AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Jeg er litt bekymret for ei venninne. Hun har blitt så tynn. Hun har aldri vært tykk, men nå veier hun 50 kilo og er 168 høy. I dag sa flere venner til henne at hun var så tynn. Hun virket stolt av det Anonymkode: e85b3...483 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Bmi sier oss egentlig lite. Fettprosenten hennes? Anonymkode: 6f7e2...610 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Bmi sier oss egentlig lite. Fettprosenten hennes? Anonymkode: 6f7e2...610 Det vet jeg ikke. Men hun er veldig tynn. Har sett henne i bikini og er ikke mye fett der Anonymkode: e85b3...483 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 minutter siden #4 Del Skrevet 15 minutter siden Jeg fikk diagnosen anoreksi på nøyaktig den vekten. Egentlig var jeg 1 kg for "tung" men de handlet også om følelser og tanker rundt mat. Er frisk nå. Men jeg var også stolt av den slanke kroppen min og følte meg fin. Anonymkode: 773a8...8e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 minutt siden #5 Del Skrevet 1 minutt siden Vil ikke si det. Jeg var 175 og 52 kg før. Helt naturlig Anonymkode: 91c1e...67b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå