AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Av personlige grunner skal jeg drikke i dag på en torsdag og svarer ikke grunnen for det! kan jeg drikke 38% rent eller må jeg blande ut og evnt hvor mye blandevann? Har en 0,7 liters flaske, alt skal drikkes opp i natt enten rent eller blandet Anonymkode: adc65...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Du kan drikke det reint. Men hvor mye alkohol du tåler vet ingen av oss. Så om du tåler nesten en liter med sprit uten å få alkoholforgiftning kan ikke vi svare på. Anonymkode: 50f59...b70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden rapportert for selvskading Anonymkode: 62921...d2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Kjør på.. Folk har drukket 60% bar uten å daue. Alkoholikere drikker langt sterkere enn 38% dagen lang. Men om du tåler det? Svært få her på kg som vet noe om det. Anonymkode: 912f1...505 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan drikke det reint. Men hvor mye alkohol du tåler vet ingen av oss. Så om du tåler nesten en liter med sprit uten å få alkoholforgiftning kan ikke vi svare på. Anonymkode: 50f59...b70 Takk for svar, var bare det om det er farlig å drikke det rent jeg lurte på. Vet ikke hvor fort jeg kommer til å drikke opp men skal drikke jevnt. Jeg er en mann på 178 og veier 89 kg Anonymkode: adc65...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): rapportert for selvskading Anonymkode: 62921...d2e Dette har ikke noe med selvskading å gjøre, derfor jeg spurte om det er farlig å drikke 38% bar.. hadde såklart kjøpt mye sterkere om jeg ville gjøre selvskading, såpass vet jeg at jo høyere prosent jo sterkere er det… Anonymkode: adc65...01b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden Det går helt fint å drikke 38% uten å blande det ut… men uh, jeg tror ikke du kommer til å drikke alt. Kroppen din vil gjøre motstand og du kommer til å bli syk. Anonymkode: 72c49...e26 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Del Skrevet 9 timer siden Alkohol er gift, så det å bælme en flaske sprit som en sorgreaksjon er selvskading. Anonymkode: 72c49...e26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Del Skrevet 9 timer siden Smaker da mye bedre om du smeller oppi noe blandevann, eventuelt litt knust is. Men nei, det går fint å drikke bart. Anonymkode: dc71f...eab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygdefrue Skrevet 9 timer siden #10 Del Skrevet 9 timer siden Ei helflaske sprit på en kveld/natt høres ut som en litt sløv onsdag. Bodde med en alkoholiker i 2 år, hun varierte mellom 60-70kg og drakk 3 flasker vin og 1 liter gin fra 09:00-02:00 rett som det var, sovna på sofaen og våknet bare innimellom for å kjefte! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #11 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Takk for svar, var bare det om det er farlig å drikke det rent jeg lurte på. Vet ikke hvor fort jeg kommer til å drikke opp men skal drikke jevnt. Jeg er en mann på 178 og veier 89 kg Anonymkode: adc65...01b Vekt og høyde er totalt irrelevant. Dagsform, mat innhold, psykisk helse har mest å si her. ditt liv og ditt valg. Nitrist. Men det er sannheten. Anonymkode: 50f59...b70 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Del Skrevet 9 timer siden Whisky bla er 40% og folk drikker det rent, så skjønner ikke hvorfor 36% skulle ha vært farlig. Anonymkode: 28321...f19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Dette har ikke noe med selvskading å gjøre, derfor jeg spurte om det er farlig å drikke 38% bar.. hadde såklart kjøpt mye sterkere om jeg ville gjøre selvskading, såpass vet jeg at jo høyere prosent jo sterkere er det… Anonymkode: adc65...01b om du er så lite kjent med alkoholens effekt i kroppen at du må spørre om dette, kommer 0,7 liter med 40% til å gjøre deg VELDIG ruset. prøv selv med promillekalkulator. det er min begrunnelse. Anonymkode: 62921...d2e 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #14 Del Skrevet 8 timer siden Så alkohol er helt ukjent for deg med andre ord? Vel, du kommer til å spy, men det oppdager du selv Anonymkode: 47fa1...b9f 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 8 timer siden #15 Del Skrevet 8 timer siden Du burde ikke gjøre slike eksperiment om du er alene, for du vet jo ikke hvordan du vil reagere på alkoholen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #16 Del Skrevet 8 timer siden Om du forteller hva slags sprit det er, er det lettere å komme med forslag til blandevann. Anonymkode: f5404...51d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #17 Del Skrevet 7 timer siden Hvis du skal ha i deg hele den flasken så ville jeg drukker godt med vann ved siden av i det minste. Anonymkode: 6e433...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden Er nå vel bare å prøve med og uten blandevann. Anonymkode: f103a...803 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Takk for svar, var bare det om det er farlig å drikke det rent jeg lurte på. Vet ikke hvor fort jeg kommer til å drikke opp men skal drikke jevnt. Jeg er en mann på 178 og veier 89 kg Anonymkode: adc65...01b Ja, det er farlig å drikke 7 dl 38% på en kveld. Gå helst ikke over 2 dl. Jeg gjetter at du vil bli dårlig etter omtrent 4 dl. Sprit er farligere enn tilsvarede alkoholmengde i øl fordi du blir alvorlig full før du sovner, men drikker du øl vil du sannsynligvis sovne før du blir alvorlig full. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 4 timer siden #20 Del Skrevet 4 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): om du er så lite kjent med alkoholens effekt i kroppen at du må spørre om dette, kommer 0,7 liter med 40% til å gjøre deg VELDIG ruset. prøv selv med promillekalkulator. det er min begrunnelse. Anonymkode: 62921...d2e Jeg søkte på slik kalkulator og drikker en som veier 89 kg ei 7 dl flaske på 4 timer så ender promillen omtrent på 3, og det er kritisk. https://promille.no/fakta_om_promille/ Utklipp av konsekvenstabell: 3,0-3,9‰ Alvorlig depresjon Tap av bevissthet Død er mulig Blærekontroll Åndedrett Hjerterytme Endret 4 timer siden av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå