AnonymBruker Skrevet 19. desember #1 Del Skrevet 19. desember Når man ikke føler seg særlig full, er det greit i sosialt/jobbsammenheng? Føler at jeg har drukket for mye og dummet meg ut, men samtidig ikke. Drikker ikke mye til vanlig. Anonymkode: b4b6a...2a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember #2 Del Skrevet 19. desember Jeg drikker gjerne en flaske vin til middagen jeg. Alene. Nei jeg er ingen alkoholiker, men om vinen er god, så why not. Anonymkode: a825f...ff5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember #3 Del Skrevet 19. desember Jeg synes ikke det høres særlig mye ut Anonymkode: 83d59...e00 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember #4 Del Skrevet 19. desember Det er helt normalt på kveld/i litt mer festlig sammenheng. Jeg drakk det samme i går på en fest på noen timer Anonymkode: bb20d...445 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember #5 Del Skrevet 19. desember 1 dl vin i timen er ikke mye. Anonymkode: 80749...c08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 21. desember #6 Del Skrevet 21. desember Så lenge det var det eneste alkoholholdige du drakk så syns jeg ikke det var mye, nei. Du har sannsynsligvis oppført deg helt fint, ikke dummet deg ut og ikke drukket for mye. Du har bare litt "fylleangst", noe du helt sikkert ikke har noen grunn til å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå