AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Har lyst til å gi de fem som jobber i bhg til barnet mitt en oppmerksomhet til jul. Men jeg har lite penger, så økonomien setter begrensinger. Men jeg har billige varer under priskrigen. Dvs at hver ansatt kan få en boks pepperkaker, en pose non-stop og en pose rissjokolade i pakken sin. Men er dette teit? Alle vet jo at det har vært priskrig, og at dette samlet koster 30 kr. Hva synes dere? Anonymkode: b4715...750 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Jeg synes det virker kjempehyggelig gjort! Anonymkode: 1761b...6f1 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Fint gjort!😍 Jeg hadde blitt kjempe glad❤️ Anonymkode: c668f...a07 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym6789 Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Tanken er fin uansett:) men det holder kanskje å gi noe slik felles? Forsvinner nok fort på lunsjrommet 🤤 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden Veldig koslig, og bare innsatsen i det hadde gjort meg kjempegla, prisen har ikke betydning Anonymkode: 4aa89...f4f 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden Det holder med en felles pakke med en av hver (syns jeg værtfall, som ansatt) Anonymkode: 89de7...28b 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden Kjempefin tanke, men jeg hadde gjerne litt til lunsjrommet og ikke til dem personlig. Er det noen vikarer innom regelmessig så får de også gledene av det som kommer på lunsjrommet. Ellers fin tanke, og heller noe spiselig som eventuelt kan deles, enn mye annet, så kjør på om du har lyst. Pris har ingenting å si her 😊 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden Det fineste jeg og mine kollegaer får av gaver er et personlig kort fra barn og foreldre. Kopper, dyre lemonader, brente mandler og melkehjerter osv kan ikke måle seg med et kort med en hyggelig tekst. Da føler vi oss sett ❤️ Men vi blir veldig glad for godis også! 😅 Anonymkode: 1323e...6d5 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Del Skrevet 10 timer siden Jobber som førskolelærer i barnehage — jeg syns det er kleint å få gave fra foreldre fordi jeg har gjort jobben min. Anonymkode: 63db2...330 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jobber som førskolelærer i barnehage — jeg syns det er kleint å få gave fra foreldre fordi jeg har gjort jobben min. Anonymkode: 63db2...330 Må adde at et kort fra barnet er myyye koseligere. Anonymkode: 63db2...330 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Del Skrevet 10 timer siden Jeg ga julebrød til det fire ansatte i bhg i hver avd til mine to barn. (De er utrulig kjekke og flinke. Og jeg respekterer virkelig jobben dem gjør med alle ungene våres, så det var bare enn selfølge at jeg ville gi noe igjen) ja, det høres mye ut til 8 stk. Mén hver oppskrift gav 4 store passelige runde brød. Jeg pakket dem inn i et julehånkle fra rusta for 10 kr. Alle ble kjempe glad for dem Anonymkode: 206b7...3bc 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Har lyst til å gi de fem som jobber i bhg til barnet mitt en oppmerksomhet til jul. Men jeg har lite penger, så økonomien setter begrensinger. Men jeg har billige varer under priskrigen. Dvs at hver ansatt kan få en boks pepperkaker, en pose non-stop og en pose rissjokolade i pakken sin. Men er dette teit? Alle vet jo at det har vært priskrig, og at dette samlet koster 30 kr. Hva synes dere? Anonymkode: b4715...750 Det er teit, så la det ligge. De får lønn for å jobbe med barnet ditt. Kan lett bli kleint, seinere. Anonymkode: 9fb92...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym6789 Skrevet 10 timer siden #13 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er teit, så la det ligge. De får lønn for å jobbe med barnet ditt. Kan lett bli kleint, seinere. Anonymkode: 9fb92...abf Jeg får også lønn for jobben min, men får likevel gaver fra noen kunder. Det er hyggelig å bli satt pris på 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #14 Del Skrevet 9 timer siden Tenker at en boks pepperkake, en pakke nonstop og en pakke sjokolade holder til de felles. Også kan du lage et fint kort og skrive samtidig 🙂 de fleste kjøper ikke noe. Men noen få kjøper. Men eks en pakke sjokolade holder i massevis på deling også, om du absolutt må kjøpe noe. Men det et langt i fra noe du må gjøre. En kommentar som "dere er flinke" eller noe i hverdagen føles vell så viktig, som en julegave 🙂 Hilsen Barne-og ungdomsarbeider I barnehage. Anonymkode: 74a1e...974 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #15 Del Skrevet 8 timer siden Det er teit! Hva med alle andre som jobber for at livet ditt skal bli enklere? Butikkpersonalet,søppel menn, bussjåfør,lege osv får DE gave? Anonymkode: 4dbbd...57f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #16 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er teit! Hva med alle andre som jobber for at livet ditt skal bli enklere? Butikkpersonalet,søppel menn, bussjåfør,lege osv får DE gave? Anonymkode: 4dbbd...57f Nå må du gi deg. Du står fritt til å gi gave til bussjåføren. Ta står fritt til å gi gave til barnehageansatte. Tipper du for øvrig ikke har barn. Anonymkode: c044c...b80 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #17 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er teit! Hva med alle andre som jobber for at livet ditt skal bli enklere? Butikkpersonalet,søppel menn, bussjåfør,lege osv får DE gave? Anonymkode: 4dbbd...57f Mener du butikkpersonalet, søppel en , bussjåfør, lege osv er daglige omsorgspersoner for dine barn? Anonymkode: fdd0d...6a9 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #18 Del Skrevet 8 timer siden Det aller beste er et personlig kort til hver enkelt om hvordan de er som person/hva de gjør som dere og barnet setter pris på ❤️ Så en pepperkakeboks på deling eller lignende. Anonymkode: 1004d...130 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #19 Del Skrevet 8 timer siden Kanskje en liten tegning fra barnet hvor du og skriver en personlig hilsen? Enten en til hver ansatt, eller en til avdelingen sammen med en pose snacks- twist f.eks? Anonymkode: 3d93b...e82 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #20 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nå må du gi deg. Du står fritt til å gi gave til bussjåføren. Ta står fritt til å gi gave til barnehageansatte. Tipper du for øvrig ikke har barn. Anonymkode: c044c...b80 det ble spurt om det var teit så da svarte jeg. Du er dårlig til å tippe. AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Mener du butikkpersonalet, søppel en , bussjåfør, lege osv er daglige omsorgspersoner for dine barn? Anonymkode: fdd0d...6a9 Sa jeg det? Anonymkode: 4dbbd...57f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå