AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #21 Del Skrevet 19. desember 2024 Hadde vel vært mer naturlig at gaven var fra sønnen alene og at far hjalp til med noen kr om det var noe sønnen veldig gjerne ville gi, men ikke hadde råd til Anonymkode: cae65...c9a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #22 Del Skrevet 20. desember 2024 Litt merkelig ting å gjøre,men tenker at det er snilt ment. Kanskje de alltid har pleid å gi gave sammen, og at han ikke ville slutte med det for sønnen sin skyld, men at han tenkte det var snilt å inkludere deg. Anonymkode: 737b4...da7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #23 Del Skrevet 20. desember 2024 Vil tro det var sønnens ønske. Da kan vel alle de voksne klare å leve med at der blir gitt en gave. Anonymkode: ccf8b...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #24 Del Skrevet 20. desember 2024 Ville bare tenkt at han fikk en "god" idè, eller ønsket å inkludere. Jeg og mannen gir egentlig aldri gaver bare fra den ene, unntaket er rene venninnegaver og slikt. Så mulig han er vant med det fra tidligere forhold. Kan love at mannen også kan være litt korttenkt innimellom, men det ligger jo aldri vonde hensikter bak. Det høres uansett ut som om han har et godt samarbeid med eksen, ønsker glede sønnen, og alt slikt. Og det er jo et stort, grønt flagg. Ville nok bare sagt at jeg satt pris på tanken, men at det mulig vil fremstå litt rart ovenfor eksen, og derfor kan mulig gaven bare være fra barnet, eller han og barnet. Anonymkode: 039c3...9c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #25 Del Skrevet 20. desember 2024 Let it go. Ikke noe å bruke tid på. Anonymkode: fe821...543 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #26 Del Skrevet 20. desember 2024 Super rart! Jeg hadde ringt eksen til samboer og sagt at du ikke var med på gaven. Så hadde jeg tatt frem en kjøkkenkniv og truet samboer til å aldri gjøre noe så dumt, ellers så skjer det noe helt sinnsykt. Anonymkode: 289ff...29a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isaccis Skrevet 25. desember 2024 #27 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 20.12.2024 den 22.48): Super rart! Jeg hadde ringt eksen til samboer og sagt at du ikke var med på gaven. Så hadde jeg tatt frem en kjøkkenkniv og truet samboer til å aldri gjøre noe så dumt, ellers så skjer det noe helt sinnsykt. Anonymkode: 289ff...29a Hahah, håper du tuller:) Snu på flisa, bytt kjønn og nye typen din ringer eksen din for så å true deg med kniv. Klassisk anti-sosial karakter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #28 Del Skrevet 25. desember 2024 Har et helt ok forhold til mannens eks. Kan godt ta en kaffe eller spise en middag med henne. Men gaver har vi aldri gitt hverandre 🙂. Fikk venneforespørsel fra henne på FB for mange år siden, men takket nei. Syns liksom ikke vi skal følge med på hverandres liv der. Har ingenting i mot dama, altså. Har supert forhold til bonusdatteren min, og det har aldri vært problemer med noe. Anonymkode: 58c0e...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 25. desember 2024 #29 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 17.59): Samboeren har en tenåringssønn fra tidligere forhold. Han har et godt forhold og samarbeid med eksen. Samboer og sønnen hans var i byen i dag, samboer ringer å sier at han har kjøpt julegave til eksen fra han selv, sønnen og meg. Er ikke det en litt rar ting å gjøre uten å hørre om jeg i det hele tatt har lyst til å bli med på denne julepresangen? Jeg har aldri fått julegave fra henne, noe jeg virkelig ikke forventer heller. Samboer har heller ikke sagt noe om hun har kjøpt gave til han og meg eller noe til jul i år. Tanker? Anonymkode: 7037b...d95 På en måte var det litt rart. Men hvis han og sønnen var ute sammen, og sønnen ville kjøpe en gave til sin mor sammen med far, så tenkte kanskje din samboer at han ville inkludere deg så ikke du følte noe dumt. Så jeg tror det var bare hyggelig ment fra din samboer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #30 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 18.08): Jeg tenker at sønnen kanskje ønsket å gi noe sammen med far (aka sønnen har ikke nok penger til det han ville gi) og at din samboer, i lojalitet mot deg, inkluderer deg på gaven. Jeg synes det var en veldig fin ting å gjøre Anonymkode: a2bb2...674 Garantert grunnen. Smart fyr da, tenk deg ståhei om han hadde gitt eksen gave fra sønn og seg bare.. Anonymkode: 92266...a7d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #31 Del Skrevet 25. desember 2024 Jeg synes det er rart at du TS reagerer på dette. Anonymkode: 31aad...9a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #32 Del Skrevet 25. desember 2024 Når jeg leser disse trådene som denne så skjønner jeg hvorfor det er krig i verden. Her viser mannen at han ser på deg som familie og vil vise at dere 3 er en enhet. Istedenfor så lager du styr ut av dette. Hadde han ikke puttet navnet ditt på denne pakken hadde du sikkert tenkt at han prøvde å holde deg skjult eller noe liggende. Utrolig rart av deg å reagerer på dette. Anonymkode: d461e...b3a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #33 Del Skrevet 25. desember 2024 Fint at du er med på gaven så eksen ikke tror det er smisking eller hint. Anonymkode: 84c94...2d0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #34 Del Skrevet 25. desember 2024 Er nok sønnens ønske her, og siden han ser på deg som en av "gjengen", så det jo naturlig att du blir med på gaven også? Kanskje du heller skal vere glad for att du ble inkludert? Anonymkode: 7fe88...40d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #35 Del Skrevet 25. desember 2024 Jeg hadde blitt skikkelig glad, jeg, og tenkt at kjæresten min var søt og så på oss som en enhet han hadde full tro på. HAdde vært rarere å gi fra bare sønnen og ham. Når det er sagt, pleide gaver til mine foreldre som var skilt bare å være fra meg, så det er jo også en mulighet, men mulig de har sine tradisjoner eller at sønnen ville ha med far. Du har en omtenksom og søt kjæreste, TS, ikke vær teit. Anonymkode: 28b8b...672 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå