AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Samboeren har en tenåringssønn fra tidligere forhold. Han har et godt forhold og samarbeid med eksen. Samboer og sønnen hans var i byen i dag, samboer ringer å sier at han har kjøpt julegave til eksen fra han selv, sønnen og meg. Er ikke det en litt rar ting å gjøre uten å hørre om jeg i det hele tatt har lyst til å bli med på denne julepresangen? Jeg har aldri fått julegave fra henne, noe jeg virkelig ikke forventer heller. Samboer har heller ikke sagt noe om hun har kjøpt gave til han og meg eller noe til jul i år. Tanker? Anonymkode: 7037b...d95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Haha. Rart. Men ikke alle har huet på rett sted. Anonymkode: 7a692...754 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden Synes det var en hyggelig gest. Anonymkode: 08ff7...ee4 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Jævlig rart å plutselig begynne med det ja 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden Det er rart. Jeg hadde nektet å være med på gave til partners eks, selv om de har et godt foreldresamarbeid og vi har en høflig og helt ålreit tone når vi møtes. Jeg synes dama er apedum og en elendig forelder, selv om det neppe er andre enn partner som er klar over at det er vurderingen min. Jeg sørger for at mine barn har gave til den andre forelderen. De gangene vi tilbringer julekvelden sammen, skriver jeg også meg selv på gavelappen. Hadde ikke falt meg inn å føre min nye partner på der. Anonymkode: 8683f...6b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden Jeg tenker at sønnen kanskje ønsket å gi noe sammen med far (aka sønnen har ikke nok penger til det han ville gi) og at din samboer, i lojalitet mot deg, inkluderer deg på gaven. Jeg synes det var en veldig fin ting å gjøre Anonymkode: a2bb2...674 13 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isaccis Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden Hva slags gave er det snakk om? Høres ut som om de kom over noe som hun har snakket om eller de visste at hun og muligens sønnen eventuelt har nytte av? Jeg hadde i hvert fall ikke tatt det ille opp, en gave som kommer fra dere tre til henne viser jo bare at du, hennes eksmann og sønn er en treenighet? Det er sunt for sønnen å se at foreldrene og du kan være omtenksomme og siviliserte nok til å unne hverandre godt i tillegg. Velg dine kamper med omhu og lager du noen gnisninger med dette er det du som kommer i et dårlig lys. Det er en hyggelig gest i mine øyne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden Hadde vært rarere om han ga fra seg og sønnen. Det er for øvrig en veldig merkelig ting å lage en tråd om. Virker som du mangler evne til å gjøre vurderinger på de minste ting i eget liv. Anonymkode: 86d9e...a64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Del Skrevet 10 timer siden Om du ikke betaler på den, så har det ingenting å si. Er bare en familie gave. Å koster sikkert akkurat samme som 1 gave fra en av dem alene gjør uansett, bare at navnet ditt står der. Er fint for sønnen. Anonymkode: 4e857...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden Rart, ikke helt omtenksomt overfor deg, men også litt søtt. Foreslå at gaven KUN skal være fra sønnen. Anonymkode: 6d37a...ede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er ikke det en litt rar ting å gjøre uten å høre om jeg i det hele tatt har lyst til å bli med på denne julepresangen? Anonymkode: 7037b...d95 Jo, det synes jeg er rart (og litt respektløst) å gjøre. Sikkert bare godt ment, men han burde absolutt ha snakket med deg om det først synes jeg. Anonymkode: 0e6aa...4ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 10 timer siden #12 Del Skrevet 10 timer siden Hadde ikke reagert på det nei... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 10 timer siden #13 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Samboeren har en tenåringssønn fra tidligere forhold. Han har et godt forhold og samarbeid med eksen. Samboer og sønnen hans var i byen i dag, samboer ringer å sier at han har kjøpt julegave til eksen fra han selv, sønnen og meg. Er ikke det en litt rar ting å gjøre uten å hørre om jeg i det hele tatt har lyst til å bli med på denne julepresangen? Jeg har aldri fått julegave fra henne, noe jeg virkelig ikke forventer heller. Samboer har heller ikke sagt noe om hun har kjøpt gave til han og meg eller noe til jul i år. Tanker? Anonymkode: 7037b...d95 Fint at han kjøpte julegave fra han selv og sønnen men litt snodig å regne deg med i den gaven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 10 timer siden #14 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Rart, ikke helt omtenksomt overfor deg, men også litt søtt. Foreslå at gaven KUN skal være fra sønnen. Anonymkode: 6d37a...ede Syns ikke det er omtenksomt ovenfor eksen heller. Jeg hadde ikke likt å få en sånn gave hvor nydama, han og sønnen gikk sammen som en familie og gav gave til meg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #15 Del Skrevet 10 timer siden Maleficenta skrev (2 minutter siden): Syns ikke det er omtenksomt ovenfor eksen heller. Jeg hadde ikke likt å få en sånn gave hvor nydama, han og sønnen gikk sammen som en familie og gav gave til meg... Sant det. Har en bismak Anonymkode: 6d37a...ede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #16 Del Skrevet 10 timer siden Kan jo være at sønnen ytret et ønske om å gi gave og at samboeren din da følte det mest rette var å ha med deg også. Du må nesten spørre han om hvorfor og at du skulle ønske han hadde mulighet til å gi deg et valg. Fortell det med en gang, ikke gå med det inni deg , da får du det bare vondt. Finn ut grunnen først hvertfall. Anonymkode: d0300...a5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #17 Del Skrevet 10 timer siden Har vært slutt mellom han og eksen i flere år, hun giftet seg på nytt, å ble skilt nå i sommer. Jeg har også en tenåringsdatter som bor sammen med oss, men hadde aldri falt meg inn å kjøpe gave til eksen min, for så å ringe til samboeren min å si at jeg har kjøpt gave til eks fra oss. Ts Anonymkode: 7037b...d95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #18 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har vært slutt mellom han og eksen i flere år, hun giftet seg på nytt, å ble skilt nå i sommer. Jeg har også en tenåringsdatter som bor sammen med oss, men hadde aldri falt meg inn å kjøpe gave til eksen min, for så å ringe til samboeren min å si at jeg har kjøpt gave til eks fra oss. Ts Anonymkode: 7037b...d95 Hvor lenge har dere vært sammen? Anonymkode: d0300...a5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #19 Del Skrevet 9 timer siden Litt over 2 år. Vi ble samboere i august. Anonymkode: 7037b...d95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #20 Del Skrevet 9 timer siden Fint at han inkluderer deg i det. Viser eksen at han ser på dere to som en enhet og ikke ekskluderer deg som om du ikke eksisterte. Anonymkode: 3277e...2a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå