Majer Skrevet torsdag kl 16:59 #1 Del Skrevet torsdag kl 16:59 Bruker man 1 time av dagen på å trene eller lære seg noe som er attraktivt, samt 1 time på sjekketeori og 30 min på feltarbeid så har man det som skal til for å nå langt. Det forundrer meg at folk bruker 7,5 timer av dagen på jobb eller skole, men ikke legger inn en innsats på det som faktisk er viktig for dem. Det er utrolig saboterende 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:07 #2 Del Skrevet torsdag kl 19:07 Folk jobber for å tjene penger så de kan kjøpe mat og overleve, og de går på skole for å komme ut i jobb. Mennesker klarte seg i millioner av år uten noen sjekketeori. Det er samfunnet vårt som har blitt sabotert. Anonymkode: e6aa8...75a 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:18 #3 Del Skrevet torsdag kl 19:18 Du har så ekstremt godt poeng! Jeg ønsket en bra kjæreste som helst skulle kunne bli den jeg giftet meg med. Jeg leste samlivsbøker og bøker om dating og utførte endel oppgaver/ tankeeksperimenter for å lære meg selv og kjenne og hva som var viktig for meg. Så dro jeg på mange dater med mange menn. Der trente jeg meg i praksis på dating og ble bedre kjent med meg selv og hva jeg ønsket. Og gjett hva? På under et år fikk jeg meg en veldig god kjæreste som jeg i dag er gift med og har barn med. Kanskje litt uvanlig, men jeg trives godt med det og resultatet 😁 Anonymkode: bad66...f3d 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:39 #4 Del Skrevet fredag kl 15:39 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Du har så ekstremt godt poeng! Jeg ønsket en bra kjæreste som helst skulle kunne bli den jeg giftet meg med. Jeg leste samlivsbøker og bøker om dating og utførte endel oppgaver/ tankeeksperimenter for å lære meg selv og kjenne og hva som var viktig for meg. Så dro jeg på mange dater med mange menn. Der trente jeg meg i praksis på dating og ble bedre kjent med meg selv og hva jeg ønsket. Og gjett hva? På under et år fikk jeg meg en veldig god kjæreste som jeg i dag er gift med og har barn med. Kanskje litt uvanlig, men jeg trives godt med det og resultatet 😁 Anonymkode: bad66...f3d Det der har folk klart i alle tider uten å lese bøker og bruke masse tid. Du har kastet bort tid og lurt deg selv. Anonymkode: d1b17...243 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:43 #5 Del Skrevet fredag kl 15:43 Majer skrev (22 timer siden): Bruker man 1 time av dagen på å trene eller lære seg noe som er attraktivt, samt 1 time på sjekketeori og 30 min på feltarbeid så har man det som skal til for å nå langt. Det forundrer meg at folk bruker 7,5 timer av dagen på jobb eller skole, men ikke legger inn en innsats på det som faktisk er viktig for dem. Det er utrolig saboterende Det ville forundret meg mye mer om folk brukte 365 timer i året på "sjekketeori". Anonymkode: e817c...2c0 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:45 #6 Del Skrevet fredag kl 15:45 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det ville forundret meg mye mer om folk brukte 365 timer i året på "sjekketeori". Anonymkode: e817c...2c0 For mange gjør allerede, incel er resultatet. Anonymkode: 4fe8c...1d1 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:54 #7 Del Skrevet fredag kl 15:54 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): For mange gjør allerede, incel er resultatet. Anonymkode: 4fe8c...1d1 Ikke ifølge HI. Anonymkode: e817c...2c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:57 #8 Del Skrevet fredag kl 15:57 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke ifølge HI. Anonymkode: e817c...2c0 Hi er en person. Kultur har mye mer hold enn det en person har. Anonymkode: 4fe8c...1d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:03 #9 Del Skrevet fredag kl 16:03 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det der har folk klart i alle tider uten å lese bøker og bruke masse tid. Du har kastet bort tid og lurt deg selv. Anonymkode: d1b17...243 Jeg kan love deg at sjenerte og introverte meg hadde god glede av de bøkene. De hjalp meg til å forstå hva som var viktig for meg, og fikk meg fokusert nok til å date riktige personer. De hjalp meg ut av skallet mitt. Rådene i samlivsbøkene har også hjulpet i misforståelser / kommunikasjon med mannen min. Men alle er forskjellige. Det at jeg har hatt glede av bøker og trening betyr ikke at alle andre trenger det samme. Og din type argumentasjon er: Folk har også jobbet i alle tider uten utdanning! Anonymkode: bad66...f3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:04 #10 Del Skrevet fredag kl 16:04 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Folk jobber for å tjene penger så de kan kjøpe mat og overleve, og de går på skole for å komme ut i jobb. Mennesker klarte seg i millioner av år uten noen sjekketeori. Det er samfunnet vårt som har blitt sabotert. Anonymkode: e6aa8...75a Hehe, det er et dårlig tegn når man må begynne å studere sjekketeori for å ha noe med dating å gjøre. Er det neste en eksamen før vi får lov å kaste oss utpå? Nei, det er ikke vanskeligere enn at mann møter dame, dame møter mann, liker man hverandre møtes de igjen, og igjen og igjen. Er det ikke gjensidig interesse så videre til neste. Det som er sikkert er at negative mennesker utstråler dette, og positive mennesker har en annen utstråling. Så skader ikke å bli en bedre versjon av seg selv Anonymkode: cab87...a3a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:07 #11 Del Skrevet fredag kl 16:07 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hi er en person. Kultur har mye mer hold enn det en person har. Anonymkode: 4fe8c...1d1 HI er hovedinnlegg. TS derimot, er en person. Anonymkode: e817c...2c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:08 #12 Del Skrevet fredag kl 16:08 Øh... bruke en time om dagen på "sjekketeori"? Hva f..... Her lukter det Andrew Tate eller likesinnede. Anonymkode: 49fa8...3c2 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:24 #13 Del Skrevet fredag kl 16:24 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): HI er hovedinnlegg. TS derimot, er en person. Anonymkode: e817c...2c0 Du skjønner hva jeg mente. Bare fordi ts sier han har rett betyr ikke det på noen måte at han har. Det er bare en person opp mot verden. Anonymkode: 4fe8c...1d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:33 #14 Del Skrevet fredag kl 16:33 «Sjekketeori»? Som om det finnes en slags fasit? Folk er veldig forskjellige, jeg synes for eksempel det er ubehagelig når folk jeg nettopp har møtt, skal bruke navnet mitt ofte fordi de sikkert har lest at dette er viktig «for å skape kontakt». Det blir så kunstig. Anonymkode: 502f1...1d8 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:34 #15 Del Skrevet fredag kl 16:34 Vel, det er så mange menn og kvinner som surrer rundt og klager på at de ikke får seg kjæreste og ikke får seg sex. Hvorfor ikke legge inn litt innsats og gjøre ting litt annerledes enn det de har gjort nå? Så lenge man ikke lurer eller skader andre på noe vis. Anonymkode: bad66...f3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:43 #16 Del Skrevet fredag kl 16:43 Majer skrev (23 timer siden): Bruker man 1 time av dagen på å trene eller lære seg noe som er attraktivt, samt 1 time på sjekketeori og 30 min på feltarbeid så har man det som skal til for å nå langt. Det forundrer meg at folk bruker 7,5 timer av dagen på jobb eller skole, men ikke legger inn en innsats på det som faktisk er viktig for dem. Det er utrolig saboterende Jeg har aldri lagt ned en eneste kalori for å «ha sjans» på damer. Er det en ting jeg ikke har hatt utfordringer med, så er det damer/dating/forhold. Syntes det er mer fascinerende med gutter og menn som legger inn så mye «innsats» på ting som ikke har noe betydning når det kommer til å fange interesse hos kvinner flest. Det er litt sånn «incel lærer opp andre incels» i hvordan sjekke damer. Tingene du beskriver som «viktig» er sikkert morsomt å bruke tiden på. Men det er ikke det som skal til for å fange interessen fra damer. Anonymkode: b8a81...8da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:19 #17 Del Skrevet fredag kl 17:19 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg har aldri lagt ned en eneste kalori for å «ha sjans» på damer. Er det en ting jeg ikke har hatt utfordringer med, så er det damer/dating/forhold. Syntes det er mer fascinerende med gutter og menn som legger inn så mye «innsats» på ting som ikke har noe betydning når det kommer til å fange interesse hos kvinner flest. Det er litt sånn «incel lærer opp andre incels» i hvordan sjekke damer. Tingene du beskriver som «viktig» er sikkert morsomt å bruke tiden på. Men det er ikke det som skal til for å fange interessen fra damer. Anonymkode: b8a81...8da Fint for deg at du har det så lettvint. Ikke alle har det slik. Broren min trengte litt hjelp og litt trening før han klarte å få kjæreste. Uten forbedring i hvordan han fremsto, trening i å snakke med damer, og nytt mot til å starte å oppsøke damer hadde han nok forblitt singel. Anonymkode: bad66...f3d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:24 #18 Del Skrevet fredag kl 17:24 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg har aldri lagt ned en eneste kalori for å «ha sjans» på damer. Er det en ting jeg ikke har hatt utfordringer med, så er det damer/dating/forhold. Syntes det er mer fascinerende med gutter og menn som legger inn så mye «innsats» på ting som ikke har noe betydning når det kommer til å fange interesse hos kvinner flest. Det er litt sånn «incel lærer opp andre incels» i hvordan sjekke damer. Tingene du beskriver som «viktig» er sikkert morsomt å bruke tiden på. Men det er ikke det som skal til for å fange interessen fra damer. Anonymkode: b8a81...8da Her har vi en ekte bukk. Anonymkode: e817c...2c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:28 #19 Del Skrevet fredag kl 17:28 Dultet bort i en mann på et studentarrangement, sa unnskyld, begynte å prate, og nå har vi hatt det veldig fint sammen i 20 år. Var på ingen måte klar for et forhold. Men alt var bare veldig riktig. Enkelte ting bør man virkelig ikke overtenke i dette livet. Anonymkode: c0ddc...316 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:44 #20 Del Skrevet fredag kl 17:44 Herregud da bare vær deg selv også kommer det når du minst venter det 🤭 Anonymkode: 8509a...f18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå