AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:33 #21 Del Skrevet fredag kl 00:33 Nå er det gjerne slik at "kjæreste", egentlig ikke er forpliktelser til mye. Når det gjelder familie og venner, så er det samboere som blir invitert i selskap ect. Kjærester trenger ikke inviteres. Anonymkode: efe27...c17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:34 #22 Del Skrevet fredag kl 09:34 Yes. Helgetur tror jeg blir fint. Vi er nesten som kjærester så får behandle det slik. Selv om det er midlertidig relasjon. Men det er vel alle relasjoner i disse dager. Alt tar slutt. Og nei det er ingen av oss som tar smuler og vil ha mer. Vi er begge inneforstått med at vi ikke ønsker en fremtid sammen, pga ulike ønsker for fremtiden. Anonymkode: c89e2...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:37 #23 Del Skrevet fredag kl 09:37 Maleficenta skrev (13 timer siden): Hva betyr egentlig situationship? Vet ikke helt hva som blir riktig å kalle det, vi har vel romantiske følelser for hverandre. Men ingen plan om en fremtid sammen. Kjærester er jo mer det at man planlegger å forbli sammen for alltid, men det er vi inneforstått med at ikke skjer, så derfor blandes ikke familie inn. Utenom det er det som et vanlig forhold. Vel utenom at om en av oss begynner date noen andre så kan ikke den andre bli like skuffa som en kjæreste kunne blitt 🤭 Anonymkode: c89e2...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:59 #24 Del Skrevet fredag kl 10:59 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Dere som er i situationships, og har vært det med samme person 1+ år, hva gjør dere på hverandres bursdager? Min fyller 30 år og jeg lurer på om det er forventa noe ifra meg 🤭 Også må jeg bare legge til at dette fungerer godt for oss begge to, vi har vært kjærester, men fungerer bedre uten det presset. Og det er ingen av oss som ønsker mer osv. Anonymkode: c89e2...39f Dere er to mennesker som puler med jevne mellomrom. Jeg ser ingen grunn til å feire bursdager eller gi gave. Dere puler. That's it. Anonymkode: fb11f...ebc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:59 #25 Del Skrevet fredag kl 10:59 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Men vi gjør alt som kjærester gjør. Bare at vi er ikke offisielle og familie og venner anser oss ikke som et par og de holdes utenfor. De fleste vet vel ikke heller at vi er i kontakt. Men ellers reiser vi, lager mat, drar på aktiviteter, og er sammen flere dager i uka osv. Så 30 års dag føles for stort til å ikke gi en gave da. Kan vel spandere en helgetur på han, blir en gave til meg og det, pluss en reisepartner. Anonymkode: c89e2...39f Hvem sin ide var det å holde det hemmelig? Anonymkode: fb11f...ebc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:00 #26 Del Skrevet fredag kl 11:00 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Om man tilbringer flere dager i uken sammen, så virker det for meg rart å ikke skulle markere dagen. Er man virkelig ikke verdt noe for hverandre i en slik relasjon? Om det var en venninne du tilbrakte så mye tid med, ville du ikke gitt henne en gave på bursdagen? Anonymkode: 533b3...e89 En venninne bruker man ikke å skjule fra omgivelsene sine. Anonymkode: fb11f...ebc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:00 #27 Del Skrevet fredag kl 11:00 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ja basically det som er forskjellen. Men siden vi ikke har en fremtid sammen så er det like greit å ikke blande inn familie og slikt. og dette funker da jeg ikke ønsker å bli kjæreste med han. Er nok mer vondt for de som ønsker mer av den andre personen. For meg er det helt genialt. Anonymkode: c89e2...39f Men da er dere ikke kjærester. Det er da unaturlig å gjøre noe stort ut av bursdagen. Anonymkode: fb11f...ebc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:17 #28 Del Skrevet fredag kl 11:17 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Dere er to mennesker som puler med jevne mellomrom. Jeg ser ingen grunn til å feire bursdager eller gi gave. Dere puler. That's it. Anonymkode: fb11f...ebc Vi gjør mer enn å pule. Det eneste vi ikke gjør er å besøke hverandres foreldre. Og det går helt fint for meg. Men ja, ellers er alt i forholdet slik det var da vi var kjærester. Vi snakker sammen daglig, vi lager mat sammen, sover sammen. Reiser sammen. Trøster hverandre, støtter hverandre. Han er min go to person. Vi sier at vi er glad i hverandre. Og vi er eksklusive. Vi skjuler ikke hverandre, vi går ute hånd i hånd. Men siden vi ikke er kjærester så er det ikke et forhold som man snakker høyt om bare med familie og venner. Selv om våre nærmeste venner vet om oss. Og jeg ønsker det ikke annerledes. Håper ikke han ombestemmer seg. For mer kan jeg ikke tilby. Derfor tenker jeg helgetur i gave er fint. Da vi uansett pleier å reise på turer. Jeg har ikke sterke følelser for han, men liker tryggheten og er glad i han. Men ønsker ikke være kjæresten hans. Det blir litt for mye mtp at følelsene mine ikke er sterke nok for et slikt forhold. Anonymkode: c89e2...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå