AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Dere som er i situationships, og har vært det med samme person 1+ år, hva gjør dere på hverandres bursdager? Min fyller 30 år og jeg lurer på om det er forventa noe ifra meg 🤭 Også må jeg bare legge til at dette fungerer godt for oss begge to, vi har vært kjærester, men fungerer bedre uten det presset. Og det er ingen av oss som ønsker mer osv. Anonymkode: c89e2...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Om dere har vært kjæreste er det nok lurt å droppe bursdagsfeiring og andre ting som mer kjærester gjør. Anonymkode: 5c2b2...816 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Om dere har vært kjæreste er det nok lurt å droppe bursdagsfeiring og andre ting som mer kjærester gjør. Anonymkode: 5c2b2...816 Men vi gjør alt som kjærester gjør. Bare at vi er ikke offisielle og familie og venner anser oss ikke som et par og de holdes utenfor. De fleste vet vel ikke heller at vi er i kontakt. Men ellers reiser vi, lager mat, drar på aktiviteter, og er sammen flere dager i uka osv. Så 30 års dag føles for stort til å ikke gi en gave da. Kan vel spandere en helgetur på han, blir en gave til meg og det, pluss en reisepartner. Anonymkode: c89e2...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men vi gjør alt som kjærester gjør. Bare at vi er ikke offisielle og familie og venner anser oss ikke som et par og de holdes utenfor. De fleste vet vel ikke heller at vi er i kontakt. Men ellers reiser vi, lager mat, drar på aktiviteter, og er sammen flere dager i uka osv. Så 30 års dag føles for stort til å ikke gi en gave da. Kan vel spandere en helgetur på han, blir en gave til meg og det, pluss en reisepartner. Anonymkode: c89e2...39f Ikke noe offisielt = ingen gave Anonymkode: 59586...5ab 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ikke noe offisielt = ingen gave Anonymkode: 59586...5ab Greit, da dropper jeg det. Får bare gratulere med dagen 🤭 Anonymkode: c89e2...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Hvordan kan du trives med å være i et hemmelig forhold? Hvorfor var det mer komplisert å være kjærester enn å være i et «situationship»? Forstår ikke forskjellen, annet enn at man blir nedgradert til å ikke involveres i familie og slikt.. Anonymkode: 533b3...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Gratulerer bare med dagen ja. Anonymkode: 2981c...e70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Om man tilbringer flere dager i uken sammen, så virker det for meg rart å ikke skulle markere dagen. Er man virkelig ikke verdt noe for hverandre i en slik relasjon? Om det var en venninne du tilbrakte så mye tid med, ville du ikke gitt henne en gave på bursdagen? Anonymkode: 533b3...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan kan du trives med å være i et hemmelig forhold? Hvorfor var det mer komplisert å være kjærester enn å være i et «situationship»? Forstår ikke forskjellen, annet enn at man blir nedgradert til å ikke involveres i familie og slikt.. Anonymkode: 533b3...e89 Ja basically det som er forskjellen. Men siden vi ikke har en fremtid sammen så er det like greit å ikke blande inn familie og slikt. og dette funker da jeg ikke ønsker å bli kjæreste med han. Er nok mer vondt for de som ønsker mer av den andre personen. For meg er det helt genialt. Anonymkode: c89e2...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå