AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:18 #1 Del Skrevet torsdag kl 12:18 Dere som er i situationships, og har vært det med samme person 1+ år, hva gjør dere på hverandres bursdager? Min fyller 30 år og jeg lurer på om det er forventa noe ifra meg 🤭 Også må jeg bare legge til at dette fungerer godt for oss begge to, vi har vært kjærester, men fungerer bedre uten det presset. Og det er ingen av oss som ønsker mer osv. Anonymkode: c89e2...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:32 #2 Del Skrevet torsdag kl 12:32 Om dere har vært kjæreste er det nok lurt å droppe bursdagsfeiring og andre ting som mer kjærester gjør. Anonymkode: 5c2b2...816 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:16 #3 Del Skrevet torsdag kl 13:16 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Om dere har vært kjæreste er det nok lurt å droppe bursdagsfeiring og andre ting som mer kjærester gjør. Anonymkode: 5c2b2...816 Men vi gjør alt som kjærester gjør. Bare at vi er ikke offisielle og familie og venner anser oss ikke som et par og de holdes utenfor. De fleste vet vel ikke heller at vi er i kontakt. Men ellers reiser vi, lager mat, drar på aktiviteter, og er sammen flere dager i uka osv. Så 30 års dag føles for stort til å ikke gi en gave da. Kan vel spandere en helgetur på han, blir en gave til meg og det, pluss en reisepartner. Anonymkode: c89e2...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:25 #4 Del Skrevet torsdag kl 13:25 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men vi gjør alt som kjærester gjør. Bare at vi er ikke offisielle og familie og venner anser oss ikke som et par og de holdes utenfor. De fleste vet vel ikke heller at vi er i kontakt. Men ellers reiser vi, lager mat, drar på aktiviteter, og er sammen flere dager i uka osv. Så 30 års dag føles for stort til å ikke gi en gave da. Kan vel spandere en helgetur på han, blir en gave til meg og det, pluss en reisepartner. Anonymkode: c89e2...39f Ikke noe offisielt = ingen gave Anonymkode: 59586...5ab 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:49 #5 Del Skrevet torsdag kl 13:49 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ikke noe offisielt = ingen gave Anonymkode: 59586...5ab Greit, da dropper jeg det. Får bare gratulere med dagen 🤭 Anonymkode: c89e2...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:24 #6 Del Skrevet torsdag kl 14:24 Hvordan kan du trives med å være i et hemmelig forhold? Hvorfor var det mer komplisert å være kjærester enn å være i et «situationship»? Forstår ikke forskjellen, annet enn at man blir nedgradert til å ikke involveres i familie og slikt.. Anonymkode: 533b3...e89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:24 #7 Del Skrevet torsdag kl 14:24 Gratulerer bare med dagen ja. Anonymkode: 2981c...e70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:29 #8 Del Skrevet torsdag kl 14:29 Om man tilbringer flere dager i uken sammen, så virker det for meg rart å ikke skulle markere dagen. Er man virkelig ikke verdt noe for hverandre i en slik relasjon? Om det var en venninne du tilbrakte så mye tid med, ville du ikke gitt henne en gave på bursdagen? Anonymkode: 533b3...e89 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:32 #9 Del Skrevet torsdag kl 16:32 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan kan du trives med å være i et hemmelig forhold? Hvorfor var det mer komplisert å være kjærester enn å være i et «situationship»? Forstår ikke forskjellen, annet enn at man blir nedgradert til å ikke involveres i familie og slikt.. Anonymkode: 533b3...e89 Ja basically det som er forskjellen. Men siden vi ikke har en fremtid sammen så er det like greit å ikke blande inn familie og slikt. og dette funker da jeg ikke ønsker å bli kjæreste med han. Er nok mer vondt for de som ønsker mer av den andre personen. For meg er det helt genialt. Anonymkode: c89e2...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:29 #10 Del Skrevet torsdag kl 18:29 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men vi gjør alt som kjærester gjør. Bare at vi er ikke offisielle og familie og venner anser oss ikke som et par og de holdes utenfor. De fleste vet vel ikke heller at vi er i kontakt. Men ellers reiser vi, lager mat, drar på aktiviteter, og er sammen flere dager i uka osv. Så 30 års dag føles for stort til å ikke gi en gave da. Kan vel spandere en helgetur på han, blir en gave til meg og det, pluss en reisepartner. Anonymkode: c89e2...39f Personlig hadde jeg nok blitt glad for en oppmerksomhet på bursdagen, når det er snakk om et såpass nært forhold. Synes den ideen din om en helgetur sammen hørtes perfekt ut. Men det er meg. Anonymkode: f6a80...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:31 #11 Del Skrevet torsdag kl 18:31 Jeg hadde kjøpt gave og blitt glad for gave. Var i et i nesten et år, og vi utvekslet både julegaver og bursdagsgaver Anonymkode: 1d7b8...dd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:01 #12 Del Skrevet torsdag kl 20:01 Hadde aldri kjøpt en tur i gave til en jeg er i situationship med. Anonymkode: 98125...a2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet torsdag kl 20:04 #13 Del Skrevet torsdag kl 20:04 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dere som er i situationships, og har vært det med samme person 1+ år, hva gjør dere på hverandres bursdager? Min fyller 30 år og jeg lurer på om det er forventa noe ifra meg 🤭 Også må jeg bare legge til at dette fungerer godt for oss begge to, vi har vært kjærester, men fungerer bedre uten det presset. Og det er ingen av oss som ønsker mer osv. Anonymkode: c89e2...39f Hva betyr egentlig situationship? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet torsdag kl 20:06 #14 Del Skrevet torsdag kl 20:06 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ikke noe offisielt = ingen gave Anonymkode: 59586...5ab Men de har jo et typ vennskap og da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:08 #15 Del Skrevet torsdag kl 20:08 Maleficenta skrev (2 minutter siden): Hva betyr egentlig situationship? Noe som ikke går noen vei, men man er hekta og kan ikke droppe det. Ts sitt høres mer ut som venner med fordeler Anonymkode: 4a975...fa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:11 #16 Del Skrevet torsdag kl 20:11 Hadde gidd gave 😊 Dere betyr jo noe for hverandre Anonymkode: 9d712...1c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:12 #17 Del Skrevet torsdag kl 20:12 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dere som er i situationships, og har vært det med samme person 1+ år, hva gjør dere på hverandres bursdager? Min fyller 30 år og jeg lurer på om det er forventa noe ifra meg 🤭 Også må jeg bare legge til at dette fungerer godt for oss begge to, vi har vært kjærester, men fungerer bedre uten det presset. Og det er ingen av oss som ønsker mer osv. Anonymkode: c89e2...39f Vær så snill, skriv på norsk. Alle dere som trekker inn nye engelske ord i det norske språket, bidrar sterkt til å vanne ut og ødelegge språket vårt. Om ikke det norske språket skal bli like sjeldent som nord-samisk, da må vi ta vare på det og bruke det. Anonymkode: 074d3...10a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:02 #18 Del Skrevet fredag kl 00:02 Maleficenta skrev (3 timer siden): Men de har jo et typ vennskap og da Tja, når ingen vet om at de i det hele tatt henger sammen, så kan jeg strekke strikken til å kalle de imaginære venner… Anonymkode: 59586...5ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:10 #19 Del Skrevet fredag kl 00:10 Situationship betyr som oftest st en gjør kjæresteting, men har ingen forpliktelser. Anonymkode: f58db...be3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:32 #20 Del Skrevet fredag kl 00:32 Maleficenta skrev (4 timer siden): Hva betyr egentlig situationship? At bare den ene vil ha den andre som kjæreste. Og da godtar den som vil ha kjæreste, smulene. Anonymkode: efe27...c17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå