AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:46 #81 Del Skrevet fredag kl 17:46 Det jeg føler med en mann som ikke gjør en innsats, er at han kanskje ikke er interessert nok? Jeg tenker at en mann vil ønske å imponere litt når de liker noen? Anonymkode: e254a...ffb 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:51 #82 Del Skrevet fredag kl 17:51 Det jeg føler med en mann som ikke gjør en innsats, er at han kanskje ikke er interessert nok? Jeg tenker at en mann vil ønske å imponere litt når de liker noen? Anonymkode: e254a...ffb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:07 #83 Del Skrevet fredag kl 18:07 Jeg synes det er bra at vi forventer mer av damer nå og at de også faktisk må ta regningen av og til! Det er ikke alltid mannen som må betale lenger. Damer jobber nå og tjener mer enn menn Anonymkode: f69a3...b5c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet fredag kl 21:00 #84 Del Skrevet fredag kl 21:00 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg synes det er bra at vi forventer mer av damer nå og at de også faktisk må ta regningen av og til! Det er ikke alltid mannen som må betale lenger. Damer jobber nå og tjener mer enn menn Anonymkode: f69a3...b5c Men er likevel usjarmerende å telle på krona ned til hver minste ting. Og noen her beskriver direkte gjerrige, samtidig grådige og snyltende menn. Det er ikke ok det heller 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stian42 Skrevet fredag kl 21:04 #85 Del Skrevet fredag kl 21:04 Roci skrev (5 timer siden): Jeg skrev følgende til den brukeren som hevdet at min kommentar var et eksempel på en kvinne som satte en prislapp på sex: "Nei, det handler faktisk kke om det i det hele tatt, men om forventningen at TS skal reise over lengre avstander for å ha sex med menn hun ikke kjenner, spesielt når hun åpenbart ikke er ute etter tilfeldig sex. Da tenker jeg at den/de mennene for det første ikke kjenner sin besøkelsestid, for det andre ikke har noe begrep om hvor risikabelt slik er for kvinner, og for det tredje muligens sterkt overvurderer sine "talenter" i senga. Det er ingen garanti verken for at mennene er trygge og ålreite, eller at sexen blir bra. Og TS ønsker noe som kan utvikle seg til en seriøs relasjon, så der har jo disse mennene i utgangspunktet diskvalifisert seg. Hvorfor i all verden skulle et slikt "tilbud" være av noen som helst interesse for TS? Ville du ha brukt tid og penger på noe du ikke var det minste interessert i?" Det burde være helt tydelig ut fra det jeg skriver, at det ikke er pengene som er problemet med at menn "inviterer" TS til å reise til dem for å ha sex med dem. Likevel, når du kommenterer det jeg har skrevet, så prøver du å få min kommentar til å handle om penger.Og da framstår det som om du misforstår med vilje. Jeg skjønner at du er gått tom for gode argumenter ettersom du begynner med personangrep. Jeg hadde heller ikke reist som det for sex, jeg er enig i ts med dette. men jeg ble sammen med ei dame online og dro halve verden 20 timer for å treffe henne. Det var ikke noe mer garantier for meg hvordan hun var i virkeligheten. Men jeg var veldig sikker på henne og dro av gårde på egen regning. Idag er vi gift . Så det endte veldig bra, den som ikke våger intet vinner ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet fredag kl 21:05 #86 Del Skrevet fredag kl 21:05 stian42 skrev (Akkurat nå): Jeg hadde heller ikke reist som det for sex, jeg er enig i ts med dette. men jeg ble sammen med ei dame online og dro halve verden 20 timer for å treffe henne. Det var ikke noe mer garantier for meg hvordan hun var i virkeligheten. Men jeg var veldig sikker på henne og dro av gårde på egen regning. Idag er vi gift . Så det endte veldig bra, den som ikke våger intet vinner ❤️ Ja men antar dere begge var ute etter noe seriøst da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stian42 Skrevet fredag kl 21:06 #87 Del Skrevet fredag kl 21:06 Maleficenta skrev (Akkurat nå): Ja men antar dere begge var ute etter noe seriøst da Helt klart , det var vi begge innbestemt på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet fredag kl 21:07 #88 Del Skrevet fredag kl 21:07 stian42 skrev (Akkurat nå): Helt klart , det var vi begge innbestemt på Da blir det en annen sak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:12 #89 Del Skrevet fredag kl 21:12 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg synes det er bra at vi forventer mer av damer nå og at de også faktisk må ta regningen av og til! Det er ikke alltid mannen som må betale lenger. Damer jobber nå og tjener mer enn menn Anonymkode: f69a3...b5c Tror ikke damer faktisk tjener mer enn menn. De høyst tjeneste er enda menn. Flere damer utdanner seg høyt og det endrer en del lønninger et sted i høyden. Men når det kommer til middelklasse og lavtlønte, tror jeg det er flere damer som har lavere lønn, fordi kvinne yrker tjener generelt dårligere enn andre. Anonymkode: 21373...55f 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:30 #90 Del Skrevet fredag kl 21:30 Normale mennesker deler sånn ca 50/50. Om de ikke tilbyr å dele likt så er det like greit å takke nei, uansett kjønn e.l. Jeg var innom Tinder for ti år siden, etter mitt siste forhold. Jeg ble forsøkt kjøpt i form av kort i baren og andre utlegg som skulle sette meg i en slags gjeld. Jeg kjøper alt jeg har behov for selv, thank you very much. Anonymkode: 74b06...979 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:49 #91 Del Skrevet lørdag kl 08:49 AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 17.31): Sånn har en venninne som driver og dater for tiden det også. De forventer det skal deles 50/50, selv om det er de som har invitert! Hun klarer ikke å bli romantisk med menn som teller kroner og ikke er spandable, spesielt ikke når de allerede vet hun sliter med å få det daglige til å strekke til økonomisk, og de har det langt bedre enn henne. Har bedt henne gi beskjed før date, at hun ikke har penger å bruke, så de må gjøre noe som ikke koster penger. Ikke rart mange menn er ufrivillige single om det er dette som er normalen. Det har i alle tider vært normalt for menn å legge æren i å forsørge og beskytte. Noe må ha gått galt i oppdragelsen. Anonymkode: 05fd7...2d9 Da kan du jo heller lese de 200 body count-trådene med slut shaming skrevet av menn de siste månedene. Anonymkode: 99c8f...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:52 #92 Del Skrevet lørdag kl 08:52 Aldri opplevd det du beskriver. Har vært omvendt kamp her for å få lov å spleise, men selv det har jeg sjeldent fått gjort da de har ønsket å betale🤷 Anonymkode: 578c9...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:52 #93 Del Skrevet lørdag kl 10:52 Tror du har vært uheldig, ts. De fleste menn er ikke smålige. Jeg har bare datet én smålig mann. Det viser seg ikke alltid ved første øyekast. Min opplevelse var at dette kom snikende og ja, på en sånn subtil, litt slu måte som var vanskelig å sette fingeren på. Var ikke det at han levde på meg. Etter endt relasjon var det nok littegrann i hans favør fordi vi var mest hos han. Men handlet om hvordan han så på penger, hvordan han alltid fikk meg til å føle jeg sto i gjeld til ham og at jeg merket han førte regnskap ut fra at jeg var hos ham og dermed konsumerte ting han hadde fra før av også. Ellers var alt helt likt. På subtile måter etter hvert skjønte jeg at han mente jeg betalte minst. Han begynte å be meg kjøpe øl (han satte seg først så det liksom var naturlig at jeg som sto kjøpte). Han kjøpte aldri tilbake. Hvis han handlet til middag, kjøpte han halvparten av ingrediensene og ba meg kjøpe resten, etc., selv om det ble mer kronglete. Ingenting av det jeg gjorde, ble takket for, men sett på som en slags utligning i regnskapet. Han var lite raus med andre generelt, tipset aldri, snakket mye om penger og tilbud, hvordan han sparte. Han er også den mannen jeg har datet med best økonomi. Ble skikkelig turn off etter hvert. I utgangspunktet ikke det at han ville det skulle være likt i hans hode, men alle de måtene det ble gjort på og rett og slett holdningen. Ville heller han tok en prat med meg om det, men samtidig var han jo heller ikke raus med venner, så holdningene ville jo fortsatt vist seg på andre områder også. Anonymkode: 99c8f...789 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå