AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:36 #61 Del Skrevet fredag kl 07:36 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo, jeg sa noe om det, hvis du hadde lest det. Jeg hadde det klart skrevet på profilen at jeg ønsket kun seriøse forhold. Anonymkode: d32fe...da1 Ok, men dette er ny informasjon for denne tråden (med mindre jeg har gått glipp av noe)? Anonymkode: 2207a...6f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:38 #62 Del Skrevet fredag kl 07:38 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vel, det er ikke akkurat kvinner som sliter med å få menn for sex og forhold. Det er menn som syter og syter i media om at det blir flere og flere ufrivillig single menn. Anonymkode: d32fe...da1 Du forstår kanskje at en mann som heter Lars og en helt annen mann som heter Ola kan ha forskjellige erfaringer og forskjellige utfordringer? Anonymkode: 2207a...6f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:40 #63 Del Skrevet fredag kl 07:40 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Å snylte er ikke likestilling, gutten min. Anonymkode: d32fe...da1 Noen av postene i denne tråden tyder på at ikke alle kvinner ønsker perfekt symmetrisk likestilling ved dating, f.eks denne, «jenta mi»: »noe 50/50 ønsker jeg ikke, og jeg blåser i om det er 2024» Anonymkode: 2207a...6f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet fredag kl 07:40 #64 Del Skrevet fredag kl 07:40 Mulig du går etter pene, kjekke velkledde men uutdannede menn, med simple jobber som er dårlig betalt. De må jo bruke alle sine hardt tjente kroner på klær og utseende (og kanskje en liten leilighet som er gjeldstynget) så må «telle kroner» når de er på date. Nei, finn deg heller en kjedelig middels mann som har livet (og økonomien) på stell! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:44 #65 Del Skrevet fredag kl 07:44 Dere har bedt om full likestilling. Lev med det. Anonymkode: c77f0...d11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet fredag kl 07:49 #66 Del Skrevet fredag kl 07:49 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Denne forventningen har vel ingenting å gjøre med hvem som betaler? Anonymkode: 2207a...6f9 Nei, og det skrev jeg ikke heller. Men det går klart fram av HI at TS er ute etter noe mer seriøst, ikke tilfeldig sex. At disse mennene da foreslår at hun reiser land og strand rundt for å komme å ha sex med den, er dermed fullstendig tonedøvt. Helt ærlig tenker jeg at å forvente noe slikt uansett kjønn, er rimelig tonedøvt. AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Posteren sa såvidt jeg husker ikke noe om det? Anonymkode: 2207a...6f9 Da har du ikke lest HI godt nok. Det står følgende: "Hvordan unngår jeg at smålighet ødelegger muligheten for et faktisk fint parforhold?" AnonymBruker skrev (8 minutter siden): For om en mann ønsker sex så må ha betale for utgiftene? Anonymkode: 2207a...6f9 Det har jeg heller ikke hevdet, det er din tolkning. Om en mann ønsker (tilfeldig) sex, vil han med stor sannsynlighet ha større suksess om han spør en kvinne som er ute etter det samme, ikke en som ønsker et fast forhold, slik TS gjør. For det andre er kvinner på gruppenivå langt mindre interessert i tilfeldig sex enn menn, så å anta at en kvinne som er uinteressant i tilfeldig sex i tillegg skal reise over lange avstander for å få dette hun ikke vil ha, er som sagt fullstendig tonedøvt. AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Blir det mindre risiko hvis han betaler?? Anonymkode: 2207a...6f9 Du har tungt for det, skjønner jeg. Dette handler ikke om pengene. Det er ALLTID en risiko for kvinner å møte ukjente menn på andre steder enn offentlige. Er man reist til et sted der man ikke er kjent, er risikoen enda større. AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Selvsagt ikke. Men hva har det å gjøre om menn er smålige? Anonymkode: 2207a...6f9 Dette var en kommentar på det urimelige i at disse mennene faktisk trodde at TS skulle være interessert i å reise over lange avstander kun for å ha sex med dem. Hvilken glede skulle hun ha av det, liksom? Og når vi vet at kvinner forholdsvis lett kan få tilfeldig sex om de ønsker det, så gir det ingen mening i å reise land og strand rundt for å plassere seg selv i en risikabel situasjon der hun med stor sannsynlighet ikke en gang får nytelse ut av det. Som menn flest er du jo så rasjonell, så det skjønner du sikkert. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:57 #67 Del Skrevet fredag kl 07:57 Finn deg betre menn eller er kanskje sannheten å du er søppel selv, ts? Anonymkode: d8fc1...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:59 #68 Del Skrevet fredag kl 07:59 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Dere har bedt om full likestilling. Lev med det. Anonymkode: c77f0...d11 Å forvente at kvinnen forsørger deg, er ikke likestilling, og ikke noe vi kvinner bør leve med. Anonymkode: d32fe...da1 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:05 #69 Del Skrevet fredag kl 08:05 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Å forvente at kvinnen forsørger deg, er ikke likestilling, og ikke noe vi kvinner bør leve med. Anonymkode: d32fe...da1 Ville sagt det er likestilling med litt ekstra, jeg. Anonymkode: d8fc1...c0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:12 #70 Del Skrevet fredag kl 08:12 Kjipt at du opplever det sånn, TS, og jeg forstår deg godt. Kjenner meg heldig som ikke har det sånn. I mitt samboerforhold er det nok samboeren min som er mest økonomibevisst, men han er ikke gnien eller slu slik som du beskriver i innlegget ditt. Vi utfyller nok hverandre på en god måte der han holder litt igjen når jeg har en tendens til å sløse litt. Men han har stor samvittighet og krever aldri at jeg skal betale mer enn han. Vi tenker relativt lite på økonomi sånn sett, og har ryddig og ordnet økonomi. Men jeg bodde sammen med en «venn» før som på slutten av det boforholdet skulle melke alle penger han kunne utav meg, med alle mulige urimelige økonomiske krav, jeg bare vippset det han krevde for det ble så utrolig flaut og pinlig at han selv ikke skjønte at han dreit seg ut. Jeg kunne ikke brydd meg mindre da jeg bare var glad for å bli kvitt det mennesket. Jeg synes veldig synd på dama han flyttet sammen med etter dette, hun skulle nok aldri ha solgt leiligheten sin på Løren for å flytte sammen med han. Stakkars! Anonymkode: 6a862...99b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet fredag kl 08:14 #71 Del Skrevet fredag kl 08:14 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ville sagt det er likestilling med litt ekstra, jeg. Anonymkode: d8fc1...c0e Og da tar du selvsagt mesteparten eller alt av husarbeid , ansvaret for eventuelle barn sant det tredje skiftet, slik en del menn forventer enten de forsørger kvinnen eller ikke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaug Olsen Skrevet fredag kl 08:22 #72 Del Skrevet fredag kl 08:22 Menn vil bli spandert på. Er ikke det søtt da? Jeg synes det er fint at jeg som kvinne kan spandere og vise raushet. Det med å sitte og betale på kronen er usexy for både mann og kvinne. Jeg tenker begge bør vise raushet, og at man kan betale alt annenhver gang! 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:24 #73 Del Skrevet fredag kl 08:24 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ville sagt det er likestilling med litt ekstra, jeg. Anonymkode: d8fc1...c0e Nope. Kvinner har ingen forsørgerplikt overfor deg. Menn i Norge sliter med å finne partner. Det nedsettes mannsutvalg, det skrikes i media om at kvinner er altfor kravstore, at menn lider og dør av å ikke få pult, og at fødselsraten stuper. Dette er kanskje ikke tiden for menn til å spille kostbar og forvente å bli forsørget av kvinner. Når kvinner i utgangspunktet har liten interesse av å være sammen med menn - hvorfor skal de påføre seg økonomisk byrde for noe de egentlig ikke vil ha? Anonymkode: d32fe...da1 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:24 #74 Del Skrevet fredag kl 09:24 Jeg er ikke singel, men opplever det i økende grad om jeg er ute i forsamlinger der det er menn. De spør om «jeg ikke kan ta med en øl til dem» om jeg går til baren. Tilbyr seg ikke å betale tilbake, ei heller å kjøpe til meg i neste runde. Sjokkerende oppførsel egentlig. For dette er ikke menn jeg flørter med, men menn jeg tilfeldigvis sitter på samme bord som sammen med mange andre. Grøsser av tanken på hvordan disse mennene er i datingsituasjon. Anonymkode: ca717...03b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:27 #75 Del Skrevet fredag kl 09:27 Roci skrev (1 time siden): Du har tungt for det, skjønner jeg. Du er en sjarmerende kvinne, skjønner jeg. Anonymkode: 2207a...6f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet fredag kl 09:35 #76 Del Skrevet fredag kl 09:35 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du er en sjarmerende kvinne, skjønner jeg. Anonymkode: 2207a...6f9 Det er jeg, men innimellom blir diskujonen rett og slett for dum🙂 Når du later som om du må ha min mening inn med teskjeer, så får du det du ber om. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:25 #77 Del Skrevet fredag kl 13:25 Roci skrev (3 timer siden): Det er jeg, men innimellom blir diskujonen rett og slett for dum🙂 Når du later som om du må ha min mening inn med teskjeer, så får du det du ber om. Du er langt mer tålmodig og hyggelig enn det jeg er. For min del er umulig å ikke bli direkte sinnt her inne. Anonymkode: 21373...55f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:14 #78 Del Skrevet fredag kl 14:14 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Noen av postene i denne tråden tyder på at ikke alle kvinner ønsker perfekt symmetrisk likestilling ved dating, f.eks denne, «jenta mi»: »noe 50/50 ønsker jeg ikke, og jeg blåser i om det er 2024» Anonymkode: 2207a...6f9 Stemmer, ønsker ikke likestilling. Lever ikke i et likestilt forhold, men likeverdig. Vi bidrar like mye, men på hvert vår felt. Anonymkode: 05fd7...2d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:20 #79 Del Skrevet fredag kl 14:20 Roci skrev (4 timer siden): Det er jeg, men innimellom blir diskujonen rett og slett for dum🙂 Når du later som om du må ha min mening inn med teskjeer, så får du det du ber om. Kanskje du ikke har spesielt kloke tanker, er dårlig til å ordlegge deg eller dårlig til å lese? Istedetfor tar du for gitt at jeg «later som»? Anonymkode: 2207a...6f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet fredag kl 15:22 #80 Del Skrevet fredag kl 15:22 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje du ikke har spesielt kloke tanker, er dårlig til å ordlegge deg eller dårlig til å lese? Istedetfor tar du for gitt at jeg «later som»? Anonymkode: 2207a...6f9 Jeg skrev følgende til den brukeren som hevdet at min kommentar var et eksempel på en kvinne som satte en prislapp på sex: "Nei, det handler faktisk kke om det i det hele tatt, men om forventningen at TS skal reise over lengre avstander for å ha sex med menn hun ikke kjenner, spesielt når hun åpenbart ikke er ute etter tilfeldig sex. Da tenker jeg at den/de mennene for det første ikke kjenner sin besøkelsestid, for det andre ikke har noe begrep om hvor risikabelt slik er for kvinner, og for det tredje muligens sterkt overvurderer sine "talenter" i senga. Det er ingen garanti verken for at mennene er trygge og ålreite, eller at sexen blir bra. Og TS ønsker noe som kan utvikle seg til en seriøs relasjon, så der har jo disse mennene i utgangspunktet diskvalifisert seg. Hvorfor i all verden skulle et slikt "tilbud" være av noen som helst interesse for TS? Ville du ha brukt tid og penger på noe du ikke var det minste interessert i?" Det burde være helt tydelig ut fra det jeg skriver, at det ikke er pengene som er problemet med at menn "inviterer" TS til å reise til dem for å ha sex med dem. Likevel, når du kommenterer det jeg har skrevet, så prøver du å få min kommentar til å handle om penger.Og da framstår det som om du misforstår med vilje. Jeg skjønner at du er gått tom for gode argumenter ettersom du begynner med personangrep. Endret fredag kl 15:27 av Roci 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå