Gå til innhold

Så lei av smålige menn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

For en gjerrigknark du er.

Skal du få mannebein må du nesten betale for deg.

Anonymkode: 53743...966

Hun sier hun betaler alt. 

Anonymkode: 21373...55f

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg liker generøse damer. Damer som spanderer på meg ser jeg på som en gentlewoman.

For meg er det faktisk så stor turn off om en dame ikke spanderer første date at da blir det ikke flere møter. 

Anonymkode: f69a3...b5c

Helt ok! Men da bør du presentere din tankegang eller sette en lapp i panna om det.. for vi har jo ikke kommet heeelt dit hvor ei dame kan gjette at hun er turn off om hun «bare» deler regninga likt;) 

Anonymkode: e0dee...b01

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er i 40 årene og har erfaring med det samme. De fleste mennene jeg har datet de siste årene, vil ikke spandere noe, men de vil bli spandert på. De ber meg om å gå å bestille kaffe, ber meg om å kjøpe billetter osv. Ute på middag, så spiser de dyr middag, øl til, jeg drikker vann og spiser billig mat, de krever å spleise helt likt. På butikken så forsvinner de omtrent da vi kommer til kassa.

Og nå er ikke alle menn sånn.

Anonymkode: 7635c...fe3

Det der er ikke menn. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Så du vet at du velger feil menn før du hopper til sengs med de? Det er mange kvinner som tror de er stygge bare fordi menn ikke svermer rundt de, slik de gjør med de vakreste kvinnene. Det er utrolig hva som kan skje hvis man blir venner med folk først.

Anonymkode: 38839...188

Jeg har alltid hatt mange mannlige venner, som hadde null romantisk interesse i meg. 

Anonymkode: d32fe...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser vi et godt eksempel på kvinner som setter en pris på sex. Jeg sprer beina så du får værsågod å betale for meg. 

Anonymkode: 38839...188

Det er heller mannen som ville at jeg betalte for sex med ham.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun sier hun betaler alt. 

Ja, som seg hør og bør, men hun klager over dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kanskje han ikke gjør alt husarbeid, som seg hør og bør for en mann med en kvinne som betaler alt.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er din mening. Jeg syns hun gjorde rett i å klage. Får bare si oss uenige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 40 årene og har erfaring med det samme. De fleste mennene jeg har datet de siste årene, vil ikke spandere noe, men de vil bli spandert på.

Anonymkode: 7635c...fe3

Skulle ha likestilling. Men så ble rollene snudd og det likte du ikke.

Anonymkode: dfae0...d31

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som ber deg vippse på krona hadde jeg ikke gått på ner dater med. Hvorfor dumper du dem ikke?

Jeg har aldri opplevd det. Nå er det riktignok noen år siden jeg datet. Skulle jeg datet NÅ, så har jeg noen millioner i banken, og det handler ikke om penger, men at noen strekker seg, gir noe. Nei....de der må du ikke involvere deg med. Dump og fortell grunnen.. 

Anonymkode: 0a846...b07

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

En mann som ber deg vippse på krona hadde jeg ikke gått på ner dater med. Hvorfor dumper du dem ikke?

Jeg har aldri opplevd det. Nå er det riktignok noen år siden jeg datet. Skulle jeg datet NÅ, så har jeg noen millioner i banken, og det handler ikke om penger, men at noen strekker seg, gir noe. Nei....de der må du ikke involvere deg med. Dump og fortell grunnen.. 

Anonymkode: 0a846...b07

Noen menn ønsker vel også å se at dama strekker seg og gir noe...

I 2024 bør kvinner betale for seg hvis det skal bli noe på dem.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gjorde det. 

Jeg gjør også, men kommer ikke til å date en gjerrig mann noe mer enn jeg kommer til å date en player.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stian42 skrev (6 timer siden):

Tja, jeg spanderer på damen , har gjort det på kona mi hele veien. Men jeg forstår om det må en masse dates med forskjellige for at de vil innlede forhold så kan det koste endel.

jeg tror det er nye tider nå og endel av de yngre enn meg ikke vil spandere nå lenger.

Har egentlig inntrykket av at dagens beilere ikke vil betale i frykt for st de ikke får «betalt» i form av sex på slutten av daten. Får de ikke sex, og har brukt penger på mer en egne utgifter, går de såret og bitter hjem, samt klandrer kvinner for alt som ikke går deres vei i livet. Oppegående, brukbare menn fiorstpr at det er en del av livet å bli avvist. Helt normalt, noe så og si alle opplever, og at de må ofre noe. 

Anonymkode: 05fd7...2d9

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Som kvinne kan jeg strekke meg langt, og bidra med mye for en mannlig mann. Men noe 50/50 ønsker jeg ikke, og jeg blåser i om det er 2024, og det finnes det menn som også gjør, jeg har vært sammen med en i 20 år snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig inntrykket av at dagens beilere ikke vil betale i frykt for st de ikke får «betalt» i form av sex på slutten av daten. Får de ikke sex, og har brukt penger på mer en egne utgifter, går de såret og bitter hjem, samt klandrer kvinner for alt som ikke går deres vei i livet. Oppegående, brukbare menn fiorstpr at det er en del av livet å bli avvist. Helt normalt, noe så og si alle opplever, og at de må ofre noe. 

Dystert, ønsker ikke en mann som det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo la være å redde dem? Altså hvis de de inviterer deg på middag hjem til seg, så tar du med en vinflaske i vertgave, og sier nei til å betale matvarene. Si at du heller betaler maten når du inviterer neste gang. 

Ikke hopp inn med «jeg tar det» men stå i det og ikke la deg utnytte. Hvis du finner ut at du ble krevd for gratisbilletter, eller fullpris for rabatterte billetter, så spør du hvorfor han valgte å gjøre det slik? Og så gjør du det klart at slikt er ikke i tråd med dine verdier.

Anonymkode: cdb54...9d3

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Roci skrev (15 timer siden):

Nei, det handler faktisk kke om det i det hele tatt, men om forventningen at TS skal reise over lengre avstander for å ha sex med menn hun ikke kjenner,

Denne forventningen har vel ingenting å gjøre med hvem som betaler?

Sitat

spesielt når hun åpenbart ikke er ute etter tilfeldig sex.

Posteren sa såvidt jeg husker ikke noe om det?

Sitat

Da tenker jeg at den/de mennene for det første ikke kjenner sin besøkelsestid,

For om en mann ønsker sex så må ha betale for utgiftene?

Sitat

for det andre ikke har noe begrep om hvor risikabelt slik er for kvinner,

Blir det mindre risiko hvis han betaler??

Sitat

og for det tredje muligens sterkt overvurderer sine  "talenter" i senga. Det er ingen garanti verken for at mennene er trygge og ålreite, eller at sexen blir bra.

Selvsagt ikke. Men hva har det å gjøre om menn er smålige?

Anonymkode: 2207a...6f9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Skulle ha likestilling. Men så ble rollene snudd og det likte du ikke.

Anonymkode: dfae0...d31

Å snylte er ikke likestilling, gutten min.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Denne forventningen har vel ingenting å gjøre med hvem som betaler?

Posteren sa såvidt jeg husker ikke noe om det?

For om en mann ønsker sex så må ha betale for utgiftene?

Blir det mindre risiko hvis han betaler??

Selvsagt ikke. Men hva har det å gjøre om menn er smålige?

Anonymkode: 2207a...6f9

Jo, jeg sa noe om det, hvis du hadde lest det. Jeg hadde det klart skrevet på profilen at jeg ønsket kun seriøse forhold. Og ja, hvis noen er interessert i noe, så bør denne noen gjøre en innsats for å få det. Slik er det med alt. Hvis du ønsker å få en jobb, så er det DU som må stille på jobbintervju, reise dit og betale reiseutgiftene. Hvis du ønsker å kjøpe en bestemt ting som finnes i en bestemt butikk, må DU reise til denne butikken - du kan ikke forvente at de kommer hjem til deg. Så ja, det er dritfrekt å spørre om jeg skal dra til dem for å ha tilfeldig sex med dem. De ønsker sex, men vil ikke reise ræva fra sofaen for å gjøre noe som helst for å få det. Vil få alt servert på gullfat.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vel, det er ikke akkurat kvinner som sliter med å få menn for sex og forhold. Det er menn som syter og syter i media om at det blir flere og flere ufrivillig single menn.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...