Gå til innhold

Menn som forblir singel hele livet sitt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det har alltid vært slik at noen er single hele livene sine. Men i dagens samfunn har det mindre å gjøre med faktiske egenskaper og hvordan personen er. Norske kvinner er hjernevasket av amerikanske filmer, serier og dels sosiale medier. Slik at de lar seg lure til å velge feil mann. Lederne der bort hater alt godt og elsker alt vond. De presanterer det vonde som noe godt. Resultatet blir er ofte barn som er langt dårligere enn moren selv. Fordi de er forvirret til å velge feil mann. Som kjent har vi den sykeste generasjonen barn noen sinne.

Anonymkode: afc22...9e6

Og de amerikanske lederne har en base som NASA har bygd på baksida av månen, der de styrer alt dette fra. Via sattelitter kan de sende radiobølger inn i hjernene til folk. Og slik kontrollerer de at kvinner ikke formerer seg med smarte menn (insels) som forstår sannheten. Kun dumme chads.

• Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke mange menn som kommer i den kategorien. Jeg vet om flere som har vært single stort sett hele voksenlivet, men de aller fleste har jobb og klarer seg godt i livet. Kun en av dem er jomfru, men det er selvvalgt. Kjekk kar, men hans første kjæreste da de var 14-15 føkka ham såpass opp at han ikke orket å ta flere sjanser. Fokuset ble toppjobb, hobbyer og kompiser. Og virker veldig fornøyd med det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en. Det handler om selvtilitt og at han ikke virkelig har prøvd og gir opp fordi han sikkert på manager måter idag trives og er mest vannt til å være alene. Det vil kanskje kreve mye av han å endre helt på livsstilen etter så mange år.

Han er godt voksen. 

Anonymkode: 5f18c...4b2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sphere skrev (7 minutter siden):

Nei, det er ikke mange menn som kommer i den kategorien. Jeg vet om flere som har vært single stort sett hele voksenlivet, men de aller fleste har jobb og klarer seg godt i livet. Kun en av dem er jomfru, men det er selvvalgt. Kjekk kar, men hans første kjæreste da de var 14-15 føkka ham såpass opp at han ikke orket å ta flere sjanser. Fokuset ble toppjobb, hobbyer og kompiser. Og virker veldig fornøyd med det. 

Men jeg tenker, at la oss si 15 år av livet ikke endrer noe i dem og de på alle de årene ikke lærer at mennesker er ulike? Da føler jeg det står mest på han, at han ikke reiste seg igjen.

Har også min kamp jeg må reise meg mot, så det ikke høres ut som jeg ikke vet det er vanskelig. Håp må vi prøve å dyrke, selv i den mørkeste tid. Om han ønsker, vil han møte noen en dag.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Om det er mange menn som forblir evig enslige men ikke mange kvinner, hva betyr det? At det rett å slett er et enromt overskudd av menn i Norge utenom Oslo, ingen vedkjenner dette. 

Anonymkode: 2748a...ab9

Det er single damer også, hvorfor tror du det ikke er?

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men jeg tenker, at la oss si 15 år av livet ikke endrer noe i dem og de på alle de årene ikke lærer at mennesker er ulike? Da føler jeg det står mest på han, at han ikke reiste seg igjen.

Har også min kamp jeg må reise meg mot, så det ikke høres ut som jeg ikke vet det er vanskelig. Håp må vi prøve å dyrke, selv i den mørkeste tid. Om han ønsker, vil han møte noen en dag.

Jeg tenker jo at man selvsagt opplever personlig vekst og får erfaring fra andre mennesker også utenom forhold. De færreste står jo på stedet hvil i 15 år. Han ar utviklet seg mye gjennom jobb, opplevelser og hobbyer. Lykken kan komme i mange former. Noen er lykkelige uten barn, andre er lykkelige uten forhold. Han har innfunnet seg med et liv uten forhold, og han sitter på utsiden og ser andre rundt seg slite i sine forhold, og både sier og viser at han er lykkelig som singel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er det fordi ingen noen gang har vært interessert i meg. Jeg har ingen nære venner heller, så har en veldig lite appellerende personlighet.

Anonymkode: f57e4...af5

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Mye tullete i denne kommentaren.

Anonymkode: 5cbc4...288

Mye som er veldig sant.

Anonymkode: 54b46...b6c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 12.50):

Er det mange menn i Norge som forblir singel ut voksenlivet, bor og hjelper foreldrene sine? I tillegg jomfru? Hvordan klarer de det? 

Anonymkode: 4d64c...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- sosial kompetanse . Sjenerte gutter som aldri tar konakt eller klarer å føre en samtale . Det er ikke lett å bli kjent da
- lav lønnet yrke. Jeg ser ikke ned på noen sin jobb. Men kvinner er også styrt av biologi, og ønsker ubevisst noen med god forsørger evne. Må ikke være høy utdannelse. Men å ha ne mann som får utbetalt 22 000 i måneden vil begrense hele familie økonomien 

- lite intresse for klær og hår. Barbermaskin klippet hår og slitte t skjorter og joggebukser til alle anledninger er ikke sjarmerende . Dette kan gjøres noe med

det lønner ser å kunne prate med noen, ta vare på seg selv og få utdanning av noe slag

Anonymkode: 274f7...551

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.12.2024 den 19.08):

Det er single damer også, hvorfor tror du det ikke er?

Det er det så klart, men ssb sine tall viser at det er nesten 70 000 flere menn i aldersgruppen 20-64.
https://www.ssb.no/statbank/sq/10105680

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er det så klart, men ssb sine tall viser at det er nesten 70 000 flere menn i aldersgruppen 20-64.

Løsningne er faktisk ganske enkel, send hjem 161786 menn.
https://www.ssb.no/statbank/table/03810/tableViewLayout1/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Men greia er at det tallet ikke betyr at om det var 70 000 ekstra har de hatt kjæreste. Folk er for syke, passer ikke sammen, annen sexuel legning, ulik alder på de som er interisert, forelsker seg andre steder, vil flytte til andre steder, vil være singel, er singel fordi de ikke har møtt rett og vil kanskje slite med å møte rett person for uvisst grunnlag. 

Om du bekymrer deg, så kan du finne kjæreste fra utlandet.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 12.50):

Er det mange menn i Norge som forblir singel ut voksenlivet, bor og hjelper foreldrene sine? I tillegg jomfru? Hvordan klarer de det? 

Anonymkode: 4d64c...f12

Hva legger du i.. " hvordan klarer de det"? Som i hvordan holder de ut? Eller hvordan orker de?

Anonymkode: 5c597...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det gjelder kvinner også.Jeg har vært alene hele livet.Har nå rundet 45 år.Det er vanskelig å finne kjæreste/sex partner når jeg er uføretrygdet.Ikke er på dating app og er sjenert i i tillegg. Ikke så lett. 

Anonymkode: 35303...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjenner flere. Skikkelig bra menn, det som de som er opptatt av slikt kaller høystatus menn. Sjarmerende, vellykkede, pene, rike. Problemet er at de har tilknytningsproblemer. Hver gang forholdet blir seriøst, skyver det dama bort. Så blir det en evig sirkel med damer de lokker til seg og dytter fra seg. 

Anonymkode: 6a203...47c

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk tilpasser seg. Det betyr ikke at de er fornøyd, men at dagene går sin gang i den formen og fasongen de tar. Så er man stuck, føler at man ikke kan møte forventningene til erfaring de man ønsker date sannsynligvis har, og så videre. Kanskje føler man seg ikke spesielt attraktiv, heller - og i sum blir jo terskelen for å prøve gjøre noe med det veldig høy.

...og det er jo i den verdenen det ALDRI hjelper å rante om "kravstore kvinner" og at samfunnet liksom misliker maskulinitet. Da er det liksom samfunnet som skal endre seg, fremfor at man tar seg i nakken og røsker litt opp i seg selv. Sånn om en er interessert i å snu det, da.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har en slektning som faller i den kategorien. Bor på bygda, og ble syk som barn, har fått senskader etc, og blitt relativt sær etterhvert. Jeg har sett flere i hans situasjon som har funnet seg dame fra Thailand, Russland etc, men jeg tror nok han har hatt nok med seg selv.

Klarer det? Løsningen er nok å engasjere seg i andre ting, og flytte fokus i livet over på aktiviteter og gode vennskap.

Anonymkode: 7fe63...57e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har vært singel i over 15 år nå, og planlegger ikke å endre på det så sant ingen veldig spesielle dukker opp som tikker av alle boksene for en drømmepartner.

Jeg orker rett og slett ikke. Har aldri hatt noen drøm om familie og barn, men dyrket hobbyer og jobber for å ha råd til hobbyer. Det er dramafritt, jeg gjør som jeg vil, bestemmer over fritiden min 100% (ingen pliktbesøk hos svigers på julaften for å spise ribbe eller pinnekjøtt for det er deres tradisjon), jeg snakker med hvem jeg vil og jeg trives veldig godt med livet mitt.

Jeg er en helt vanlig person av utseende, har aldri hatt noen problemer med at mennesker av begge kjønn viser meg interesse, så hadde kunne gått inn i forhold om jeg ønsker. Men bare er ikke interessert. 

Anonymkode: d573c...01f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg til aseksuelle, autister, rusmisbrukere og treningsnarkomane. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...