AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:50 #1 Del Skrevet torsdag kl 11:50 Er det mange menn i Norge som forblir singel ut voksenlivet, bor og hjelper foreldrene sine? I tillegg jomfru? Hvordan klarer de det? Anonymkode: 4d64c...f12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:57 #2 Del Skrevet torsdag kl 11:57 Du har incels som faktisk ikke klarer å få verken dame eller sex, også har du høystatus-menn som får sex når det måtte passe dem, men som samtidig ikke ønsker noe forpliktende forhold. Min erfaring ift. egne kompiser er at ca. 10% av dem befinner seg i hver kategori. Jeg synes oppriktig synd på disse incelene. De er ikke dårlige mennesker, kun mindre visuelt pene å se på. Anonymkode: 87588...3ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:04 #3 Del Skrevet torsdag kl 12:04 Spørs jo helt hva du legger i mange. Jeg kjenner en håndfull menn på førti og opp som har vært single hele livet, og sikkert kommer til å være det resten av livet. Noen er fattige, noen er syke, noen er mindre pene og noen er sjenerte. Tipper nesten alle sammen helst ville hatt en kjæreste, men de mangler det som skal til, og da blir det liksom sånn da. Anonymkode: f1427...095 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:40 #4 Del Skrevet torsdag kl 18:40 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er det mange menn i Norge som forblir singel ut voksenlivet, bor og hjelper foreldrene sine? I tillegg jomfru? Hvordan klarer de det? Anonymkode: 4d64c...f12 Bor ikke hos foreldrene mine, men har vert singel og uten sex hele livet så langt (passert 50). Hvordan jeg klarer det? Har ikke akkurat noe valg da, og har aldri gitt opp håpet om at jeg skal finne meg en kjæreste en vakker dag. Kunne skrevet en lang avhandling om hvorfor jeg aldri har hatt kjæreste/sex, men kortversjonen er at jeg aldri har vært noe kjæreste-emne, jentene/damene har aldri vært interessert i meg, bl.a. fordi jeg har hatt helseproblemer (fysisk og psykisk) som har gjort meg uegnet som kjæreste. Anonymkode: 9348c...8b8 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:39 #5 Del Skrevet fredag kl 06:39 Det kan jo være sykt strevsomt å ha partner også da. Mye styr. Kanskje noen av disse mennene vet dette og bare er smarte? Anonymkode: a2aaf...cdf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:56 #6 Del Skrevet fredag kl 09:56 Noen som synes dagens samfunn gjør det mer og mer vanskelig for eldre menn å finne seg en partner? Eller er det opp til de selv og hvor mye de er villig til å ofre for å finne kjærligheten? Anonymkode: 4d64c...f12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:12 #7 Del Skrevet fredag kl 11:12 Vel, jeg tror ikke du finner særlig mange godt voksne menn som har bodd hos foreldrene hele livet og aldri hatt sex. Hvorfor tenker du at det er en greie egentlig? Med mindre de er utvilkingshemmede eller syke på en eller annen måte, de finnes det sikkert noen tilfeller av. Men det er jo tilsvarende for kvinner. Anonymkode: eef82...da2 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:18 #8 Del Skrevet fredag kl 17:18 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vel, jeg tror ikke du finner særlig mange godt voksne menn som har bodd hos foreldrene hele livet og aldri hatt sex. Hvorfor tenker du at det er en greie egentlig? Anonymkode: eef82...da2 De finnes. Anonymkode: 5cbc4...288 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:20 #9 Del Skrevet fredag kl 17:20 AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 12.50): Hvordan klarer de det? Anonymkode: 4d64c...f12 Det er ofte ikke et valg de tar, det er et valg kvinnene tar. Anonymkode: 5cbc4...288 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:26 #10 Del Skrevet fredag kl 17:26 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er ofte ikke et valg de tar, det er et valg kvinnene tar. Anonymkode: 5cbc4...288 Neida, kvinner kan ikke få skylda for at noen blir boende hos sine foreldre hele livet. Det er fritt frem å bo hvor enn man vil. Artig hvordan noen klarer å gi kvinner skylda for absolutt alt. Anonymkode: ddcec...b87 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet fredag kl 17:29 #11 Del Skrevet fredag kl 17:29 AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 12.50): Er det mange menn i Norge som forblir singel ut voksenlivet, bor og hjelper foreldrene sine? I tillegg jomfru? Hvordan klarer de det? Anonymkode: 4d64c...f12 Jeg er en av dem, minus det med jomfru og bor ikke med foreldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:31 #12 Del Skrevet fredag kl 17:31 Det har alltid vært slik at noen er single hele livene sine. Men i dagens samfunn har det mindre å gjøre med faktiske egenskaper og hvordan personen er. Norske kvinner er hjernevasket av amerikanske filmer, serier og dels sosiale medier. Slik at de lar seg lure til å velge feil mann. Lederne der bort hater alt godt og elsker alt vond. De presanterer det vonde som noe godt. Resultatet blir er ofte barn som er langt dårligere enn moren selv. Fordi de er forvirret til å velge feil mann. Som kjent har vi den sykeste generasjonen barn noen sinne. Anonymkode: afc22...9e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:37 #13 Del Skrevet fredag kl 17:37 Dette gjelder også kvinner. Det er også kvinner som er single hele livet. Er så lei av at det alltid skal gjelde menn. Greit det fødes noen få prosent flere menn hvert år, så matematisk vil det ikke gå opp, men at dette kun gjelder menn er ikke en sannhet hugd i stein. Anonymkode: 05e79...bb7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:38 #14 Del Skrevet fredag kl 17:38 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Neida, kvinner kan ikke få skylda for at noen blir boende hos sine foreldre hele livet. Det er fritt frem å bo hvor enn man vil. Artig hvordan noen klarer å gi kvinner skylda for absolutt alt. Anonymkode: ddcec...b87 Nei, det jeg sier er at disse mennene ikke er attraktive nok. Anonymkode: 5cbc4...288 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:39 #15 Del Skrevet fredag kl 17:39 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det har alltid vært slik at noen er single hele livene sine. Men i dagens samfunn har det mindre å gjøre med faktiske egenskaper og hvordan personen er. Norske kvinner er hjernevasket av amerikanske filmer, serier og dels sosiale medier. Slik at de lar seg lure til å velge feil mann. Lederne der bort hater alt godt og elsker alt vond. De presanterer det vonde som noe godt. Resultatet blir er ofte barn som er langt dårligere enn moren selv. Fordi de er forvirret til å velge feil mann. Som kjent har vi den sykeste generasjonen barn noen sinne. Anonymkode: afc22...9e6 Jepp! Det er kvinnens skyld. Flott og veldig bidragsytende innlegg...... Kvinner har så liten dømmekraft at de blir hjernevasket av amerikanske filmer og serier- faktisk. Kanskje de ikke ønsker en snever og trangsynte mann..... Anonymkode: 05e79...bb7 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:40 #16 Del Skrevet fredag kl 17:40 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det har alltid vært slik at noen er single hele livene sine. Men i dagens samfunn har det mindre å gjøre med faktiske egenskaper og hvordan personen er. Norske kvinner er hjernevasket av amerikanske filmer, serier og dels sosiale medier. Slik at de lar seg lure til å velge feil mann. Lederne der bort hater alt godt og elsker alt vond. De presanterer det vonde som noe godt. Resultatet blir er ofte barn som er langt dårligere enn moren selv. Fordi de er forvirret til å velge feil mann. Som kjent har vi den sykeste generasjonen barn noen sinne. Anonymkode: afc22...9e6 Mye tullete i denne kommentaren. Anonymkode: 5cbc4...288 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:47 #17 Del Skrevet fredag kl 17:47 Om det er mange menn som forblir evig enslige men ikke mange kvinner, hva betyr det? At det rett å slett er et enromt overskudd av menn i Norge utenom Oslo, ingen vedkjenner dette. Anonymkode: 2748a...ab9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:50 #18 Del Skrevet fredag kl 17:50 Tallene vet jeg ikke, men det er i hvert fall rikelig av dem i den lille bygda jeg vokste opp. Antar det finnes mange tilsvarende bygder. Sexlivet deres vet jeg jo ingenting om, men stedet er gjennomsiktig nok til at jeg er sikker på at de har vært single hele livet. For ganske manges del er det veldig forståelig hvorfor, andre ville nok greit funnet en partner om de bodde et sted med høyere kvinneandel. Et par-fem stykker antar jeg er homo, uten at det er noe de snakker høyt om. Anonymkode: 44af8...22c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet fredag kl 17:50 #19 Del Skrevet fredag kl 17:50 (endret) Jeg synes det er bra om menn eller kvinner forblir single av selvinnsikt. Om man ikke har et godt selvbilde, så bør man ikke innlede eller være i et forhold synes jeg. Så kan det selvfølgelig skje uforutsette hendelser underveis. Livet er ikke enkelt bestandig. Det er godt å ha en partner som ser deg, og ønsker å være der for deg. Enten som venn eller kjæreste. Så må man klare å bære seg selv. Klarer man ikke det, så er man ikke sterk nok... Endret fredag kl 17:50 av Irak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:50 #20 Del Skrevet fredag kl 17:50 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det har alltid vært slik at noen er single hele livene sine. Men i dagens samfunn har det mindre å gjøre med faktiske egenskaper og hvordan personen er. Norske kvinner er hjernevasket av amerikanske filmer, serier og dels sosiale medier. Slik at de lar seg lure til å velge feil mann. Lederne der bort hater alt godt og elsker alt vond. De presanterer det vonde som noe godt. Resultatet blir er ofte barn som er langt dårligere enn moren selv. Fordi de er forvirret til å velge feil mann. Som kjent har vi den sykeste generasjonen barn noen sinne. Anonymkode: afc22...9e6 Og slike holdninger og vas er grunnen til at menn er single. Ingen gidder å være sammen med noen med det kvinnesynet. Anonymkode: f0803...a52 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå