AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Jeg har nå oppdaget dippingneglelakk og er overbevist om at det er greia for meg. Prøvde å ta på selv for en uke siden, det gikk greit, og går nok enda lettere og raskere neste gang. Har fått mange komplimenter for både fargen og påføringen. Neglene har vært igjennom mye siste uka. Vært i garasjen og hjulpet mannen med å skru bil, tatt rundvask av badet og vanlig hverdagsliv. Nå en uke senere er neglene like fine, så jeg antar at de kommer til å holde seg sånn videre. Det jeg lurer på er hvor lang tid det tar til neglen har vokst såpass at det begynner å se rart ut. Så hvor lenge kan jeg belage meg på at en manikyr rekker når det er neglvekst som blir årsaken til å fjerne den. Anonymkode: 7c1ad...626 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Jeg bestilte akkurat dette selv, så nå gleder jeg meg! Noe jeg har tenkt på angående dette med at neglen vokser ut, er det i det hele tatt mulig å kanskje legge til noe ekstra lakk og pulver nederst ved neglroten istedenfor, og så file ned toppen litt dersom neglene blir lange? Eller blir det litt som å file ned sement? Anonymkode: 8f124...e42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg bestilte akkurat dette selv, så nå gleder jeg meg! Noe jeg har tenkt på angående dette med at neglen vokser ut, er det i det hele tatt mulig å kanskje legge til noe ekstra lakk og pulver nederst ved neglroten istedenfor, og så file ned toppen litt dersom neglene blir lange? Eller blir det litt som å file ned sement? Anonymkode: 8f124...e42 Jeg tror ikke det er noe problem å file ned toppen, men jeg tror det er mer utfordrende å etterfylle for å få det jevnt. Tror det fort kan bli klumpete. Men kanskje med litt mer erfaring?? Nå lurer jeg også på det samme 😝 Anonymkode: 7c1ad...626 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Du må jo nesten se hvor lang tid dine negler tar for å vokse - men tre ukers tid er max tenker jeg - før det blir veldig stygg og tydelig glipe nederst ved neglroten. Ser mange går for lenge før de fjerner og tar nytt, og da tenker jeg at det er bedre å ha naturlige negler om man ikke har mulighet til å holde det fint. Selv tar jeg fransk manikyr for å slippe dette glipe-problemet. Anonymkode: 10eae...aee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg tror ikke det er noe problem å file ned toppen, men jeg tror det er mer utfordrende å etterfylle for å få det jevnt. Tror det fort kan bli klumpete. Men kanskje med litt mer erfaring?? Nå lurer jeg også på det samme 😝 Anonymkode: 7c1ad...626 Ja, regner kanskje med at de hadde vært mer fokus på det på sidene deres dersom det var en enkel oppgave. Men sikkert verdt å prøve uansett, bare forsøke å file ned ujevnhetene jevnt over og lakke over igjen. Sier jeg som ikke har fått settet enda engang, og har null peiling😅 Men hadde vært kult om det gikk! Anonymkode: 8f124...e42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har prøvd flere ganger, men synes det er helt umulig å få til et godt resultat på "etterveksten". Synd, for bortsett fra det er det helt genialt. Jeg bytter etter ca. 10 dager, for da synes jeg gjerne at de har vokst for mye ut. Anonymkode: 877d8...c6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har nå oppdaget dippingneglelakk og er overbevist om at det er greia for meg. Prøvde å ta på selv for en uke siden, det gikk greit, og går nok enda lettere og raskere neste gang. Har fått mange komplimenter for både fargen og påføringen. Neglene har vært igjennom mye siste uka. Vært i garasjen og hjulpet mannen med å skru bil, tatt rundvask av badet og vanlig hverdagsliv. Nå en uke senere er neglene like fine, så jeg antar at de kommer til å holde seg sånn videre. Det jeg lurer på er hvor lang tid det tar til neglen har vokst såpass at det begynner å se rart ut. Så hvor lenge kan jeg belage meg på at en manikyr rekker når det er neglvekst som blir årsaken til å fjerne den. Anonymkode: 7c1ad...626 Det kommer jo helt ann på hvor raskt neglene dine vokser. Anonymkode: 4dc34...6c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kommer jo helt ann på hvor raskt neglene dine vokser. Anonymkode: 4dc34...6c7 Sorry for at jeg gikk ut i fra at dette var sånn noenlunde likt blant mennesker 😉 Anonymkode: 7c1ad...626 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Sorry for at jeg gikk ut i fra at dette var sånn noenlunde likt blant mennesker 😉 Anonymkode: 7c1ad...626 Det er ikke det, på noen vokser negler og hår veldig fort på andre veldig tregt. Anonymkode: 4dc34...6c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå