AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:07 #21 Del Skrevet lørdag kl 19:07 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er det med Calima? Anonymkode: a2b0d...f94 Calima er sandstorm fra Sahara. Calimaer bringer ikke bare med seg sand, men også bakterier, virus, sopp, insekter, sporer og små, marine organismer. Eksperter skal ha talt over 150 typer bakterier i calima, og noen av disse kan være helsefarlige. Anonymkode: 62d27...a51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:15 #22 Del Skrevet lørdag kl 19:15 AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 11.13): Mistet lysten på å reise etter å ha sett "La Palma" på Netflix. Anonymkode: 04e36...47b Hvis du skal ta en så dårlig film seriøst, så synes jeg synd på deg. Ting kan skje når og hvor som helst. I filmen Skjelvet så raste jo hotell Plaza i Oslo, det ble kjapt bygget opp igjen om den filmen var sann. Anonymkode: f60a4...c95 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:34 #23 Del Skrevet lørdag kl 19:34 Trygdefrue skrev (8 timer siden): Oslo? Er du sprø, der er det jo både troll (Ekebergsletta er vist en hot spot) og fare for jordskjelv 🤣 så alle filmene til Kristoffer Joner jeg, og etter det så tør jeg bare sitte på et jorde midt mellom Mysen og Ørje, her er det ikke tuneller, jordskjelv, bølger, ras eller troll 🤣🤣🤣 Ulvemat!!! Anonymkode: 354b5...1eb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet søndag kl 06:15 #24 Del Skrevet søndag kl 06:15 https://www.dagbladet.no/nyheter/finnes-ingen-safe-spots/82400245 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 06:23 #25 Del Skrevet søndag kl 06:23 Trygdefrue skrev (19 timer siden): Oslo? Er du sprø, der er det jo både troll (Ekebergsletta er vist en hot spot) og fare for jordskjelv 🤣 så alle filmene til Kristoffer Joner jeg, og etter det så tør jeg bare sitte på et jorde midt mellom Mysen og Ørje, her er det ikke tuneller, jordskjelv, bølger, ras eller troll 🤣🤣🤣 Jeg leste «toll» og tenkte at; jaggu er det toll på Ørje!🤣🤣🤣 Anonymkode: 7e7a5...321 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå