AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:13 #1 Del Skrevet torsdag kl 10:13 Mistet lysten på å reise etter å ha sett "La Palma" på Netflix. Anonymkode: 04e36...47b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:20 #2 Del Skrevet torsdag kl 10:20 Hvor mye farligere tror du en tur til Kanariøyene har blitt av at det er laget en Netflix-serie om vulkanutbrudd der handlingen er satt i et område som allerede har jevnlige vulkanutbrudd? Anonymkode: e244c...ddf 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:26 #3 Del Skrevet torsdag kl 10:26 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Mistet lysten på å reise etter å ha sett "La Palma" på Netflix. Da må du oppsøke lege, hodelege. Sitter her nede nå, og det er helt greit. Anonymkode: 56cad...367 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:57 #4 Del Skrevet torsdag kl 10:57 Så et lite klipp av filmen, det var ikke nok til å skremme meg.Så du filmen "Tunellen"? Det gjorde jeg, men er ikke redd for å kjøre i tuneller av den grunn! Og jeg gleder meg til turen til Gran Canaria i februar.. Anonymkode: 9526c...3cf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet torsdag kl 11:00 #5 Del Skrevet torsdag kl 11:00 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Mistet lysten på å reise etter å ha sett "La Palma" på Netflix. Anonymkode: 04e36...47b Du reiser ikke til Oslo heller da, regner jeg med 🤣 Men ærlig talt - enten: slutt å troll, eller skjerp deg! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:01 #6 Del Skrevet lørdag kl 11:01 AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 11.20): Hvor mye farligere tror du en tur til Kanariøyene har blitt av at det er laget en Netflix-serie om vulkanutbrudd Synes dere bagatelliserer dette. Jeg var ikke klar over hvor stor faren er for utbrudd før jeg, etter å ha sett serien, undersøkte nærmere. Det er bare et tidsspørsmål før Teide på Tenerife får utbrudd. Da vil det være utrygt selv her hjemme. 50m flodbølge. Men vi vil jo bli varslet i god tid. På Lanzarote kan man tenne fyr på papir hvis man graver litt i jorden. Anonymkode: 04e36...47b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:06 #7 Del Skrevet lørdag kl 11:06 Ja, det kan komme vulkanutbrudd både på Tenerife og på Island. Det verste er at hvis du blir i Norge, er det ikke bare fare for flom og fly som blåser rett av rullebanen i Molde, det har allerede skjedd... Anonymkode: e50b5...c43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygdefrue Skrevet lørdag kl 11:07 #8 Del Skrevet lørdag kl 11:07 Mezzosoprena skrev (På 19.12.2024 den 12.00): Du reiser ikke til Oslo heller da, regner jeg med 🤣 Men ærlig talt - enten: slutt å troll, eller skjerp deg! Oslo? Er du sprø, der er det jo både troll (Ekebergsletta er vist en hot spot) og fare for jordskjelv 🤣 så alle filmene til Kristoffer Joner jeg, og etter det så tør jeg bare sitte på et jorde midt mellom Mysen og Ørje, her er det ikke tuneller, jordskjelv, bølger, ras eller troll 🤣🤣🤣 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygdefrue Skrevet lørdag kl 11:07 #9 Del Skrevet lørdag kl 11:07 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det kan komme vulkanutbrudd både på Tenerife og på Island. Det verste er at hvis du blir i Norge, er det ikke bare fare for flom og fly som blåser rett av rullebanen i Molde, det har allerede skjedd... Anonymkode: e50b5...c43 Skal til Molde med fly i januar, har sagt etter forrige landing på Årø lufthavn at det ble siste, men NEIDA!!!! Vurderer å avbestille altså 🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:10 #10 Del Skrevet lørdag kl 11:10 Oslo har gått under av jordskjelv Paris oversvømt og tatt over av haier. For å ikke snakke om alle gangene New York og Los Angeles har gått under på film. Tenker at det er igrunn ikke mange steder du kan oppholde deg i verden. Utenom det så var La Palma utrolig dårlig og enormt kjedelig. Skikkelig nedtur. Anonymkode: 422a4...3ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet lørdag kl 11:11 #11 Del Skrevet lørdag kl 11:11 Trygdefrue skrev (3 minutter siden): Oslo? Er du sprø, der er det jo både troll (Ekebergsletta er vist en hot spot) og fare for jordskjelv 🤣 så alle filmene til Kristoffer Joner jeg, og etter det så tør jeg bare sitte på et jorde midt mellom Mysen og Ørje, her er det ikke tuneller, jordskjelv, bølger, ras eller troll 🤣🤣🤣 Nemlig, tror jeg må joine deg der jeg 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:12 #12 Del Skrevet lørdag kl 11:12 Neste på Teide blir bare en liten fis som fyller sletta der med litt ny lava. Blir ikke noe flodbølge av det. Anonymkode: 56cad...367 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:13 #13 Del Skrevet lørdag kl 11:13 Men Yellowstone derimot, den kan eksplodere når som helst. Den er stor nok til at det kan bli jordens undergang. Anonymkode: 56cad...367 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:14 #14 Del Skrevet lørdag kl 11:14 AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 11.13): Mistet lysten på å reise etter å ha sett "La Palma" på Netflix. Anonymkode: 04e36...47b Den har jeg ikke sett, men vær klar over at der er jordskjelv flere ganger i året. I tillegg kommer Calima den er farlig, den, for i sitere en skuespiller i Olsenbanden. Går du oppe i fjellene så kan du og møte på slanger, store, lange «beist». Hvert år samler spesielle slangefangere inn mange hundrede slanger. Så har du det som skjer enda oftere, innbrudd, på hoteller, overfall av turister, ran, matforgiftning… Ja, vanariøyene er virkelig farlig å reise til, så det må du bare ikke gjøre. Faren er nemlig stor for at du kommer hjem igjen brune, glad og blid over å ha hatt ferie, og har fått kose deg og oppleve noe hyggelig. Sjangsen for å oppleve alt det andre er nemlig forsvinnende liten. Livet er er risikoprosjekt, det eneste sikre er at vi ikke har evig liv. Anonymkode: 9df6a...654 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygdefrue Skrevet lørdag kl 11:39 #15 Del Skrevet lørdag kl 11:39 Mezzosoprena skrev (27 minutter siden): Nemlig, tror jeg må joine deg der jeg 🤣 Eeeh det kan du drite i, jeg vet jo ikke om du plutselig blir en zombie, eller er en gal øksemorder 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet lørdag kl 11:40 #16 Del Skrevet lørdag kl 11:40 Trygdefrue skrev (Akkurat nå): Eeeh det kan du drite i, jeg vet jo ikke om du plutselig blir en zombie, eller er en gal øksemorder Godt poeng 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet lørdag kl 11:48 #17 Del Skrevet lørdag kl 11:48 Husk at dette er film... ville slike mennesker i virkeligheten se dette på målingene etc ville de sendt ut varsel med engang...se hvor ofte det står på vg etc at flere land har fått tsunamien varsel..men så skjedde det ikke noe. De gjorde da dette som ekstra sikkerhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:08 #18 Del Skrevet lørdag kl 12:08 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Men Yellowstone derimot, den kan eksplodere når som helst. Den er stor nok til at det kan bli jordens undergang. Anonymkode: 56cad...367 Hvis du mener mener i løpet av de neste 800 000 årene som når som helst ja da så Anonymkode: c7b37...897 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:32 #19 Del Skrevet lørdag kl 16:32 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Den har jeg ikke sett, men vær klar over at der er jordskjelv flere ganger i året. I tillegg kommer Calima den er farlig, den, for i sitere en skuespiller i Olsenbanden. Går du oppe i fjellene så kan du og møte på slanger, store, lange «beist». Hvert år samler spesielle slangefangere inn mange hundrede slanger. Så har du det som skjer enda oftere, innbrudd, på hoteller, overfall av turister, ran, matforgiftning… Ja, vanariøyene er virkelig farlig å reise til, så det må du bare ikke gjøre. Faren er nemlig stor for at du kommer hjem igjen brune, glad og blid over å ha hatt ferie, og har fått kose deg og oppleve noe hyggelig. Sjangsen for å oppleve alt det andre er nemlig forsvinnende liten. Livet er er risikoprosjekt, det eneste sikre er at vi ikke har evig liv. Anonymkode: 9df6a...654 Calima på Kanariøyene kan virkelig være plagsom. Sist jeg var der, så fikk jeg åndenød hver gang jeg prøvde å gå ut. Så det ble to uker på hotellrommet. Passe kjedelig. Jeg visste at calima kunne være farlig for lungesyke. Siden jeg var helt frisk, så kom det veldig overraskende at jeg reagerte så kraftig. Anonymkode: 62d27...a51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:00 #20 Del Skrevet lørdag kl 18:00 AnonymBruker skrev (1 time siden): Calima på Kanariøyene kan virkelig være plagsom. Sist jeg var der, så fikk jeg åndenød hver gang jeg prøvde å gå ut. Så det ble to uker på hotellrommet. Passe kjedelig. Jeg visste at calima kunne være farlig for lungesyke. Siden jeg var helt frisk, så kom det veldig overraskende at jeg reagerte så kraftig. Anonymkode: 62d27...a51 Hva er det med Calima? Anonymkode: a2b0d...f94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå