AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Mistet lysten på å reise etter å ha sett "La Palma" på Netflix. Anonymkode: 04e36...47b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Hvor mye farligere tror du en tur til Kanariøyene har blitt av at det er laget en Netflix-serie om vulkanutbrudd der handlingen er satt i et område som allerede har jevnlige vulkanutbrudd? Anonymkode: e244c...ddf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Mistet lysten på å reise etter å ha sett "La Palma" på Netflix. Da må du oppsøke lege, hodelege. Sitter her nede nå, og det er helt greit. Anonymkode: 56cad...367 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Så et lite klipp av filmen, det var ikke nok til å skremme meg.Så du filmen "Tunellen"? Det gjorde jeg, men er ikke redd for å kjøre i tuneller av den grunn! Og jeg gleder meg til turen til Gran Canaria i februar.. Anonymkode: 9526c...3cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Mistet lysten på å reise etter å ha sett "La Palma" på Netflix. Anonymkode: 04e36...47b Du reiser ikke til Oslo heller da, regner jeg med 🤣 Men ærlig talt - enten: slutt å troll, eller skjerp deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå