Gå til innhold

Er det noen som har erfaring med fleece- strømpbuksene fra Cubus?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen som har erfaring med fleece- strømpbuksene fra Cubus? De virker veldig grange?

Anonymkode: 4586b...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

De jeg kjøpte for et par år siden var stive, lite elastiske og små i størrelsen sammenlignet med de jeg har kjøpt på bonprix. De er de beste jeg har kjøpt så langt og bruker det hver dag under i den kalde årstiden.

Jeg er 180cm høy mann, og kjøper alltid størst mulig. Hater for små strømpebukser.

Her er et par:

https://www.bonprix.no/produkt/termo-strompebukse-150-den-med-fleecefor-sort-927422/?landmark=Entry&typ=SoM&anbieter=Share&aktion=SocialMedia&wkz=98&iwl=513

https://www.bonprix.no/produkt/termo-fleece-strompebukse-140den-mork-bla-923746/?landmark=Entry&typ=SoM&anbieter=Share&aktion=SocialMedia&wkz=98&iwl=513

Anonymkode: 674b3...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med disse leggingene, da uten fot fra Rusta av alle plasser. Billige og veldig varme. Holder godt også. Finnes i flere farger og størrelser. De er ikke smale, og har ikke evig lange bein som jeg føler enkelte andre har. Cubus sine føler jeg er smale, og jeg er liten av meg, men med former da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  Daisy-love skrev (På 19.12.2024 den 18.21):

Jeg er veldig fornøyd med disse leggingene, da uten fot fra Rusta av alle plasser. Billige og veldig varme. Holder godt også. Finnes i flere farger og størrelser. De er ikke smale, og har ikke evig lange bein som jeg føler enkelte andre har. Cubus sine føler jeg er smale, og jeg er liten av meg, men med former da. 

Ekspander  

Synd de bare finnes i stillongs, og ikke strømpebukse 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 18.23):

Synd de bare finnes i stillongs, og ikke strømpebukse 😕

Ekspander  

Ja dessverre. Jeg liker best uten fot, men skjønner godt mange vil ha med fot. Det er jo helt klart penest både i en del sko og når en skal gå rundt på sokkelesten inne hos folk. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...