AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Det er to barn fra familien som skal se denne filmen på søndag og sønnen min ble også spurt om han vil bli med på kino. Men sønnen min er 6 år gammel mens de andre er rundt 10-11 åringer. Aldersgrense på filmen er 9 år. Er der greit at jeg sender 6 åringen for å se en film som har høyere aldersgrense ? Anonymkode: 899f8...b38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden De sier med voksen så mener jeg 6 åring kan se filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Så lenge det er en voksen med hadde jeg ikke hatt nor problem med det. Anonymkode: ce10a...565 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det er to barn fra familien som skal se denne filmen på søndag og sønnen min ble også spurt om han vil bli med på kino. Men sønnen min er 6 år gammel mens de andre er rundt 10-11 åringer. Aldersgrense på filmen er 9 år. Er der greit at jeg sender 6 åringen for å se en film som har høyere aldersgrense ? Anonymkode: 899f8...b38 Den har 7 årsgrense her i Sverige. Anonymkode: 4f7b4...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Det ville ikke min 6-åring ha taklet. 6-årsgrense er skummelt nok. Men barn er jo forskjellige. Spørs hva han er vant med. Etter reglene, kan en 6-åring se filmen sammen med en voksen. Vær obs på at i teorien kan han bli stoppet på vei inn i salen hvis det ikke er med en voksen. Aner ikke hvor ofte det skjer. Anonymkode: 0ee24...a28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå