AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har en kompis som jeg stusser over. Jeg har et nært familiemedlem som er kjendis og som alle i Norge kjenner til fordi vedkommende er veldig mye i media. Kompisen min da han fant det ut: Er du i slekt med ****? Nei huff **** liker jeg ikke. Ikke min type person i det hele tatt. Kan ikke fordra ****. Jeg tenkte bare, uh? Hva var det?? Hva skal jeg svare til sånt? Kritiserer favorittbandet mitt og sier: Ingen liker vel det bandet der? Bortkastet å dra på konsert. Fordi han selv synes det er stygg musikk. Vi var på cafe og kom i snakk med noen fra et annet land på nabobordet og hadde god stemning. Og han sier plutselig til dem : jeg hater landet dere kommer fra. Politikken deres er jo helt føkka. Jeg kunne kommet med mye mer, men da blir det fort ganske gjenkjennelig. Er det bare meg eller er dette noe spesielt? Og nei, han har ikke autisme. Det er altfor mange som på kvinneguiden som setter autisme på folk med en gang noen oppfører seg litt utenfor normalen, men det er ikke tilfelle. Anonymkode: 63a03...fa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Han er knekte sosiale antenner og liker å provosere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Hadde sakt til ha at; "Du kan mener hva du vil, men du trenger ikke si alt du tenker".... Og så hadde jeg ikke giddet å vise være med med han hvis han ikke tok seg sammen. En ting er å ha egne meninger, men trenger ikke fornærme alle han møter. Anonymkode: da5b6...c63 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Han er uhøflig, provoserende og oppmerksomhetssyk. Du alene bestemmer om han er verd å bruke tid på. 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde sakt til ha at; "Du kan mener hva du vil, men du trenger ikke si alt du tenker".... Og så hadde jeg ikke giddet å vise være med med han hvis han ikke tok seg sammen. En ting er å ha egne meninger, men trenger ikke fornærme alle han møter. Anonymkode: da5b6...c63 Enig. Han blir enda verre med litt alkohol innabords. Da er han direkte kverulant, men selv i edru tilstand oppstår kleine situasjoner Anonymkode: 63a03...fa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Sånne folk er så slitsomme! De suger jo ut alt av positivitet man har. Tipper han egentlig er usikker på seg selv, derfor tråkker han andre ned. Mannen min hadde en barndomskamerat som var sånn. Alt mannen min likte var negativt, hans måte å gjøre ting på var feil. Han var frekk med alt og alle. Husker en gang vi samlet hans venner og mine for grilling. Han drev å slang dritt til alle som var der. Dette var i en alder der noen hadde kommet inn på høyere utdanning, mens andre var ferdige med lærlingtid og fått faste jobber. Han sto på stedet hvil, så tenker at det var sjalusi og usikkerhet. Han ble bare verre og verre, så tilslutt kuttet mannen han ut. Det er lov å si ifra at det ikke er greit og kutte Han ut. Du får ikke endret Han. Anonymkode: 66b4a...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Brunhilde skrev (7 minutter siden): Han er uhøflig, provoserende og oppmerksomhetssyk. Du alene bestemmer om han er verd å bruke tid på. 😉 Enig. Han høres jo rett og slett kjip ut. Og det speiler seg negativt på hans venner. Vis meg vennene dine, så vet jeg hvem du er. Ordtaket har rett Anonymkode: 5d7c1...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Dere har rett alle som har kommentert her. Han er snill og omtenksom jevn over og det er vel grunnen til at vi fortsatt har kontakt. Fordi han på sett og vis er både morsom og gøy å prate med og kunnskapsrik, men så dukker disse situasjonene opp som ødelegger alt, som f.eks at han låner småbeløp uten å betale tilbake. Ja, men jeg har sluttet å låne ut etter andre gang, fordi jeg forsto at det ikke var forglemmelse eller tilfeldig. Og så det med at når han snakker så negativt om andre, hva er oddsen for at jeg blir spart? Anonymkode: 63a03...fa4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå