AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:32 #41 Del Skrevet lørdag kl 22:32 43-44 tenker jeg. Da vil faren være 48-49. Det som skjer skjer vel tenker jeg. Anonymkode: 492b8...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #42 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (På 21.12.2024 den 21.27): Gravid helt opp til 48’år?! Det var optimistisk av en gynekolog å si. Mente vedkommende med egg-donasjon da eller? Min gynekolog ymtet frempå at det «var på tide» å tenke på baby nr 2 da jeg var 36.. og jeg hadde ingen spesielle utfordringer med å bli gravid altså Anonymkode: 0fad7...109 Jeg er ikke 38, så nei ikke opp til 48 år, hvor fikk du det fra? Anonymkode: 7c408...b9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emlia Skrevet 21 timer siden #43 Del Skrevet 21 timer siden Umulig å få gode svar her, da det er opp til hva den enkelte er komfortabel med. Selv fikk jeg nr. 3 året jeg ble 34, og kunne ikke tenkt meg å få senere. Det var liksom "last call". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #44 Del Skrevet 20 timer siden Jeg er 42 og har 3 barn. Hadde ikke orket å starte på nytt nå. Fikk siste like før jeg fylte 40 Anonymkode: 22c6f...05c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #45 Del Skrevet 18 timer siden Jeg får siste rett før jeg fyller 39, jeg hadde valgt å få de mye tidligere hadde det vært et reelt valg, men sånn ble det ikke. Satte en absolutt grense på 40 da. Anonymkode: 11009...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå