AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:32 #41 Del Skrevet lørdag kl 22:32 43-44 tenker jeg. Da vil faren være 48-49. Det som skjer skjer vel tenker jeg. Anonymkode: 492b8...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 05:56 #42 Del Skrevet mandag kl 05:56 AnonymBruker skrev (På 21.12.2024 den 21.27): Gravid helt opp til 48’år?! Det var optimistisk av en gynekolog å si. Mente vedkommende med egg-donasjon da eller? Min gynekolog ymtet frempå at det «var på tide» å tenke på baby nr 2 da jeg var 36.. og jeg hadde ingen spesielle utfordringer med å bli gravid altså Anonymkode: 0fad7...109 Jeg er ikke 38, så nei ikke opp til 48 år, hvor fikk du det fra? Anonymkode: 7c408...b9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emlia Skrevet mandag kl 06:21 #43 Del Skrevet mandag kl 06:21 Umulig å få gode svar her, da det er opp til hva den enkelte er komfortabel med. Selv fikk jeg nr. 3 året jeg ble 34, og kunne ikke tenkt meg å få senere. Det var liksom "last call". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:51 #44 Del Skrevet mandag kl 06:51 Jeg er 42 og har 3 barn. Hadde ikke orket å starte på nytt nå. Fikk siste like før jeg fylte 40 Anonymkode: 22c6f...05c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:02 #45 Del Skrevet mandag kl 09:02 Jeg får siste rett før jeg fyller 39, jeg hadde valgt å få de mye tidligere hadde det vært et reelt valg, men sånn ble det ikke. Satte en absolutt grense på 40 da. Anonymkode: 11009...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #46 Del Skrevet 22 timer siden Jeg tenker at så lenge kroppen klarer å bli gravid av seg selv og lage et sunt og frisk barn, da er man ikke for gammel. Jeg er selv ferdig, fikk tredje da jeg var 35 og er nå 40. Men er jo bare ferdig fordi jeg har hatt små barn siden jeg var 27 og tre stk er krevende. Hadde jeg ikke hatt det hadde jeg tenkt at det bare var å kjøre på noen år til til kroppen stoppet av seg selv. Anonymkode: 50be5...724 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå