Gå til innhold

Kan jeg kjøpe denne "vesken" til en mann eller er den faktisk ikke unisex i utseendet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det står at den er for dame og herre, men jeg ser at den heller mot det feminine. Kanskje spesielt siden den ikke har en skulderreim. Funker den til en mann eller er det tryggere å gå for noe mer sportsaktig selvom det ikke er en "sportsmann"? 

Screenshot_2024-12-19-09-16-42-45_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Anonymkode: 6e42d...d36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer nok litt ann på hvordan han har tenkt å bruke den. Skal han slenge rundt med den hver dag som en dame, eller skal han bruke den som en gymbag eller lignende? Det tror jeg gjelder alle vesker/bag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg synes absolutt den er unisex og kan brukes av en mann.

Anonymkode: 949a2...b0e

Enig.

Anonymkode: 745e8...02d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo helt av på mannen og hans stil og preferanser. Jeg kjenner menn som ville brukt den med største selvfølge og menn som ville tenkt det var en dameveske. Samtidig synes jeg den er litt for unisex og maskulin for meg, mens den helt sikkert vil være midt i blinken for mange andre damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morpheus skrev (12 minutter siden):

Det kommer nok litt ann på hvordan han har tenkt å bruke den. Skal han slenge rundt med den hver dag som en dame, eller skal han bruke den som en gymbag eller lignende? Det tror jeg gjelder alle vesker/bag. 

Som en bag for å ha med ekstra ting når han skal noe spesifikt, feks på en natts reise hvor han ikke trenger å ha med så mye. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg synes absolutt den er unisex og kan brukes av en mann.

Anonymkode: 949a2...b0e

Ser ut som de fleste eller alle er enige med deg. Supert, da var jeg ikke helt på jordet 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann kunne jeg fint brukt denne, bortsett fra at jeg foretrekker å bære over skulderen med en lenger stropp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Som en bag for å ha med ekstra ting når han skal noe spesifikt, feks på en natts reise hvor han ikke trenger å ha med så mye. 

Da er den nok super. Tror vi menn bryr oss ingen ting om vi bruker en slitt bærepose, eller desgnerveske til noe slikt. Det skal bare funke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det står at den er for dame og herre, men jeg ser at den heller mot det feminine. Kanskje spesielt siden den ikke har en skulderreim. Funker den til en mann eller er det tryggere å gå for noe mer sportsaktig selvom det ikke er en "sportsmann"? 

Min mann hadde aldri brukt den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Menn er forskjellige men fra denne mannen- nei takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...