AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Som er skikkelig turn off. Anonymkode: 1e6fd...4fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden På podcast, mener du? Anonymkode: 95e2f...17c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): På podcast, mener du? Anonymkode: 95e2f...17c Nei, som kommer ut av munnen på den du har sex med? Anonymkode: 1e6fd...4fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Rogalandsdialekt er den desidert verste i hele landet. Skjønner nesten ikke en dritt av hva de sier heller. Anonymkode: b6c06...a73 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden De fleste. Anonymkode: 00ba5...838 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Alt fra Gudbrandsdalen og området rundt. Anonymkode: c75e5...93e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden De som ikke har ordet vi i dialekta si. De sier hele tiden ‘oss’ i stedet. Får vondt i kroppen hver gang jeg hører det. Hun partisekretæren i ap har en sånn dialekt, og han ene i sporten på NRK (som også går igjen på tiktok nå med ‘hva skal barnet hete’). Klarer det bare ikke! Anonymkode: 394df...704 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Jeg klarer ikke folk fra Bergen. Hverken i senga eller noe sted ellers. Anonymkode: b4870...55d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Sarpsborg, vestlandet, sørlandet og alt nord for Lillehammer det bare går ikke for meg. Literally Anonymkode: 1c496...a63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Trønderdialekt tåler jeg verken i eller utenfor senga. Ikke at jeg har ligget med en trønder, men ja... Anonymkode: c415f...0c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sarpsborg, vestlandet, sørlandet og alt nord for Lillehammer det bare går ikke for meg. Literally Anonymkode: 1c496...a63 Er du fra Fredrikstad du da eller? Ille bra? Anonymkode: b6c06...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er du fra Fredrikstad du da eller? Ille bra? Anonymkode: b6c06...a73 Haha.. Nei, fra Stabekk, bare kjenner en fra Sarpsborg som høres helt håpløs ut, om Fredrikstad er ca likt kan vi legge til det på listen også altså Anonymkode: 1c496...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Disse døla-dialektene. Gudbrandsdalen osv. Gjelder både senga og ellers. De høres enkle og evneveike ut hele gjengen. Anonymkode: 34e7b...0f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Disse døla-dialektene. Gudbrandsdalen osv. Gjelder både senga og ellers. De høres enkle og evneveike ut hele gjengen. Anonymkode: 34e7b...0f4 Han Brimi er vel fra området der? Flink til å lage mat da, så er jo ikke helt evneveik ut? Anonymkode: b6c06...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Haha.. Nei, fra Stabekk, bare kjenner en fra Sarpsborg som høres helt håpløs ut, om Fredrikstad er ca likt kan vi legge til det på listen også altså Anonymkode: 1c496...a63 Snakker rent og pent du da.. Anonymkode: b6c06...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Disse døla-dialektene. Gudbrandsdalen osv. Gjelder både senga og ellers. De høres enkle og evneveike ut hele gjengen. Anonymkode: 34e7b...0f4 Jeg har det på akkurat samme måte med den "rene og pene" Olso-dialekten. De høres "bimbo" ut for meg. Absolutt all form for dialekt er bedre enn dette sterile språket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden Synes ikke norsk er sexy i det hele tatt. Før kjæresten min og jeg ble sammen var det snakkeforbud i sengen for meg. Men stemmen hans er så deilig så nå går det bedre. Anonymkode: c765d...eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden Er ikke så nøye med dialekt, men når noen sier de er keen tørker jeg opp fortere enn Sahara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden Må legge til vestkant-oslosk her 😫 Anonymkode: c415f...0c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden Kebab-norsk må vel være det verste, med mindre man er av typen som liker å straffepule. Anonymkode: 30684...35b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå