Bari Skrevet 8 timer siden #101 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo, det kan man! Har en nabo som kontaktet et byrå, dro ned og pekte seg ut hvilken han ville ha. Da stod de 10 stk som tente lys og ventet på at noen skulle gi de ett bedre liv. Var ganske stolt da han la ut om dette også.Moderne menneskehandel kalles det. Anonymkode: eac2b...fd6 Alt må gå via UDI (staten) så da driver de med menneskehandel i følge din logikk.. 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #102 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, for det sitter masse afrikanske menn på norske krisesentre etter å ha blitt mishandlet og truet av sine norske koner? Anonymkode: 3a1b7...282 Afrikanske menn kan nok ha fått noen mentale arr ja. Anonymkode: a7f7c...9a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #103 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei. Å importere thaikone er det laveste jeg synes menn kan synke. Kall meg gjerne fordomsfull, men aldri i verden om jeg hadde tatt i på en sånn. Av mange grunner. Anonymkode: cc75d...e78 Veldig gammeldags, fordomsfull, rasistisk og idiotisk mening. Ingen er gjenstander , de vil ha vestlige menn. De søker etter det sånn som du søker etter en partner. Slutt å lev under en stein. verden er global ikke bare i lille Norge, høres ut som du er redd for verden og fordømmer alle som drar ut i den. jeg skal leve så nyter den verden som finnes med all dens kultur og steder. Anonymkode: 340f8...a7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå