AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #61 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Vi trenger heller ikke late som om menn tenker noe annerledes. Jeg var sammen med en mann fra Hellas, og når det kommer opp er første spørsmål alltid hvor vi møttes. Og når jeg forteller at vi møttes i Norge fordi han jobbet her puster de liksom lettet ut, men hadde jeg tatt han med hjem etter ferie på Kreta hadde jeg også blitt dømt. Og la oss ikke nevne hvordan reaksjon mange menn har bare man har ligget med en svart mann, da snakker vi rå, reinspikka rasisme... Anonymkode: 4ede0...433 Ikke reinspikka rasisme ifølge kvinnelogikk og valg av nyord. Har du hatt en svart ekspartner så er dine preferanser svarte menn osv. Big Black cock , sizequeen osv. (Ref. Thai ser ut som "barn" = pedofile tendenser) Og ei slik dame med slike preferanser og verdier er ikke noe for dem. Ei dame som bare MÅ pule en diger svart penis før de slår seg til ro med en de kan vise frem i selskaper objektivisere svarte menn og er halvrasist. Dette er nøyaktig de samme fordommer man tillegger menn gift med asiatisk dame. Anonymkode: 9e61a...5a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #62 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tror du burde reise litt mer. Det er vel ingen som har sagt noe om å kjøpe kone. Ville du ha sagt det samme om mannen hadde hatt en kone fra f.eks. Libanon, Moldova, Brasil, Ukraina, Venezuela, Palestina, Iran eller Mexico? Anonymkode: a7f7c...9a5 Jeg mistenker det finnes ei liste over hvilke land det er sosialt akseptert å hente partner fra basert på bnp. Eu land er ok, utenom Romania. Ukraina er ikke ok, utnytte kvinner fra krigsherjede land. USA er ok, Canada ok. Venezuela eller Guatemala er ikke ok. Japan er ok , Thailand, Burma og Vietnam er ikke ok. Dere veit jeg har rett. Anonymkode: 9e61a...5a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #63 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg mistenker det finnes ei liste over hvilke land det er sosialt akseptert å hente partner fra basert på bnp. Eu land er ok, utenom Romania. Ukraina er ikke ok, utnytte kvinner fra krigsherjede land. USA er ok, Canada ok. Venezuela eller Guatemala er ikke ok. Japan er ok , Thailand, Burma og Vietnam er ikke ok. Dere veit jeg har rett. Anonymkode: 9e61a...5a7 Aldeles ikke, forbanna oventfra og ned-synsing fra småborgerligheten selv. 🤮 Anonymkode: b876a...230 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #64 Del Skrevet 11 timer siden Da vil jeg stille et nøyaktig like rasistisk spørsmål: Menn, ville dere vært sammen med ei som tidligere datet en afrikaner? Hører dere hvor sykt det er å stille et sånt spørsmål i fullt alvor? KG er syyyyykt rasistisk noen ganger... Jeg blir oppgitt. Anonymkode: 40f6a...23b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #65 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Og det er ikke fordommer, jeg kjenner mange kvinner fra Thailand og deres døtre, og har fått litt innsyn i hvordan disse ekteskapene fungerer, og virkeligheten har vist seg å være langt verre enn jeg trodde. Har pratet litt med mennene deres, og de holdningene hadde aldri fungert i mitt liv. 🤣😂😂🤣😂😂 Du har noen rasistiske holdninger, bare å innse det! Anonymkode: 40f6a...23b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #66 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Da vil jeg stille et nøyaktig like rasistisk spørsmål: Menn, ville dere vært sammen med ei som tidligere datet en afrikaner? Hører dere hvor sykt det er å stille et sånt spørsmål i fullt alvor? KG er syyyyykt rasistisk noen ganger... Jeg blir oppgitt. Anonymkode: 40f6a...23b Å være sammen eller date, er ikke det samme som å gifte seg da. Mener det blir samme spørsmål som å spørre om en mann ville datet en kvinne som tidligere hadde ektemann fra Gambia/Nigeria/ India/Tyrkia... Om det er rasistisk spørsmål.. jeg har i allefall ikke ment det rasistisk og er ikke rasist. Det handler bare om mannen og hvilken type fordommer folk har til menn som har asiatiske koner. TS Anonymkode: 773b6...1da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #67 Del Skrevet 10 timer siden Bari skrev (18 timer siden): Snakk om å pisse i buksa og være fordumsfull. Jeg dømmer ikke mennesker etter hudfarge, etnisitet og opphav slik som deg. En etnisk norsk venn av meg tok DNA-test for gøy og hun hadde dna fra både Inuitt, Midtøsten og Øst Asia, selv om hun er blå øyd og har mørkeblondt år. Vi er godt og blandet her i Norge også! Funfact; Du vet at det finnes fattige trailerpark-rednecks i USA og Storbritannia og samtidig overklassefamilier med 40 millioner på bok i både Brasil, Mexico, India, Malaysia og Indonesia (i alle verdens land forøvrig) ? For dem ville det vært et nederlag å flytte til Norge. Pisse i buksa?🤨 tenker du på ordtaket pisse i buksa for å holde varmen? Jeg forstår ikke svaret ditt. Eller jeg forstår ikke svaret ditt sett opp mot mitt. Som jeg skrev, hadde ts ordlagt seg annerledes (dame fra Thailand vs thaikone) så ville tråden omfatte en helt annen problemstilling. Jeg vil tro de aller fleste her ikke ville hatt et problem med at typen tidligere hadde møtt og forelsket seg i en utvekslingsstudent fra Thailand på UiO. Derimot er vi mange her som ikke ønsker oss en mann som har vært på guttetur til Pattaya eller som har funnet noen gjennom diverse nettsider hvor hovedmålet er å finne en fattig og tradisjonell kvinne som kan komme til Norge og oppvarte han på flere vis. Anonymkode: 617a8...7fc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #68 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tror du burde reise litt mer. Det er vel ingen som har sagt noe om å kjøpe kone. Ville du ha sagt det samme om mannen hadde hatt en kone fra f.eks. Libanon, Moldova, Brasil, Ukraina, Venezuela, Palestina, Iran eller Mexico? Anonymkode: a7f7c...9a5 Nå har Thailand dessverre svært dårlig rykte på seg, både når det gjelder kjøpekoner og eldre, norske menn som reiser dit for å ha sex med barn. Det sitter en del thaidamer rundt på norske krisesentre etter å ha flyktet fra sin norske mann. Jeg hadde ikke hatt noen problemer med å bli sammen med en mann som tidligere var gift med en jevnaldrende, likestilt thailandsk kvinne på sitt eget nivå. Det hadde imidlertid vært helt uaktuelt å bli sammen med noen som har hentet seg en ungjente fra Thailand, uten at hun kunne språket eller hadde noe til felles med ham. For øvrig er dette som sagt en teoretisk problemstilling. Menn som henter seg kjøpekoner, er fullstendig uinteressert i jevnaldrende norske kvinner. Og de fleste norske kvinner er fullstendig uinteressert i en mann som er mye eldre enn dem. Anonymkode: 3a1b7...282 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #69 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Da vil jeg stille et nøyaktig like rasistisk spørsmål: Menn, ville dere vært sammen med ei som tidligere datet en afrikaner? Hører dere hvor sykt det er å stille et sånt spørsmål i fullt alvor? KG er syyyyykt rasistisk noen ganger... Jeg blir oppgitt. Anonymkode: 40f6a...23b Ja, for det sitter masse afrikanske menn på norske krisesentre etter å ha blitt mishandlet og truet av sine norske koner? Anonymkode: 3a1b7...282 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #70 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Pisse i buksa?🤨 tenker du på ordtaket pisse i buksa for å holde varmen? Jeg forstår ikke svaret ditt. Eller jeg forstår ikke svaret ditt sett opp mot mitt. Som jeg skrev, hadde ts ordlagt seg annerledes (dame fra Thailand vs thaikone) så ville tråden omfatte en helt annen problemstilling. Jeg vil tro de aller fleste her ikke ville hatt et problem med at typen tidligere hadde møtt og forelsket seg i en utvekslingsstudent fra Thailand på UiO. Derimot er vi mange her som ikke ønsker oss en mann som har vært på guttetur til Pattaya eller som har funnet noen gjennom diverse nettsider hvor hovedmålet er å finne en fattig og tradisjonell kvinne som kan komme til Norge og oppvarte han på flere vis. Anonymkode: 617a8...7fc Dette. Og igjen - en mann som har hatt en slik ung, vakker og tradisjonell kvinne fra Thailand hadde aldri forsøkt å sjekke opp eller fri til en jevnaldrende, likestilt, norsk kvinne. Anonymkode: 3a1b7...282 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #71 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nå har Thailand dessverre svært dårlig rykte på seg, både når det gjelder kjøpekoner og eldre, norske menn som reiser dit for å ha sex med barn. Det sitter en del thaidamer rundt på norske krisesentre etter å ha flyktet fra sin norske mann. Jeg hadde ikke hatt noen problemer med å bli sammen med en mann som tidligere var gift med en jevnaldrende, likestilt thailandsk kvinne på sitt eget nivå. Det hadde imidlertid vært helt uaktuelt å bli sammen med noen som har hentet seg en ungjente fra Thailand, uten at hun kunne språket eller hadde noe til felles med ham. For øvrig er dette som sagt en teoretisk problemstilling. Menn som henter seg kjøpekoner, er fullstendig uinteressert i jevnaldrende norske kvinner. Og de fleste norske kvinner er fullstendig uinteressert i en mann som er mye eldre enn dem. Anonymkode: 3a1b7...282 Dette er veldig lite intelligent sagt, for det første bor vi ikke i romerriket, du kan ikke kjøpe personer. For det andre så er det mange som finner seg damer på ca sin samme alder 10 år + / - . Jeg har selv fillippinsk kone som er 1 år yngre enn meg. Om du hadde sagt sånn om meg hadde jeg vært utrolig skuffet og oppgitt. Anonymkode: 340f8...a7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #72 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå har Thailand dessverre svært dårlig rykte på seg, både når det gjelder kjøpekoner og eldre, norske menn som reiser dit for å ha sex med barn. Det sitter en del thaidamer rundt på norske krisesentre etter å ha flyktet fra sin norske mann. Jeg hadde ikke hatt noen problemer med å bli sammen med en mann som tidligere var gift med en jevnaldrende, likestilt thailandsk kvinne på sitt eget nivå. Det hadde imidlertid vært helt uaktuelt å bli sammen med noen som har hentet seg en ungjente fra Thailand, uten at hun kunne språket eller hadde noe til felles med ham. For øvrig er dette som sagt en teoretisk problemstilling. Menn som henter seg kjøpekoner, er fullstendig uinteressert i jevnaldrende norske kvinner. Og de fleste norske kvinner er fullstendig uinteressert i en mann som er mye eldre enn dem. Anonymkode: 3a1b7...282 Grunnen til at jeg stilte spørsmålet, via jobb har jeg møtt en del asiatiske kvinner. Nesten kom til landet via giftermål. 80% skilt, en del ganske unge, noen ikke så. Unge uten særlig muligheter, ikke særlig utdannelse, snakker hverken norsk eller særlig god engelsk. Smiler gjør de og veldig opptatt av å finne ny og bedre mann. Mange har vært undertrykt på ulike måter. Fordi jeg har sett dette så mange ganger, har jeg lurt på hvilken type menn er det som henter inn disse kvinner, de blir jo for det meste skilt. Dumt kanskje, man det fører til at man former et bilde av både mennene og kvinnene. Bildet jeg får er at mennene vil ha noen som smiler og lager lite motstand. Anonymkode: 773b6...1da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #73 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Grunnen til at jeg stilte spørsmålet, via jobb har jeg møtt en del asiatiske kvinner. Nesten kom til landet via giftermål. 80% skilt, en del ganske unge, noen ikke så. Unge uten særlig muligheter, ikke særlig utdannelse, snakker hverken norsk eller særlig god engelsk. Smiler gjør de og veldig opptatt av å finne ny og bedre mann. Mange har vært undertrykt på ulike måter. Fordi jeg har sett dette så mange ganger, har jeg lurt på hvilken type menn er det som henter inn disse kvinner, de blir jo for det meste skilt. Dumt kanskje, man det fører til at man former et bilde av både mennene og kvinnene. Bildet jeg får er at mennene vil ha noen som smiler og lager lite motstand. Anonymkode: 773b6...1da Jeg er ikke fra et asiatisk land, men fra et østeuropeisk land. Jeg har selv blitt "hentet" da jeg var 19. Og jeg har sett hvilke holdninger min eksmann, hans kompiser med unge, utenlandske koner, og menn i samme situasjon, har til kvinner generelt. Det er også slik at disse mennene som regel ikke er interessert i jevnaldrende, norske kvinner. Min eks poengterte det mange ganger da vi var gift at norske kvinner var forfalt, kravstore +++. Så igjen - det er en teoretisk problemstilling. Anonymkode: 3a1b7...282 2 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 10 timer siden #74 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Da vil jeg stille et nøyaktig like rasistisk spørsmål: Menn, ville dere vært sammen med ei som tidligere datet en afrikaner? Hører dere hvor sykt det er å stille et sånt spørsmål i fullt alvor? KG er syyyyykt rasistisk noen ganger... Jeg blir oppgitt. Anonymkode: 40f6a...23b Jeg ville svart akurat det samme her. Et noenlunde likestilt forhold bør ikke være et problem uanset etnisitet, men har en dame hentet en yngre, mindre utdanet, fatig gutt med dårlige språferdigheter så er det et veldig rødt flag! Det handler ikke om Afrika eller Thailand men det å utnytte fatige menesker, det er bare logisk at man ikke vil ha en partner som tidligere har utnyttet et fatig meneske på denne måten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #75 Del Skrevet 10 timer siden Utrolig dømmende og kjiipe damer her inne. Hvorfor skal noen dømmes fordi de er sammen med en Thai? Jeg har datet en thai dame i noen år som jeg traff her i Norge, og det jeg kan si om thai damer er at de er snille, lojale, gavmilde og feminine. Jeg kan trygt si at jeg gjerne drar til Thailand i fremtiden hvis jeg er singel og vil finne en ny dame. Men da er selvsagt målet en form for gjensidig respekt, og å finne noe som er ekte og basert på kjærlighet/følelser og ikke bare at hun får penger,og jeg får oppmerksomhet. Men jeg ser selvsagt at mange av de mennene er annenrangs, og ikke respekterer damene, men det bør ikke reflektere på hvordan vi tenker på thai damer som helhet. Jeg tror hvi man faktisk ser etter noe ekte så kan en thai dame være en kjempebra partner Anonymkode: ae9f8...0a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #76 Del Skrevet 10 timer siden Hadde ikke blitt sammen med en mann med en tidligere kone, verken fra Asia eller Afrika. Anonymkode: 808d4...24c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #77 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Utrolig dømmende og kjiipe damer her inne. Hvorfor skal noen dømmes fordi de er sammen med en Thai? Jeg har datet en thai dame i noen år som jeg traff her i Norge, og det jeg kan si om thai damer er at de er snille, lojale, gavmilde og feminine. Jeg kan trygt si at jeg gjerne drar til Thailand i fremtiden hvis jeg er singel og vil finne en ny dame. Men da er selvsagt målet en form for gjensidig respekt, og å finne noe som er ekte og basert på kjærlighet/følelser og ikke bare at hun får penger,og jeg får oppmerksomhet. Men jeg ser selvsagt at mange av de mennene er annenrangs, og ikke respekterer damene, men det bør ikke reflektere på hvordan vi tenker på thai damer som helhet. Jeg tror hvi man faktisk ser etter noe ekte så kan en thai dame være en kjempebra partner Anonymkode: ae9f8...0a9 Nå er jo du som er like dømmende. Du mener at thaidamer GENERELT er snille, lojale, gavmilde og feminine. Her kommer "feminine" inn. Det som erfaringsmessig betyr underdanige og husmødre. Thaidamer er like forskjellige som alle andre damer. Det er ikke slik at alle damer fra et land er snille og lojale. Jeg kjenner begge deler, fra alle mulige land. Anonymkode: 3a1b7...282 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 9 timer siden #78 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Utrolig dømmende og kjiipe damer her inne. Hvorfor skal noen dømmes fordi de er sammen med en Thai? Jeg har datet en thai dame i noen år som jeg traff her i Norge, og det jeg kan si om thai damer er at de er snille, lojale, gavmilde og feminine. Jeg kan trygt si at jeg gjerne drar til Thailand i fremtiden hvis jeg er singel og vil finne en ny dame. Men da er selvsagt målet en form for gjensidig respekt, og å finne noe som er ekte og basert på kjærlighet/følelser og ikke bare at hun får penger,og jeg får oppmerksomhet. Men jeg ser selvsagt at mange av de mennene er annenrangs, og ikke respekterer damene, men det bør ikke reflektere på hvordan vi tenker på thai damer som helhet. Jeg tror hvi man faktisk ser etter noe ekte så kan en thai dame være en kjempebra partner Anonymkode: ae9f8...0a9 De aller aller fleste her er vel skeptisk til menn som utnytter fatige kviner fra Thailand og ikke kvinnene selv. Så fremstår litt tulete å skrive at det er bra kvinner i Thailand, det er vel ingen som benekter det. Synes heller ikke noe om å lage slike sterotyoer som du gjør her, kvinnene i Thailand har personligheter akurat som alle andre! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 9 timer siden #79 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg mistenker det finnes ei liste over hvilke land det er sosialt akseptert å hente partner fra basert på bnp. Eu land er ok, utenom Romania. Ukraina er ikke ok, utnytte kvinner fra krigsherjede land. USA er ok, Canada ok. Venezuela eller Guatemala er ikke ok. Japan er ok , Thailand, Burma og Vietnam er ikke ok. Dere veit jeg har rett. Anonymkode: 9e61a...5a7 Det er ikke så enkelt.... Det finnes kvinner fra Thailand som er både rikere og mer utdanet en meg, jeg ville selfølgelig ikke dømt noen for å forelske seg i en av de. Forhold er ikke sosialt akseptert om de åpenbart ikke er likeverdige. Det kan handle om en rik person som drar til et fatig område, men det kan også være en gammel mann eller dame som utnyter en ung sårbar norman. Det ville være likke mye rødt flag for meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 9 timer siden #80 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi jeg har sett dette så mange ganger, har jeg lurt på hvilken type menn er det som henter inn disse kvinner, de blir jo for det meste skilt. De blir jo de fleste nordmenn i følge statistikken. Så det er faktisk ikke et gyldig argument Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå