AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hva går den ut på? Er det bare kvinnen som må forandre seg eller er det begge som må trå til? Er filmen bra? Verdt å se? Har en mann som mener han alltid har rett i alt så om det kun er kvinnen som gjør feil og skal forandre seg og gi så står jeg over. Anonymkode: a3dd1...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Ingen? Anonymkode: a3dd1...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Vet ikke om dette er filmen å se da, for det er hun som til slutt ser sine egne problemer og havner i terapi. Anonymkode: a9cf9...0b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Den er bra, verdt å se. Litt som en intens terapi time. Men se den alene, og ta med gubben på parterapi etterpå. Anonymkode: 18f2f...172 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Det er kvinnen som er hovedrollen i filmen. Den mannlige hovedfiguren er veldig lite med (de separeres tidlig i filmen). Derfor er det naturlig at filmen fokuserer på ting som hun "gjør feil", som du sier. Men så vidt jeg husker, handler problemene deres ikke så mye om en krig mellom kjønnene, og at kvinner er slik og menn er slik, osv. Det var mer personlig og individuelt. Anonymkode: 61278...8e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Den var vond å se, såre tema. Mye gjenkjennbart. Men var ikke bare dama som måtte endre seg nei. Anonymkode: c42b0...063 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Takk for svar. Så om jeg ser den med mannen så vil han ikke få mer bensin til bålet, at det kun er jeg som tar feil,gjør feil, at han gjør alt rett og han som skal slippe å gjøre noe, kun kvinnen? Anonymkode: a3dd1...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Hvor kan man strømme den? Anonymkode: 2be2e...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor kan man strømme den? Anonymkode: 2be2e...eab Vet ikke, går på kino. Anonymkode: a3dd1...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Den var vond å se, såre tema. Mye gjenkjennbart. Men var ikke bare dama som måtte endre seg nei. Anonymkode: c42b0...063 Var det ikke? Jeg så ikke noen endring i han. Ja, hun var hovedrollen, så det er jo naturlig at fokuset var på henne, men jeg savnet en endring i han også. Anonymkode: 619d6...66d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden En fantastisk god film! Man kan jo kjenne seg igjen i begge kjønn her. Og det er flere andre relasjoner det handler om. Og, den kan jo sette søkelys på egne ting også, selv om du mener at det er din mann som må endre seg. Det handler en del om hvordan man skyver folk fra seg, på måter man ikke er bevisst. Kanskje også med kravene vi stiller urettmessig til andre mennesker. Der gjelder nok oss alle, i mange relasjoner. Anonymkode: 084ba...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En fantastisk god film! Man kan jo kjenne seg igjen i begge kjønn her. Og det er flere andre relasjoner det handler om. Og, den kan jo sette søkelys på egne ting også, selv om du mener at det er din mann som må endre seg. Det handler en del om hvordan man skyver folk fra seg, på måter man ikke er bevisst. Kanskje også med kravene vi stiller urettmessig til andre mennesker. Der gjelder nok oss alle, i mange relasjoner. Anonymkode: 084ba...05b Jeg mener ikke at det er min mann som må endre seg, jeg vet meget godt at vi er to i ett forhold. Men når du drar hele lasset med hus,hjem,barn og jobber for å være en god kjæreste, men det går kun en vei.. Så litt terapi i en film kan jo muligens være en øyråpner for han og. Han mener han aldri tar feil, kun jeg. Han mener det er jeg som skal forandre meg, ikke han. Og sånn er det med alt.. Går ikke inn på det her. Men vil gjerne se en film som viser ting fra begge sin side, ikke en film som bare viser at hun må forandre seg og hun gjør feil, da komer han til å si, se det er akkurat det jeg sier. Det er kvinnen og ikke mannen sin feil, de som må forandre seg.. Anonymkode: a3dd1...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Takk for svar. Så om jeg ser den med mannen så vil han ikke få mer bensin til bålet, at det kun er jeg som tar feil,gjør feil, at han gjør alt rett og han som skal slippe å gjøre noe, kun kvinnen? Anonymkode: a3dd1...627 Hvis dette er noe du er bekymret for, ville jeg ikke tatt sjansen på å se den sammen. Skal mye til for at situasjonen i filmen er helt lik deres situasjon, men likevel. Mannen din vil kanskje finne noe å sammenligne med. Anonymkode: 61278...8e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden Feks om du ikke er sur og sint, du ordner alt for alle. Alle tar deg for gitt(føler du), du er syk og du har mye å ordne for alle hele tiden, men ingen tar vare på deg. Når du da har en litt dårlig dag uten å la det gå utover noen og han da feks ikke kan hjelpe eller løfte en fing, klemme eller være til stede.. Er det min feil og? Kan forstå at en del kvinner kan bli sur når alt faller på de hele tiden, og så klager mannen feks , en utslitt kvinne så forventes det feks sex og smil, men alt går kun en vei.. I filmen bør det jo være fokus på begge , at begge må bidra og gi, gjøre hverandre bedre. Ikke at hun skal måtte forandre seg så han skal komme tilbake.. Anonymkode: a3dd1...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men vil gjerne se en film som viser ting fra begge sin side Anonymkode: a3dd1...627 Da er ikke denne filmen et godt valg, etter min mening. Anonymkode: 61278...8e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden Takk for svar Anonymkode: a3dd1...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå