Gå til innhold

Sånn generelt hvor stor andel menn syns dere damer er attraktive?

AnonymBruker

Hvor stor andel menn syns du som kvinne er attraktive?  

67 stemmer

1. 1. Hvor stor andel menn er attraktive for kvinner?

• 80-100%
      1
    • 60-80%
      0
    • 40-60%
      6
    • 20-40%
      13
    • 10-20%
      13
    • 0-10%
      34
    • 0%
      0

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det gir jo masse mening, men vi menn skjønner kanskje ikke hvordan det er mulig å overtenke på et så enkelt spørsmål.

Hvis noen spør "liker du jula" så begynner man jo ikke å diskutere hvordan man tolker det spørsmålet. Man svarer bare.

Anonymkode: ecbd0...c65

Et ja/nei spørsmål som det er det enklere å ikke tolke ulikt. 

Jeg følte på ingen måte at jeg overtenkte sist. Hvor mange prosent av menn finner du fysisk attraktiv? Helt absolutt logisk å da svare på hva som gjaldt meg helt personlig, i den grad at dette var potensielle partnere for meg. Det sto jo DU. 

Menn hadde likevel svart i henhold til hvor mange prosent av kvinnene de fant ikke uattraktive. Det synes jeg blir å overtenke/feiltolke, men helt greit, jeg kan være med på leken og svare på måten menn tolker slike spørsmål. Ikke noe problem, bare jeg får vite sikkert hvordan spørsmålet skal tolkes. 

Det var like uklart denne gangen, og da kan jeg ikke svare i selve undersøkelsen (siden jeg nå er klar over problemet), men må svare utenom;

90% dersom man mener ikke uattraktiv. De fleste menn har jo et tiltalende utseende. Mindre enn 1% dersom man mener attraktiv for akkurat meg som partner-attraktiv.

Å svare I selve meningsmålingen blir meningsløst når det ikke er avklart om man skal svare på det ene eller det andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det gir jo masse mening, men vi menn skjønner kanskje ikke hvordan det er mulig å overtenke på et så enkelt spørsmål.

Hvis noen spør "liker du jula" så begynner man jo ikke å diskutere hvordan man tolker det spørsmålet. Man svarer bare.

Det må tolkes, fordi de fleste ikke tar med seg noens forhold til jula videre for å krangle om det i årevis kanskje resten av sitt liv og tar alle livsvalgene sine og balanserer selvtilitten på disse svarene.

Mange forstår ikke. Kvinne sier, jeg syns en håndfull er attraktiv, men vi får ikke se hva det er snakk om er attraktivt. Så da tenker alle for seg sin egen versjon av hva det vil si, og vi får teorier om at damer bare vil ha rike høye, player menn med six pack. 

Så fortsetter det.  Men det er ikke så mye vits i å kverulere kanskje heller, for det er ikke bra for dem som ikke gir slipp på samtalen å få oppmerksomhet og aldri gå ut å leve livet. Kanskje. 

Kunne ønske det var som å svare om jula. 

Anonymkode: e3ecf...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hadde spørsmålet vært «Liker du menn» ville jeg svart Ja.

Jeg liker menn som er maskuline. Da jeg var yngre likte jeg at gutter var litt tøffe i trynet, f.eks. tør å stupe eller dødse, kjøre fort, hoppe på ski og alt det der.

Liker at menn er praktiske og handy, jeg kan ikkeno sånt. Liker kraftige menn, nå for tida gjerne med skjegg og noen ekstra kilo. Liker at mannen tar tak og er bestemt og viser hva han vil, uten å ty til vold så klart. Elsker at dere er morsomme og smarte og litt nerdete som snør inn på en interesse dere dyrker.

Liker menn fordi det er mange som er ærlige og direkte. Liker at dere har bro code. Liker å ha menn i livet mitt.

Anonymkode: 28fd9...d06

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

...og ender opp med å svare på noe annet enn det sidemannen gjør.

Det er uansett ikke overtenking å spørre hva man legger i "attraktiv", da det er helt reelt at det kan brukes både helhetlig og rent utseendemessig. Spesielt siden man i et potensielt forhold MÅ legge personlig egnethet til grunn også, mens om man bare ser noen random på gata er det mest hvordan de ser ut og hvilken aura de utstråler - vi vet jo ikke hvem de er ut fra det.

Det som skiller eksemplene her er at det er en god nok felles forståelse av hva "jula" refererer til, og det er jo den felles forståelsen vi ønsker få til også her.

"Menn er enkle sjeler 2.0". Glad vi er forskjellige, si!

Endret av knooters
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ja. Hva har det med saken å gjøre egentlig? Har du aldri snakket om mat uten om når du lager mat? Aldri snakket om bil utenom når du kjører bil? Aldri snakket om sykdom utenom når du er syk? Aldri snakket om jobb utenom når du er på jobb? Aldri snakket om sex utenom når du har sex?

Er du autist? Ikke ment slemt, men det forklarer i tilfelle tankemåten din😊

Anonymkode: d8c2b...8e4

Hvis noen hadde spurt «liker du ananas på pizza» i et forum om pizza og du hadde svart «nei, men så er jeg ikke så veldig glad i pizza heller» så hadde kanskje leseren spurt seg hva du ønsket å formidle med kommentaren.

Anonymkode: 10565...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser masse flotte menn og kvinner på gaten hver dag jeg.

Men jeg faller for utstråling og energi. 

Anonymkode: ec9fb...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men altså.. dette er og bør være interessante resultater for menn. Er jo kjent sak, menn overvurderer seg selv og syns de er så " hot". Sannheten er at ganske få kvinner sannsynligvis syns dere er noe å samle på, så vær takknemlig for det dere får. 

Anonymkode: 2a658...dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...