Gå til innhold

Sånn generelt hvor stor andel menn syns dere damer er attraktive?

AnonymBruker

Hvor stor andel menn syns du som kvinne er attraktive?  

67 stemmer

1. 1. Hvor stor andel menn er attraktive for kvinner?

• 80-100%
      1
    • 60-80%
      0
    • 40-60%
      6
    • 20-40%
      13
    • 10-20%
      13
    • 0-10%
      34
    • 0%
      0

Anbefalte innlegg

...og så sitter guttaboys-gjengen med sin "kvinner er kravstore"-agenda og stemmer.

Når det er sagt, jeg syns ikke 0-10% er urimelig ut fra hvor mye som faktisk skal til for at noen skal være attraktiv og ikke bare "anyone".

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I et rom med 30 stykker kan jeg finne 1-3 som er visuelt pene. Så 10% da ca.

Anonymkode: 76e4d...7a1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sveipet til høyre på 7 av 200 sveips sist gang jeg hadde Tinder...
😂😅 Etterpå slettet jeg appen, det var ikke helt min greie 😁

Anonymkode: c7822...cf7

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Litt vanskelig å svare på egentlig. Har ikke vært singel på over 20 år og følgelig ikke hatt noen romantisk og/eller seksuell interesse av noen i løpet av denne tiden. Tenker liksom på at en eller annen fyr jeg møter er attraktiv eller ikke.

Så svaret mitt må nesten bli at det er ekstremt sjeldent/aldri.

Hadde jeg vært singel og interessert i å treffe noen, så mulig jeg hadde tenkt annerledes om menn jeg møter også.

Anonymkode: d8c2b...8e4

Allikevel så sitter du på en singelliv og dating side å kommenterer.

Anonymkode: 9725e...47c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er gifte mennesker her, tror du de dater? 

Anonymkode: e3ecf...afb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det er gifte mennesker her, tror du de dater? 

Det vet jeg ikke, men de kommer ihvertfall med nyttige råd om at de finner ingen mannfolk attraktive utenom deres egen mann, og det må jo være nyttig for single å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Er det bare utseende som inngår i denne attraktiviteten? 

Anonymkode: 5d728...aa7

Ja, det er det attraktivitet handler om. Når man blander inn andre faktorer er det jo fordi man må forsvare det at man ikke kan velge så attraktiv mann man vil og påstår for seg selv at man tiltrekkes andre ting. 

Anonymkode: 4f0fe...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gå rundt i Oslo en hel dag og se kanskje en håndfull kjekke menn. Men jeg tror ikke menn nødvendigvis er "stygge", det er bare at utseendet har så lite å si. Attraktivitet er så sykt mye mer. En mann som utseendemessig er under average kan være en direkte tier om han er søt, snill, morsom, god. 

Jeg vil dog si at selv om få menn er kjekke kun basert på utseendet, så er faktisk veldig sjeldent jeg ser direkte stygge menn. Så er man grei kar så har man god sjans!

Anonymkode: 3bb52...d43

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg synes spørsmålet er dårlig formulert. Mener du hvor stor andel av menn vi personlig synes er attraktive/føler oss tiltrukket av? Eller er det hvor stor andel av menn som jeg tror noen kvinner kunne synes var attraktiv? Forskjellen på dette er nok fra under 1% og over 90%.

Anonymkode: 16459...cfb

Jeg tenker i samme baner, de fleste menn kan jo være tiltrekkende for noen kvinner. Og jeg kan synes menn er kjekke, men uten å bli tiltrukket av dem av den grunn.  Så hvis det handler om hvor mange jeg personlig blir tiltrukket av og kunne blitt interessert i, er nok tallet under 1%. 

Anonymkode: cfc8a...24a

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg kan gå rundt i Oslo en hel dag og se kanskje en håndfull kjekke menn. Men jeg tror ikke menn nødvendigvis er "stygge", det er bare at utseendet har så lite å si. Attraktivitet er så sykt mye mer. En mann som utseendemessig er under average kan være en direkte tier om han er søt, snill, morsom, god. 

Jeg vil dog si at selv om få menn er kjekke kun basert på utseendet, så er faktisk veldig sjeldent jeg ser direkte stygge menn. Så er man grei kar så har man god sjans!

Anonymkode: 3bb52...d43

Samme her. Ser mange fine menn, og jeg er ingen perfekt kvinne jeg heller. Men det er kun en håndfull jeg husker som i at jeg hadde sansen for itsendet deres. Ser egentlig ut en kjekkas i de fleste mengder, ikke at det alltid er noen(For meg, ikke som ingen kjekke, bare ikke min type kjekk)

Etter en helg i Oslo husker jeg

1 kjekk mann på flyplassen, en kjekk resepsjonist, en kjekk på museum, og en kjekk på en restaurant. Å jeg så jo ekstremt mange mennekser, med det var dem som pekte seg ut. Ikke at de andre var mindre kjekke, mange var sikkert enda mer kjekke, men vi har alle vår tilfeldige smak. En annen helg i Trondheim var det resepsjonisten som utpekte seg som kjekk den helgen.

På byturen idag var det også en på en interiør butikk. Så mange menn, så ingen jeg tenkte var stygg eller uattraktiv. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ja. Hva har det med saken å gjøre egentlig? Har du aldri snakket om mat uten om når du lager mat? Aldri snakket om bil utenom når du kjører bil? Aldri snakket om sykdom utenom når du er syk? Aldri snakket om jobb utenom når du er på jobb? Aldri snakket om sex utenom når du har sex?

Er du autist? Ikke ment slemt, men det forklarer i tilfelle tankemåten din😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ja, det er det attraktivitet handler om. Når man blander inn andre faktorer er det jo fordi man må forsvare det at man ikke kan velge så attraktiv mann man vil og påstår for seg selv at man tiltrekkes andre ting. 

Anonymkode: 4f0fe...664

Tror aldri jeg har tenkt at en mann er attraktiv utelukkende basert på utseende. For at en attraksjon skal oppstå, så må det langt mer en til en bare utseende. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Da tenker vi likt 😉 takk for deling. 

Anonymkode: 2a658...dfa

Angående den andre tråden viste det seg at kvinner og menn tolket dette veldig ulikt. Hvordan man skal inngå det samme i denne tråden vet jeg ikke, for spørsmålet kan tolkes like ulik som forrige gang. 

Attraktiv som i ikke uattraktiv?

Rundt 90% antagelig. 

Attraktiv som i at han treffer på akkurat mine personlige parametere?

Under 1%. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (4 minutter siden):

Angående den andre tråden viste det seg at kvinner og menn tolket dette veldig ulikt. Hvordan man skal inngå det samme i denne tråden vet jeg ikke, for spørsmålet kan tolkes like ulik som forrige gang. 

Attraktiv som i ikke uattraktiv?

Rundt 90% antagelig. 

Attraktiv som i at han treffer på akkurat mine personlige parametere?

Under 1%. 

Det er din tolkning, folk tenker forskjellig.

Anonymkode: 256bb...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Da tenker vi likt 😉 takk for deling. 

Anonymkode: 2a658...dfa

Som du ser fikk vi ganske like resultater. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Det er din tolkning, folk tenker forskjellig.

Ja akkurat, det er selve poenget, og for å få mening ut av slike spørreundersøkelser er det absolutt helt vesentlig at folk tolker spørsmålet likt. Ellers svarer de på ulike ting, og det gir ingen mening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 8.53):

Du spør feil. Som kvinne blir jeg tiltrukket av folk som har noe ved seg (utstråler trygghet og har en slags selvtillit, gjerne humor), dette oppstår først når jeg møter vedkommende, et bilde sier fint lite.

Pent utseende på bilde kan jeg legge merke til som «pen», men det kan like gjerne gjøre at jeg tenker han er «for pen» og sikkert veldig selvopptatt… en sånn fyr må derfor jobbe for å bevise at han er jordnær og genuin før jeg finner han attraktiv.

Jeg synes mannfolk er ok, og jobber med mange av dem. 

Anonymkode: 28fd9...d06

Spørsmålet handler jo ikke om utseende så spørsmålet er riktig selv om du setter likhetstrekk mellom pen og attraktiv.

Anonymkode: ecbd0...c65

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 9.52):

Jeg synes spørsmålet er dårlig formulert. Mener du hvor stor andel av menn vi personlig synes er attraktive/føler oss tiltrukket av? Eller er det hvor stor andel av menn som jeg tror noen kvinner kunne synes var attraktiv? Forskjellen på dette er nok fra under 1% og over 90%.

Anonymkode: 16459...cfb

Er det ikke veldig merkelig å tenke at når noen stiller deg et spørsmål så menes det kanskje at du skal svare på vegne av andre eller hva du tror de andre mener??

Tenker du sånn på alle spørreundersøkelser? Eller ved stortingsvalg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (27 minutter siden):

Ja akkurat, det er selve poenget, og for å få mening ut av slike spørreundersøkelser er det absolutt helt vesentlig at folk tolker spørsmålet likt. Ellers svarer de på ulike ting, og det gir ingen mening. 

Det gir jo masse mening, men vi menn skjønner kanskje ikke hvordan det er mulig å overtenke på et så enkelt spørsmål.

Hvis noen spør "liker du jula" så begynner man jo ikke å diskutere hvordan man tolker det spørsmålet. Man svarer bare.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...