AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:41 #121 Del Skrevet lørdag kl 17:41 Ville ikke gjort det når du er så fint i boks med både et yngre barn og en som snart blir far. Helse og energi kan forandre seg ganske fort når hormonene snur, og det er lenge til et barn født i 2025 slutter å trenge en sprek mor. Jeg ville heller begynt å se fremover mot en ny fase i livet fremfor å repetere en barnefase som vil frata deg den middelaldrende fasen med mer tid til liv utenom morskapet. Jeg er 46, og hadde kanskje tatt sjansen på et første barn hvis lengselen var stor, men her kan det komme barnebarn (via mannens barn) om kanskje få år, heller nyte det enn en attpåklatt. Anonymkode: a278d...3c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:27 #122 Del Skrevet lørdag kl 18:27 Jeg synes du er for gammel nå. Du er sprek nå,men er du like sprek om 10 år når du har en 10 åring og må følge opp barnet på skolen. Anonymkode: ca01b...958 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:40 #123 Del Skrevet lørdag kl 18:40 AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 17.39): Er du misunnelig på din sønn og svigerdatter og vil toppe det med å bli gravid selv? Veldig spesielt. Anonymkode: a868e...944 Det kan virke som hun ønsker oppmerksomheten selv og ikke ønsker at sønn og svigerdatter skal få den oppmerksomheten. Anonymkode: ca01b...958 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet lørdag kl 19:01 #124 Del Skrevet lørdag kl 19:01 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det kan virke som hun ønsker oppmerksomheten selv og ikke ønsker at sønn og svigerdatter skal få den oppmerksomheten. Anonymkode: ca01b...958 Ja det er så flott når folk tenker det verste om folk..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:36 #125 Del Skrevet lørdag kl 22:36 Curlyme skrev (8 timer siden): Du ser helt sikkert ikke ut som kjæresten til din sønn,få beina på jorda. Du ser ut som en 45 åring garantert. Får helt fnatt av damer i 40-50 årene som tror de ser ut som 20 åringer. Dere gjør ikke det. 45 år er gammelt å få barn i ja. Selv om jeg også tror at ts er ganske vrangforstilt når det kommer til dette, så kan 45-åringer se ganske unge ut. Jeg er 25 og trodde i flere måneder at ene kollegaen min var hakket eldre enn meg, kanskje rundt 30. Hun var 43 gitt. Er ikke alltid like lett. Anonymkode: 73c2f...362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå