Laraa Skrevet i går, 14:39 #21 Del Skrevet i går, 14:39 Strikkepakke med garn og mønster og sjokolade. Garnpakke til votter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:59 #22 Del Skrevet i går, 14:59 AnonymBruker skrev (8 timer siden): En «bok om meg» der hun kan fylle ut svar på sin livshistorie fra barndom og frem til nå. Tror det blir et fint minne. Anonymkode: a8f88...e69 Det syns jeg også var en god tanke, jeg kjøpte dette til moren min for to år siden, men hun har ikke fylt ut noenting, dessverre. Skulle ønske hun hadde skrevet noe, men jeg kan ikke akkurat tvinge henne heller. Hun er typisk sånn "har alt, trenger ingenting, bruk pengene på noe annet"-type person. Så i år tenkte jeg kanskje å kjøpe en geit eller noe annet veldedighet. Sammen med noen skrapelodd f.eks, så kanskje hun får 1 million i julegave av meg i år. Anonymkode: 2403b...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:36 #23 Del Skrevet i går, 15:36 Jeg har kjøpt en flott stort trefjøl som er håndlaget på eldresenteret her jeg bor. Det brettet kan for eksempel brukes til å servere ost og kjeks. Derfor har jeg lagt ved en del god og litt finere kjeks, og kjøpt en vin som passer til ost og kjeks. Anonymkode: 7134b...7df 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:43 #24 Del Skrevet i går, 15:43 Robotstøvsuger, sånn hun skal få mer tid til å gjøre ting hun liker. Anonymkode: a25ed...e99 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #25 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva ønsker hun seg, da? «Mor» er jo ikke en personlighet. Dette r en av hennes mange roller. Hun er vel også ansatt, entusiast innen flere hobbyer, en som trener og har venner og har en musikksmak etc. Du kan jo dessuten gi din mor en opplevelse alene, dersom du synes det er en god ide. Finn i så fall på noe du tenker både du og hun vil like, og som dere to gjør sammen. Om det er en tur ut å spise, teater, konsert eller en felles tur til type frisør/hudpleie e.l. avhenger jo av deg og din mor, pluss ditt budsjett. Ønsker ikke voksne folk seg noe så gir jeg dem alltid noe jeg synes det gir mening å støtte. Type lokalprodusert mat, noe fra en lokal kunstner etc. Ønsker de å ikke få det? Da får de ønske seg noe konkret. Anonymkode: 507f0...bf0 Tja ikke noe ikke så farlig med meg. Men noe skal hun få😊 Anonymkode: c9eae...35d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #26 Del Skrevet 21 timer siden Ingenting, hun vil ikke at jeg skal bruke penger på henne, så jeg tar henne på ordet for jeg har ikke råd til å kjøpe noe… Anonymkode: edc67...272 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millia Skrevet 10 timer siden #27 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Robotstøvsuger, sånn hun skal få mer tid til å gjøre ting hun liker. Anonymkode: a25ed...e99 For ein flott gave🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #28 Del Skrevet 10 timer siden Min mor likte å få bøker, dyr konfekt, bodylotion, såper, ansiktskremer, cd'er med klassisk musikk, fine stearinlys osv. Første jula uten min mor ❤️ Anonymkode: 19cb8...7fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 10 timer siden #29 Del Skrevet 10 timer siden En gråpose med hjemmelagde tennruller Et trefat i blodbøk som snurrer rundt En stor pakke strandaskinke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 10 timer siden #30 Del Skrevet 10 timer siden En bok hun ønsker seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #31 Del Skrevet 10 timer siden En fotoshoot med ei venninne jeg har som er fotograf og har utstyret til det. Mine søsken gir en tur til hår og sminke i forbindelse med fotografen. Tror hun blir glad for det når hun ser bildene i etterkant! Anonymkode: 9ca37...7d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #32 Del Skrevet 10 timer siden Jeg har ikke sett min mor på flere år, av ulike grunner. Så i år får hun oppdaterte bilder av meg i ramme 🤣 Jeg vet det er en innertier selv om jeg aldri har gitt det før. Ellers får hun også en type kaffe hun liker godt, og litt andre godsaker, inkludert en av yndlingssjokoladene. Vi gir mye ting som kan brukes eller spises opp, slites ut, eller bøker om det er noe der. Vi gir til og med grå strechlaken til hverandre i familien for å ikke gi ting som bare fyller opp. Det gis mye mat, men da ting vi vet folk liker som te, kaffe, spekemat, sild, dadler, sjokolade osv, alt etter ulikes preferanser. Min mor blir glad for alt, så det er ikke vanskelig sånn sett, og utover mat er hun glad i en god håndkrem eller bodylotion, eller til og med hårskum. Hun har også fått sokker, pent sjal, og en bok der hun kan skrive familiehistorie tidligere. Sitteunderlag eller drikkeflaske/termos til tur har også blitt gitt i årenes løp. Anonymkode: cbb9e...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #33 Del Skrevet 10 timer siden Ønsker man seg noe spesielt fordi man er mor? Jeg ønsker meg treningstøy, ny snøskuffe, lakris og skrutrekkersett. Men hadde kanskje ønska meg det om jeg ikke hadde (voksne) barn også? Anonymkode: 72035...a42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #34 Del Skrevet 10 timer siden Ullcardigan og gavekort (delt med pappa) på kulturarrangement Anonymkode: 93627...7aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #35 Del Skrevet 7 timer siden Hun får det hun ønsker seg, og det er en fin genser og et par øredobber. Anonymkode: 97962...0e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #36 Del Skrevet 7 timer siden Et mosehjerte med furu, kongler og kristorn. Og et lys. Anonymkode: cff8a...675 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå