AnonymBruker Skrevet i går, 00:28 #1 Del Skrevet i går, 00:28 Sliter med å finne på noe. Prøvde å få med resten av gjengen på opplevelse slo ikke an. Hva gir dere? Anonymkode: c9eae...35d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:34 #2 Del Skrevet i går, 00:34 Skjærefjøler i tre, kjøkkenredskap i tre og ullundertøy. Ting hun ønsker seg og trenger men ikke prioriterer å bruke penger på siden hun har ting i plast, ting som begynner å bli slitt osv. Anonymkode: 5d612...850 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:37 #3 Del Skrevet i går, 00:37 I år har jeg dratt på og kjøpt en sykkelkurv til å ha på pakkebæreren. Anonymkode: 56e50...d59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:37 #4 Del Skrevet i går, 01:37 Opplevelser er jo de beste gavene 🤔 Min mor får i år en bok og konfekt 🤭 Anonymkode: 0b6b9...161 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:42 #5 Del Skrevet i går, 01:42 Hun får noe hjemmelaget, hun elsker kunsten min. Så får hun litt småting. Sminke og hudpleieprodukter. Skal kjøpe en vin i tillegg. Anonymkode: 276fc...1b2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:49 #6 Del Skrevet i går, 01:49 Hun får noe hårgreier som hun nevnte i forbifarten i høst en gang og sikkert har glemt at hun ønsket seg, en (rimelig) aktivitetsklokke og et skjørt. Anonymkode: 91421...de1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:51 #7 Del Skrevet i går, 01:51 Skuffelse, siden dagen jeg ble født. Anonymkode: ac031...1f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:51 #8 Del Skrevet i går, 06:51 En «bok om meg» der hun kan fylle ut svar på sin livshistorie fra barndom og frem til nå. Tror det blir et fint minne. Anonymkode: a8f88...e69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 20 timer siden #9 Del Skrevet 20 timer siden Gavekort på en hobbybutikk her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 20 timer siden #10 Del Skrevet 20 timer siden En god strikkegenser og votter som hun har ønsket seg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 20 timer siden #11 Del Skrevet 20 timer siden Mora mi ble mest glad for ting ungene hadde lagd. Ellers var hun glad i bøker om vitenskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #12 Del Skrevet 20 timer siden I år får mamma sko fra Skechers, heklegarn og et bilde av hunden hun mistet i 2023, som hun savner veldig. Anonymkode: 9c05b...85f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #13 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Sliter med å finne på noe. Prøvde å få med resten av gjengen på opplevelse slo ikke an. Hva gir dere? Anonymkode: c9eae...35d Hva ønsker hun seg, da? «Mor» er jo ikke en personlighet. Dette r en av hennes mange roller. Hun er vel også ansatt, entusiast innen flere hobbyer, en som trener og har venner og har en musikksmak etc. Du kan jo dessuten gi din mor en opplevelse alene, dersom du synes det er en god ide. Finn i så fall på noe du tenker både du og hun vil like, og som dere to gjør sammen. Om det er en tur ut å spise, teater, konsert eller en felles tur til type frisør/hudpleie e.l. avhenger jo av deg og din mor, pluss ditt budsjett. Ønsker ikke voksne folk seg noe så gir jeg dem alltid noe jeg synes det gir mening å støtte. Type lokalprodusert mat, noe fra en lokal kunstner etc. Ønsker de å ikke få det? Da får de ønske seg noe konkret. Anonymkode: 507f0...bf0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #14 Del Skrevet 20 timer siden Vin og brente mandler, som hun ønsker seg. Kanskje et såpestykke som hun liker. Anonymkode: 91fd3...5c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #15 Del Skrevet 20 timer siden Kransekake fra hjemmebakeri. Anonymkode: a254c...63b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #16 Del Skrevet 20 timer siden Kjøpt en fin kurv og fyldt den med alt mulig godt som hun liker. Sjokolader, julenøtter, kjekspakke med forskjellig kjeks. Ekstra gode oster til kjeks. Pakke med god te og kaffe. Og en nisse på toppen og julepynt lys på batteri. Anonymkode: 670e9...c31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 17 timer siden #17 Del Skrevet 17 timer siden Min mor er enke, pensjonist og har "alt", hun drikker ikke alkohol og er ikke spesielt interessert i mat, så hun får gavekort på hudpleiesalong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #18 Del Skrevet 17 timer siden Min mor ønsker mer tid og opplevelser med familien. Så jeg har laget et "gavekort" til henne hvor vi skal gå ut i sommer og spise på den lokale kafeen. Ha utebord, lunsj og et glass vin en sommerdag neste år. Anonymkode: b7652...28d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #19 Del Skrevet 17 timer siden Grå hår. Anonymkode: c1ee2...a4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #20 Del Skrevet 17 timer siden Hun får et teppe med armer, og en kopp med noter, fordi hun er musikk lærer. Pluss litt lakris og sjokolade. Anonymkode: f9b8b...92c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå