AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:33 #1 Del Skrevet onsdag kl 23:33 Mannen min blir snart 30år og jeg vet ikke helt hva jeg skal finne på. Har lyst å selvfølgelig gjøre noe ekstra utav det, altaå da tenker jeg utenom gave for det har jeg allerede. Men noe utenom det🤔 Hva gjorde du for mannen din da han ble 30?😊 Anonymkode: cff36...600 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:48 #2 Del Skrevet onsdag kl 23:48 Pyntet mens han sov, så det var bursdagsstemning når han våknet. Skrev et personlig kort til ham, med bilder fra opplevelser og hverdagen vår 😊 Og så kom «høyepunktet»: ✨Kontorstolen ✨ han fikk i gave. Var det eneste han ønsket seg 😂 Ikke veldig spenstig, men den var dyr. Ellers hadde vi en liten feiring med en del av familien hans ☺️ Han er ikke så glad i masse oppmerksomhet, så en stor feiring er ikke noe han ønsket seg. Hvis jeg skulle gjort det igjen, ville jeg nok brukt penger på en opplevelse vi kunne hatt sammen. Det tror jeg han ville satt pris på 😊 Anonymkode: e0c49...464 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:49 #3 Del Skrevet i går, 03:49 Vi dro på storbytur, der jeg hadde booket en del restauranter og planlagt aktiviteter jeg vet han liker. Og så arrangerte jeg helaften med familien helgen etter, med mye god mat. Tror han var ute en tur med kompisene for kan ikke huske at vi arrangerte noe der (i motsetning til 40, da man er mer etablert som "vennepar",og vi arrangerte vennefest for å markere) Anonymkode: 2cf4d...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:45 #4 Del Skrevet i går, 07:45 Jeg lagde overraskelsesfest for han. Anonymkode: b974e...928 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:33 #5 Del Skrevet i går, 08:33 Han fantaserte og drømte om trekant... så jeg ordnet det og gav han den fantasien i gave uten at han visste om det før på dagen.. ble jo faktisk en gave til meg også det.. Anonymkode: 4f452...408 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mannen min blir snart 30år og jeg vet ikke helt hva jeg skal finne på. Har lyst å selvfølgelig gjøre noe ekstra utav det, altaå da tenker jeg utenom gave for det har jeg allerede. Men noe utenom det🤔 Hva gjorde du for mannen din da han ble 30?😊 Anonymkode: cff36...600 Gift allerede så ung.. Anonymkode: 300ee...551 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Del Skrevet 23 timer siden Han fikk mansjettknapper laget av femtiørnger fra året han er født og en tur til Paris. Anonymkode: 64f9b...264 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #8 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han fikk mansjettknapper laget av femtiørnger fra året han er født og en tur til Paris. Anonymkode: 64f9b...264 *Femtiøringer selvfølgelig Anonymkode: 64f9b...264 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #9 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gift allerede så ung.. Anonymkode: 300ee...551 Hva er feil med det? Jeg giftet meg 29 år gammel. Da eide vi leilighet. Jeg var ferdig med mastergraden og var da akkurat blitt mellomleder i et konsulentselskap, med 6 års erfaring bak meg. Han var LIS lege. Og vi hadde 7 år som par bak oss. Hva mer skulle vi ventet på, tenker du? Anonymkode: 2cf4d...3ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #10 Del Skrevet 20 timer siden Organiserte til en fest. Hans familie fra andre siden av landet kom. Jeg lagde god mat (tror jeg) og hadde gardert meg med et vennepar som kom med kake. Anonymkode: 99780...17b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #11 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva er feil med det? Jeg giftet meg 29 år gammel. Da eide vi leilighet. Jeg var ferdig med mastergraden og var da akkurat blitt mellomleder i et konsulentselskap, med 6 års erfaring bak meg. Han var LIS lege. Og vi hadde 7 år som par bak oss. Hva mer skulle vi ventet på, tenker du? Anonymkode: 2cf4d...3ac Her har vi Norges eliten, folk flest er ikke så drevne som dere. Anonymkode: 300ee...551 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #12 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Her har vi Norges eliten, folk flest er ikke så drevne som dere. Anonymkode: 300ee...551 Og derfor kan de ikke gifte seg før de er 30, om de har hatt et stabilt samliv noen år først? Anonymkode: 2cf4d...3ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå