AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:31 #1 Del Skrevet onsdag kl 23:31 Kjæresten og jeg skal ikke være sammen i jula i år, vi sees ikke mellom 23.des og 29.des. Vi har lyst å pakke opp gaver fra hverandre mens vi er sammen, og vurderte om vi skulle gjør det i forkant av julen, eller i siste del av romjulen. Hva ville dere ha gjort? Hva blir mest spesielt? ❤️ Anonymkode: 91447...21e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:39 #2 Del Skrevet onsdag kl 23:39 Mest spesielt blir om dere venter til nyttårsaften, påske eller på bryllupsdagen 💕 Anonymkode: 7d566...acd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:41 #3 Del Skrevet onsdag kl 23:41 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mest spesielt blir om dere venter til nyttårsaften, påske eller på bryllupsdagen 💕 Anonymkode: 7d566...acd Nyttårsaften kunne vært en fin anledning, men påske eller bryllupsdagen? 😂 Anonymkode: 91447...21e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:44 #4 Del Skrevet onsdag kl 23:44 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mest spesielt blir om dere venter til nyttårsaften, påske eller på bryllupsdagen 💕 Anonymkode: 7d566...acd Hadde de vært gift hadde de vel ikke feiret hver for seg? 😂😅 for en odd kommentar. hadde tatt det i romjulen selv. Litt gøy å gi hverandre gave når dere sees igjen. ☺️ Anonymkode: f148a...bbc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:46 #5 Del Skrevet onsdag kl 23:46 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mest spesielt blir om dere venter til nyttårsaften, påske eller på bryllupsdagen 💕 Anonymkode: 7d566...acd 🧌 Anonymkode: 134f3...aea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:56 #6 Del Skrevet onsdag kl 23:56 Hadde ventet til dere var sammen igjen. Samme som med julekalenderen, reiser jeg bort en uke åpner jeg ikke sju luker på forhånd. Anonymkode: 3400e...e55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:12 #7 Del Skrevet i går, 00:12 Synes det er mest gøy å åpne pakker på julaften, skjønner ikke helt den greia med å åpne sammen 🤔. Anonymkode: 74141...db6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:18 #8 Del Skrevet i går, 00:18 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Synes det er mest gøy å åpne pakker på julaften, skjønner ikke helt den greia med å åpne sammen 🤔. Anonymkode: 74141...db6 Ja kanskje det? Han skal reise bort i julen da, og kommer ikke til å ta med egne pakker dit han skal, sier han. Det blir for mye å drasse på, og det skjønner jeg jo. Men er det ikke litt koselig å åpne sammen da? Er det ikke vanlig at par gjør det hvis man ikke skal feire jul sammen? Spør bare fordi jeg er nysgjerrig på hva andre gjør😊 Anonymkode: 91447...21e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:45 #9 Del Skrevet i går, 03:45 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hadde ventet til dere var sammen igjen. Samme som med julekalenderen, reiser jeg bort en uke åpner jeg ikke sju luker på forhånd. Anonymkode: 3400e...e55 Det gjør jeg. Var bortreist første helgen i advent. Så da tok jeg en pakke om dagen fredag-lørdag-søndag helgen før. Så ville selv tatt det i forkant. Men det er jo opp til den enkelte. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Synes det er mest gøy å åpne pakker på julaften, skjønner ikke helt den greia med å åpne sammen 🤔. Anonymkode: 74141...db6 Er for de fleste nok gaver på julaften uansett. Mye bedre å ha fokus på gavene som er til/fra de som feirer sammen. Og så er det veldig koselig å se at den du har kjøpt noe til åpner gaven. Anonymkode: 3a0c6...393 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:58 #10 Del Skrevet i går, 03:58 Dersom han ikke skal feire jul på fjellet hvor han må gå flere kilometer til hytta, så ser jeg ikke helt hvorfor det er vanskelig å ta med seg noen julegaver? Mange frakter det i en liten ekstra koffert eller bag. Bare et tips! Anonymkode: 33bbd...6e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:22 #11 Del Skrevet i går, 04:22 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Dersom han ikke skal feire jul på fjellet hvor han må gå flere kilometer til hytta, så ser jeg ikke helt hvorfor det er vanskelig å ta med seg noen julegaver? Mange frakter det i en liten ekstra koffert eller bag. Bare et tips! Anonymkode: 33bbd...6e6 Hvor skriver TS at det er vanskelig å ta med gaven? Anonymkode: 3a0c6...393 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet i går, 04:41 #12 Del Skrevet i går, 04:41 Vi hadde glatt åpnet sammen før jul. Synes det høres hyggelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:49 #13 Del Skrevet i går, 05:49 Vi hadde åpnet før jul, men vi suger på å vente med å gi gaver😂 Allerede gitt hverandre et par "førjulsgaver" 🫣🤭 Nå skal vi feire jul sammen da, så blir noen pakker på julaften 😁 Anonymkode: 66908...eb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet i går, 07:22 #14 Del Skrevet i går, 07:22 sammen før jul 🎄🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:26 #15 Del Skrevet i går, 07:26 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hadde de vært gift hadde de vel ikke feiret hver for seg? 😂😅 for en odd kommentar. hadde tatt det i romjulen selv. Litt gøy å gi hverandre gave når dere sees igjen. ☺️ Anonymkode: f148a...bbc Dagen de skal gifte seg. Det er dessuten ikke uvanlig at gifte folk ikke feirer julen sammen. Er mange årsaker til det, som oftest at det ene må jobbe. Anonymkode: 7d566...acd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:28 #16 Del Skrevet i går, 07:28 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dagen de skal gifte seg. Det er dessuten ikke uvanlig at gifte folk ikke feirer julen sammen. Er mange årsaker til det, som oftest at det ene må jobbe. Anonymkode: 7d566...acd Så du mener de skal vente til de skal evnt gifte seg? Så kjærestepar skal ikke gi hverandre gaver? Lol! joda, men da er det en naturlig forklaring. Hadde nok ikke feirer hver for seg er man gift og ikke jobber på julaften. Anonymkode: f148a...bbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet i går, 07:28 #17 Del Skrevet i går, 07:28 Jeg ville åpnet sammen siste dag man er sammen før jul. Ingen grunn til å vente til lenge etter jul med en gave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #18 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så du mener de skal vente til de skal evnt gifte seg? Så kjærestepar skal ikke gi hverandre gaver? Lol! joda, men da er det en naturlig forklaring. Hadde nok ikke feirer hver for seg er man gift og ikke jobber på julaften. Anonymkode: f148a...bbc Ja, det ville være mest spesielt Anonymkode: 7d566...acd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #19 Del Skrevet 23 timer siden Jeg hadde vel laga julaften før vi splittet lag og pakka opp fra hverandre der. God mat og pynta oss og kosa oss med de gavene sammen. Anonymkode: bede2...bde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #20 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor skriver TS at det er vanskelig å ta med gaven? Anonymkode: 3a0c6...393 I innlegg nr. 8 over her ☝🏻️ Anonymkode: 2458e...a78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå