AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:17 #1 Del Skrevet onsdag kl 23:17 Inspirert av tidligere tråd om menn som kommer i munnen til kvinner. Dere som har kvinner som squirter - Lar dere henne gjøre det på ansiktet deres/i munnen deres? Hvis nei, hvorfor ikke? (Dette er ikke en diskusjon om hva squirt består av) Anonymkode: 2af32...ac7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:48 #2 Del Skrevet onsdag kl 23:48 Det hendte eksen gjorde det, men jeg merket ikke så mye til det og jeg brydde meg ikke. Anonymkode: 29e34...7c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:10 #3 Del Skrevet i går, 00:10 Selvfølgelig. Anonymkode: 9c741...c75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:19 #4 Del Skrevet i går, 00:19 Hun har ikke noe ønske om det. Hadde hun hatt det hadde jeg selvfølgelig vært med på det. Anonymkode: 95fda...ecf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:31 #5 Del Skrevet i går, 07:31 Runke-tråd Anonymkode: 8724f...a4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Runke-tråd Anonymkode: 8724f...a4c Hyggelig hvis noen kan bruke den til det, men jeg (TS) spør fordi jeg er en dame som squirter og spør fordi jeg er nysgjerrig. Er flau over det og litt redd for at kjæresten min skal synes det er ekkelt. Anonymkode: 2af32...ac7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hyggelig hvis noen kan bruke den til det, men jeg (TS) spør fordi jeg er en dame som squirter og spør fordi jeg er nysgjerrig. Er flau over det og litt redd for at kjæresten min skal synes det er ekkelt. Anonymkode: 2af32...ac7 O.K. Jeg synes det er ekkelt, var derfor jeg skrev runke-tråd. Anonymkode: 8724f...a4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #8 Del Skrevet 23 timer siden Nei. Anonymkode: 9e551...dea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #9 Del Skrevet 21 timer siden Absolutt. Når vi ligger i 69 med henne øverst. Hun flommer i munnen min og hele ansiktet. Deilig Anonymkode: 865fe...010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #10 Del Skrevet 21 timer siden Hun og jeg squirter utover tisselaken et vårt. Hun får meg til squirte også som mann veg å gni intenst på penishodet etter jeg har kommet og det er på det mest følsomme. Anonymkode: 95058...1f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #11 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): O.K. Jeg synes det er ekkelt, var derfor jeg skrev runke-tråd. Anonymkode: 8724f...a4c Ja det gav jo absolutt ingen mening 😂 Anonymkode: 2af32...ac7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #12 Del Skrevet 20 timer siden Nåværende skvetter ikke, men hun kan godt få lov. Eksen gjorde det èn gang, da hun satt på fjeset mitt. Anonymkode: 9034b...78a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #13 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Lar dere henne gjøre det på ansiktet deres/i munnen deres? Lar henne absolutt få lov, og har prøvd å få det til - men det er litt vanskelig rent praktisk. Siden det krever kraftig stimulering samtidig... Anonymkode: 0270e...fc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #14 Del Skrevet 12 timer siden Fortell ham at du er en squirter og dine følelser om det. Hvordan han reagerer sier jo litt om ham også. Her vil du få like mange svar som det er menn. M40 Anonymkode: ded37...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #15 Del Skrevet 11 timer siden Jeg squirter ikke selv, men kjenner mannen min godt nok til å vite at han hadde DIGGET å bli squirtet i munnen😄 Anonymkode: b5018...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goodbeforelong Skrevet 11 timer siden #16 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg squirter ikke selv, men kjenner mannen min godt nok til å vite at han hadde DIGGET å bli squirtet i munnen😄 Anonymkode: b5018...1ca Lurt å ha god innsikt i det 😊👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #17 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Dere som har kvinner som squirter - Lar dere henne gjøre det på ansiktet deres/i munnen deres? Hvis nei, hvorfor ikke? Anonymkode: 2af32...ac7 Null stress. Men hun har ingen glede eller nytelse av å squirte, så da er jo ikke det vi prøver å oppnå liksom. Når hun squirter, så er det rett før, under eller etter en orgasme, men det er ikke en orgasme. Det blir bare jævlig vått og upraktisk. Da lar vi jo selvfølgelig vær. Anonymkode: 33a20...47a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #18 Del Skrevet 11 timer siden Hvor dama squirter er helt opp til henne. Har flere ganger blitt våt i ansiktet. Men er ikke alltid hun gjør det. Synes det er pirrende. Men nå har vi et veldig godt sexliv og er åpne om alt. Selv om hun ikke vil gjøre alt jeg vil, og jeg ikke vil gjøre alt hun vil er det viktig å prate sammen. Er da ting funker og man får den gode sexen. Anonymkode: f2b58...d72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #19 Del Skrevet 11 timer siden 🤮🤮🤮🤮🤮🤮 spyr av dere Anonymkode: 51279...98f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #20 Del Skrevet 11 timer siden Squirt er tiss, alle kan squirte om du sluker en 1-liters flaske med vann før sex. Så nei, vil ikke drikke det. Anonymkode: fa2b3...6ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå