Gå til innhold

Kjæresten bruker min Netflix kostnadsfritt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han høres litt gjerrig ut. Og TS, du høres ikke veldig forelsket ut?

Anonymkode: dd1fe...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg logget på Netflix en gang jeg var hos han, så vi kunne se en film sammen. 

Anonymkode: 80193...a46

Hvorfor logger du ikke av?

Anonymkode: 7f818...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet med at han bruker det? Det er jo ingen konsekvenser for deg, om han har oppretta egen profil så merker du ikke at han ser det en gang? Her er det du som er gnien som lager dette til en sak

Anonymkode: d0a8c...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du mye hos han? Tenker det blir for dumt å logge inn og ut hver gang du er på besøk og bruker hans tv og spiser hans mat og bruker hans toalettpapir. Eller er han så gjerrig at han sender vippskrav på det du spiser?

Du kan jo sjekke om du betaler ekstra for at han har Netflix hos seg. Og kansellere ekstraabonnementet fordi du ikke ville bruke penger på det. Men da må du droppe å bruke Netflix hos han.

Har han noen streamingtjenester du ikke har? Da kunne det jo være en løsning at han delte det med deg, sånn at det blir mer rettferdig.

Ellers tenker jeg at hvis du ikke betaler ekstra, så er det vel ikke krise om han låner Netflix hos deg? Med mindre han er kjempegjerrig tilbake og aldri spanderer noe på deg. Ikke en gang en brødskive med mindre du har vært med å spleise.

Anonymkode: d5d74...37c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 1.05):

Koster vel maks i overkant kr 100,- pr mnd? Stor sak skjønner jeg.

Anonymkode: 8a699...ff2

Tydeligvis stor nok sak for kjæresten, som ikke syns det er verdt det.

Normalen er å betale for forskjellige tjenester, så dele de!

Anonymkode: 0db3e...0d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobbySocks skrev (9 timer siden):

Om han tenderer til å snylte hadde jeg byttet passord. 

Trenger ikke å bytte passord. Du kan fjernstyre alle enheter fra appen og logge ut fra de man ikke bruker. Så lenge han ikke kan passordet må han spørre før han logger seg på på nytt.

Anonymkode: 219d1...9d3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er du mye hos han? Tenker det blir for dumt å logge inn og ut hver gang du er på besøk og bruker hans tv og spiser hans mat og bruker hans toalettpapir. Eller er han så gjerrig at han sender vippskrav på det du spiser?

Du kan jo sjekke om du betaler ekstra for at han har Netflix hos seg. Og kansellere ekstraabonnementet fordi du ikke ville bruke penger på det. Men da må du droppe å bruke Netflix hos han.

Har han noen streamingtjenester du ikke har? Da kunne det jo være en løsning at han delte det med deg, sånn at det blir mer rettferdig.

Ellers tenker jeg at hvis du ikke betaler ekstra, så er det vel ikke krise om han låner Netflix hos deg? Med mindre han er kjempegjerrig tilbake og aldri spanderer noe på deg. Ikke en gang en brødskive med mindre du har vært med å spleise.

Det er han som er hos meg 98% av tiden, spiser min mat og bruker mitt dopapir, så her i gården er det jeg som spanderer, og ikke omvendt. Det begynner å bli et mønster, ellers hadde jeg vel ikke reagert på dette med Netflixen. Som jeg skrev, så er det ikke pengene jeg reagerer på, men prinsippet, totalt sett. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er han som er hos meg 98% av tiden, spiser min mat og bruker mitt dopapir, så her i gården er det jeg som spanderer, og ikke omvendt. Det begynner å bli et mønster, ellers hadde jeg vel ikke reagert på dette med Netflixen. Som jeg skrev, så er det ikke pengene jeg reagerer på, men prinsippet, totalt sett. 

Ja, da er det bare å logge han ut. Klager han, så lat som du ikke vet hva som har skjedd. Si også at hvis han vil bruke Netflix, koster det ekstra, så "hvis han vil ha Netflix likevel" kan han være med på å spleise (halvparten av totalsummen).

Spør han hva som er til middag, si at du spiste før han kom. At du ikke er sulten, eller at du har noen brødskiver. Prøv gjerne å besøke han mer, og la han betale maten. Vil han ikke, så spør deg selv om du har råd til å forsørge en voksen mannebaby

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...