AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Jeg slanker katten min, og veier han nesten hver dag på min digitale baderomsvekt. De siste ukene har vekten gått jevnlig nedover, men i går hadde han gått opp 10 gram og i dag veide han 700 gram mer enn hva han gjorde i går. Er det vanlig? Anonymkode: 48291...5e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Er vel samme som oss mennesker antar jeg, vannvekt eller waterweight som det er på engelsk. Er nok helt normalt, og jeg tror ikke du trenger å veie katten din hver dag. 1 gang pr uke så merker du nok mer ordentlig forskjell for hver gang. Lykke til, håper pus kommer til normal vekt igjen! Anonymkode: 1ae0b...dc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Hvis du evt er bekymret kan du alltids ta en telefon til din lokale dyreklinikk. De vet som oftes bedre enn KG ☺️ masse lykke til med pus ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå