AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:00 #1 Del Skrevet onsdag kl 22:00 Et rop om hjelp til helsepersonell her inne. Jeg har hatt nakkehodepine hver dag, hver time i 1800 dager i strekk. I tillegg til dette har jeg migrene ca. 2-6 dager i uken. Jeg har vært til lege, fysio, kiropraktor, nevrolog. Jeg er alenemor, og disse smertene tar snart livet av meg. Alt av hodepine og migrene kommer fra ett pungt øverst i nakken (etter hva jeg mener og tror). Her sitter all smerte og stråling. Har noen av dere peiling på noe av dette?: Sterilvannsinjeksjoner Intramuskulær stimulering (IMS) Kortisjoninjeksjon Trykkbølgebehandling Nerveblokade Jeg har gitt opp offentlig hjelp, og jeg har ikke penger til veldig mye privat. Før jeg går videre, dere som har peiling- kan noe av dette ovenfor hjelpe tror dere? Hadde jeg ikke hatt et barn som er 100% avhengi av meg hadde jeg tatt livet mitt. 5 år med smerter hver dag er et rent helvette. Setter pris på store og små råd!!! Anonymkode: 7bb25...ed6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:24 #2 Del Skrevet onsdag kl 22:24 Det første du bør gjøre er å gå til optiker og sjekke synet. Svært mange med hodepine har i realiteten synsproblemer som lett kan løses med briller. Anonymkode: b25f7...001 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:31 #3 Del Skrevet onsdag kl 22:31 Gon blokade! Jeg får det offentlig, og du må henvises til en nevrolog. Jeg har slitt med kronisk migrene nå i 9 år, og de to siste årene har vært bra etter jeg fikk riktig hjelp Anonymkode: 4e384...f28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:32 #4 Del Skrevet onsdag kl 22:32 Det er antagelig migrene. Med kronisk migrene - som du har - er det svært vanlig å ha smerter med atypisk presentasjon og også svært vanlig at mye sitter i nakken. Jeg er som deg. Mine anfall begynner konsekvent med smerter i nakken. Det punktet midt på, akkurat der skallen møter nakken og litt nedover derfra. Har svært få hodepinefrie dager på et år. CGRP-hemmer kombinert med botox, nerveblokader og triptaner ved markerte anfall er det som fungerer best for meg. Ikke godt, men best. Anbefaler å forholde deg til avtalespesialist i nevrologi fremfor sykehus om du kan. Blir ofte mer kontinuitet i behandlingen da. Anonymkode: 55132...7a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet onsdag kl 22:32 #5 Del Skrevet onsdag kl 22:32 Kjære trådstarter, Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. Jeg minner også om følgende regelpresisering Sitat Det er ikke tillatt å signere som helsepersonell/ yrkestitler innenfor helsesektoren i tråder som omhandler og samtidig gi råd om sykdom, medisinering, dosering og lignende. Dette gjelder sykepleiere, leger, psykologer, farmasøyter eller annet helsepersonell, samt personer som er under utdanning i disse yrkene. Det gjelder også brukere som med brukernavn signerer med yrkestitler innenfor helsesektoren. Skulle man være registrert med slike brukernavn vil innholdet til gjeldende bruker ha lavere terskel for sletting Med vennlig hilsen Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg