AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:52 #121 Del Skrevet torsdag kl 20:52 Jeg tenker patetisk om alle disse trådene. Å jeg har ikke sex. Anonymkode: 2bb22...2ef 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet torsdag kl 20:52 #122 Del Skrevet torsdag kl 20:52 askjiir skrev (1 time siden): Kvinner kommer med mye gaslighting på dette punktet. Sier det ikke er viktig å se ut som chad osv. Det er jo viktig hvis det er det som må til for å ha ons. Det er det som oppleves uærlig: Det å si en ting og gjøre det motsatte som er frustrerende "Men ons er ikke viktig for oss!" Nei men det er det for mange menn. Men som jeg sier, gå etter alminnelige damer. Ja det er uansett lurt. Det er flest vanlige damer, og de mest attraktive kvinner pleier å gå for toppsjiktet av menn. Selvfølgelig. Det er ingenting rart ved det. Det er ikke uærlig at vi kvinner er ulike mennesker med ulike ønsker og prioriteringer, og at vi som individer også kan ønske ulikt angående ulike situasjoner. Så komplekst bør man tåle at livet er, for slik er livet i nærmest alle aspekter. Vi kvinner kan heller ikke stå ansvarlig for menns ønsker. Hver og en av oss har først og fremst ansvar for eget liv og egen lykke, og så må vi tåle at resten av menneskeheten ikke tilrettelegger livet i henhold til våre ønsker. Det er også det samme andre veien. At ting er viktig for kvinner betyr på ingen måte at da bare får vi det. Om mannen vi er forelsket i ikke ser oss overhodet, eller ikke vil ha forhold, så får vi det ikke som vi ønsker. Om mannen ikke vil gifte seg, så kan vi ikke tvinge gjennom bryllup. Om mannen ikke vil ha barn kan slikt ønske fort stoppe på ham. Man kan selvsagt være et forferdelig mennesker som presser diverse på andre, men vi har ikke fine ord for slik oppførsel, for det er ikke greit. Hva mener du vi kvinner skal si til at ons er viktig for menn? Nå er det helt faktisk ikke engang viktig for alle menn, men det er jo uansett ikke noe vi kvinner kan endre angående dette. Vi har sex med dem vi ønsker sex med og vi har ikke sex når vi ikke ønsker seg, og viktig eller uviktig for menn har ikke noe å si egentlig. Skal vi vise medfølelse? Er det hva du ønsker? Som i stakkars deg, kondolerer, det var trist, eller hvordan skal vi egentlig respondere? Å ha sex vi ikke ønsker er jo ikke noe alternativ. Det alternativet er av bordet. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:56 #123 Del Skrevet torsdag kl 20:56 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å mange syns det er mindre fint, derfor sitter dere her å sutrer. Men dere krever alt for mye. Å ikke ha mat i magen det er noe å være trist over. Å tenke livet er over fordi noen ikke vil ha sex med deg, når du ikke engang bryr deg om navnet deres så vidt, ikke noe dere er i en posisjon å klage på. Det er høyst usannsynlig fra starten av at noen skal gidde. De fleste ganger jeg vet av noen hadde ons, var det fordi de ble voldtatt og Blacka ut. Eller fordi de konkurrerte med veninner om å være finest. Dere bryr dere ikke om sex, det handler om noe annet. Ellers har dere søkt sex som er bedre enn bare ons, som er kjennt for å være dårlig da det kan ta tid å kjenne hverandres kropper. Jeg er ikke her for å forstå, men for å få dere til å skjønne at det å offentlig surere etter sex aldri vil føre til sex, men heller ferre kvinner å date for alle menn. Anonymkode: 2bb22...2ef Hehe, jeg skjønner. Vel, det var hyggelig å prate med deg, men jeg forstår at jeg prater med en som er på en krigssti fremfor å prøve å forstå. Har et juletre rampenissen skal ramponere til i morgen, ungene synes det er skikkelig gøy. God jul og godt nyttår Anonymkode: 67b90...40f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet torsdag kl 21:09 #124 Del Skrevet torsdag kl 21:09 Etter å ha lest noen sider i denne tråden: Hvordan si at du er en uattraktiv og bitter mann uten å si at du er en uattraktiv og bitter mann 🙄 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:31 #125 Del Skrevet torsdag kl 21:31 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hehe, jeg skjønner. Vel, det var hyggelig å prate med deg, men jeg forstår at jeg prater med en som er på en krigssti fremfor å prøve å forstå. Har et juletre rampenissen skal ramponere til i morgen, ungene synes det er skikkelig gøy. God jul og godt nyttår Anonymkode: 67b90...40f Du har klart å få barn..å sitter å klager med andre om ons? Du vurde visst mer til nå. Godt nytt år og lykke til. Tenner et lys for ons mangelen. Og et lys for damene du ikke bryr deg om. Og et for ex dama, som bevitnet at du bare skal ligge rundt. Anonymkode: 2bb22...2ef 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet torsdag kl 22:02 #126 Del Skrevet torsdag kl 22:02 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har klart å få barn..å sitter å klager med andre om ons? Du vurde visst mer til nå. Godt nytt år og lykke til. Tenner et lys for ons mangelen. Og et lys for damene du ikke bryr deg om. Og et for ex dama, som bevitnet at du bare skal ligge rundt. Anonymkode: 2bb22...2ef 40f har prøvd å vise respekt og gi et mye mer balansert perspektiv på dette enn meg og allikevel slenger du dritt til han. Jaja 🤷♂️ Endret torsdag kl 22:44 av askjiir 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet torsdag kl 22:57 #127 Del Skrevet torsdag kl 22:57 (endret) Trolltunge skrev (2 timer siden): Ja det er uansett lurt. Det er flest vanlige damer, og de mest attraktive kvinner pleier å gå for toppsjiktet av menn. Selvfølgelig. Det er ingenting rart ved det. Det er ikke uærlig at vi kvinner er ulike mennesker med ulike ønsker og prioriteringer, og at vi som individer også kan ønske ulikt angående ulike situasjoner. Så komplekst bør man tåle at livet er, for slik er livet i nærmest alle aspekter. Vi kvinner kan heller ikke stå ansvarlig for menns ønsker. Hver og en av oss har først og fremst ansvar for eget liv og egen lykke, og så må vi tåle at resten av menneskeheten ikke tilrettelegger livet i henhold til våre ønsker. Det er også det samme andre veien. At ting er viktig for kvinner betyr på ingen måte at da bare får vi det. Om mannen vi er forelsket i ikke ser oss overhodet, eller ikke vil ha forhold, så får vi det ikke som vi ønsker. Om mannen ikke vil gifte seg, så kan vi ikke tvinge gjennom bryllup. Om mannen ikke vil ha barn kan slikt ønske fort stoppe på ham. Man kan selvsagt være et forferdelig mennesker som presser diverse på andre, men vi har ikke fine ord for slik oppførsel, for det er ikke greit. Hva mener du vi kvinner skal si til at ons er viktig for menn? Nå er det helt faktisk ikke engang viktig for alle menn, men det er jo uansett ikke noe vi kvinner kan endre angående dette. Vi har sex med dem vi ønsker sex med og vi har ikke sex når vi ikke ønsker seg, og viktig eller uviktig for menn har ikke noe å si egentlig. Skal vi vise medfølelse? Er det hva du ønsker? Som i stakkars deg, kondolerer, det var trist, eller hvordan skal vi egentlig respondere? Å ha sex vi ikke ønsker er jo ikke noe alternativ. Det alternativet er av bordet. Veldig fint oppsummert. Endret torsdag kl 23:00 av Blått 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet torsdag kl 23:17 #128 Del Skrevet torsdag kl 23:17 askjiir skrev (4 timer siden): Til forhold trenger ikke mannen å være like pen siden flere faktorer vektlegges. Han kan være like pen, men det er ikke en nødvendighet slik det er med ons. Pen og pen ..... Han må være sexy. Til ONS må han ha rette utstrållingen og gjøre meg kåt, ikke nødvendigvis så veldig pen. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:44 #129 Del Skrevet fredag kl 00:44 askjiir skrev (4 timer siden): Hvis en mann klarer å få ons har han bevist at han ihvertfall er litt attraktiv siden damer er mye mer kresne når det kommer til ons. Det er en selvtillit boost. Nå har vi gjennom hele tråden sagt at vi er mye mer kresne og stiller langt høyere krav for forhold enn et ons. Anonymkode: 92392...c94 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet fredag kl 02:31 #130 Del Skrevet fredag kl 02:31 (endret) Trek skrev (20 timer siden): Som kvinne kan jeg si at jeg tiltrekkes mot alle disse trekkene i en og samme mann hele syklusen. Samme her. Er ingen av de egenskapene som blir uvesentlig noen steder i syklusen. Minst av alt omsorgsfulle egenskaper. Har ikke mannen det går relasjonen rett vest, uansett om det er eggløsning eller ikke. En partner, eller en elsker, uten omsorgsfulle egenskaper... Neitakk! Skjønt dominans som del av tenningsmønsteret, der bytter jeg på. Det har ingenting med syklusen min å gjøre, men veldig mye med humøret å gjøre. Dominans som i at mann blir lyttet til og respektert av andre, og også av meg, er alltid sexy, selv om jeg ikke vil bli dominert i et forhold i betydningen å bli bestemt over. Endret fredag kl 14:10 av Trolltunge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet fredag kl 04:56 #131 Del Skrevet fredag kl 04:56 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nå har vi gjennom hele tråden sagt at vi er mye mer kresne og stiller langt høyere krav for forhold enn et ons. Anonymkode: 92392...c94 Nei, for ons har kvinner høyere krav til utseende. Endret fredag kl 05:01 av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet fredag kl 05:35 #132 Del Skrevet fredag kl 05:35 askjiir skrev (35 minutter siden): Nei, for ons har kvinner høyere krav til utseende. Det handler om at for ons så trengs umiddelbar tiltrekning, ikke høyere utseendekrav. Det kan være utseende ja, men det kan også være en svært sjarmerende personlighet/dametekke om du vil. En sjenert mann med bra utseende får ikke nødvendigvis masse villige damer i fanget heller. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet fredag kl 06:46 #133 Del Skrevet fredag kl 06:46 AnonymBruker skrev (På 18.12.2024 den 23.22): Hva mener du med det? Gjengir bare mine observasjoner… Anonymkode: 2595e...5db Håper virkeligen ikke du har et omfattende overvåkning og fegistreringsystem over hvem som har sex med hvem i Norge. Mangelen på faktiske observasjoner av dette, er grunnen til at denne myten fra manosfæren klarer å overleve. Men vi trenger egentligen ikke det for å motbevise myten. Holder med epidemiologisk data over antal sexpartnere. Som dette fra en svær god dansk undersøkelse. Ser vi på denne figuren så vet vi at myten er falsk. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:02 #134 Del Skrevet fredag kl 09:02 askjiir skrev (12 timer siden): Ja vi har hørt den regla der nå. Ren nysgjerrighet, men jeg har sett en del av det som du skriver og har du en eller annen form for diagnose? Mye av det som du skriver her i tråden, som du fremlegger som om du er et geni og har oppdaget noe genialt, er veldig åpenbart for alle voksne. Det er ganske bekymringsfullt at du er i 30-årene. Du er veldig lett å kjenne igjen andre tråder fordi det er den samme ignoransen og lite lyst til å debattere, samme besettelsen av tilfeldig sex som om det er noe som skal komme og redde deg. Jeg skjønner jo at du skriver som anonym mye nå, fordi du fikk virkelig gjennomgå i starten og du har jo moderert deg noe. Anonymkode: 02896...85d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet fredag kl 10:04 #135 Del Skrevet fredag kl 10:04 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Mye av det som du skriver her i tråden, som du fremlegger som om du er et geni og har oppdaget noe genialt, er veldig åpenbart for alle voksne. Anonymkode: 02896...85d Nei, det er ikke åpenbart for alle voksne. For mange menn er det noe som senere må oppdages siden kvinner ofte sier en ting og gjør det motsatte. Dette diagnose snakket er nedlatende og dogmatisk, det er ikke bare Ola Nordmann typer i dette landet og bra er det. Endret fredag kl 15:53 av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:16 #136 Del Skrevet fredag kl 12:16 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Liker hvordan dere bruker drit mye tid på å tenke på sex, men aldri slår tanken å faktisk finne seg ei å være glad i å ha sex med.. dere driter I kvinner, tenker bare på sex. Da er det ikke rart det ikke blir noe vi merker det på dere. Anonymkode: 2bb22...2ef Flere kvinner som ligger rundt enn menn, så hvem er det egentlig som bare tenker på sex? Anonymkode: 64bd8...e79 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:33 #137 Del Skrevet fredag kl 12:33 askjiir skrev (16 timer siden): Jeg er ikke ung, i tredve årene. Jeg er også i 30-åra (og kvinne). Er jeg for gammel? Anonymkode: 4d9d9...90d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet fredag kl 12:59 #138 Del Skrevet fredag kl 12:59 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg er også i 30-åra (og kvinne). Er jeg for gammel? Anonymkode: 4d9d9...90d Nope. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:23 #139 Del Skrevet fredag kl 13:23 AnonymBruker skrev (1 time siden): Flere kvinner som ligger rundt enn menn, så hvem er det egentlig som bare tenker på sex? Anonymkode: 64bd8...e79 Fordi de andre mennene ikke har noen å ligge med? Det er langt flere menn som desperat leter etter sex og kontinuerlig snakker kjønnsroller kun på grunn av sex så vi får vondt i hodet og orker andre menn mindre. Anonymkode: 2bb22...2ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå