askjiir Skrevet 19. desember 2024 #101 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): de færreste kvinner har et så stort behov ons? Ikke vet jeg Anonymkode: 67b90...40f Færre betyr ikke de færreste. Bare å gå ut på byen en lørdagskveld og se selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #102 Del Skrevet 19. desember 2024 askjiir skrev (4 minutter siden): Færre betyr ikke de færreste. Bare å gå ut på byen en lørdagskveld og se selv. Mange av dem er jo drita.sikkert alt for drita for sex. Anonymkode: 2bb22...2ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #103 Del Skrevet 19. desember 2024 Jeg hadde jo en FWB i nesten to år. Han var snill, god i senga og smart, og han ville ha et seriøst forhold til meg, men jeg ville ikke. Grunnen til at jeg ikke ville var at jeg syntes han var for sær, kjedelig og stille. Litt sånn nerdete. Jeg ville ikke binde meg til en sånn mann. For forhold, så foretrekker jeg menn som er litt mer pratsomme, tøffe, livlige og morsomme. Det er en slik mann jeg vil leve livet mitt sammen med og dele dagene mine med. Men det var helt ok for meg å ha sex med han kjedelige. Å bo sammen med han blir noe HELT annet, da må man være mer selektiv og mannen må ha de egenskapene jeg synes er viktig. Og omvendt. Anonymkode: 16a29...347 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #104 Del Skrevet 19. desember 2024 askjiir skrev (Akkurat nå): Færre betyr ikke de færreste. Bare å gå ut på byen en lørdagskveld og se selv. Jeg er ikke så ofte ute på byen, men jeg har ikke sett så mye sex der. Hvor mange ons det blir i løpet av en kveld må jeg i så fall bruke fantasien for å komme frem til et tall. Og den fantasien får ikke alltid opp noe fint når jeg har fått med meg at 1 av 5 kvinner har blitt voldtatt. Jeg får heller ikke med meg hvor mange som drar hjem alene eller ikke, og om det stadig er de samme damene ute på jakt. Osv osv. Jeg vet jo at dette bunner i misunnelse og bitterhet, og du har min sympati. Men de følelsene vil det ikke komme noe godt ut av. Anonymkode: 67b90...40f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 19. desember 2024 #105 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mange av dem er jo drita.sikkert alt for drita for sex. Anonymkode: 2bb22...2ef Nei. Jeg vet hva jeg snakker om her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #106 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): For eksempel så er det tydeligvis mange menn som ikke forstår hvorfor mange kvinner har en redsel for menn. Så tenker jeg at mange kvinner ikke forstår hvordan dette med sex oppleves for mange menn. Vi menn kan gå ubekymret rundt hvor som helst, til alle døgnets tider - sånn ca. For kvinner vil noe slikt oppleves annerledes. Om kvinner har lyst på sex, så kan de aller fleste kvinner finne seg en å ha sex med - om de vil. For de aller fleste menn fungerer det ikke slik. Det endrer ikke noe bare fordi du ikke har lyst. Det finnes menn som ikke har lyst heller, og det finnes damer som ikke har en form for redsel hva gjelder menn i ulike situasjoner. Altså opplever menn og kvinner den samme virkeligheten på helt ulike måter. Og det tror jeg er viktig å erkjenne for å i det hele tatt ha mulighet til å forstå at et helt kjønn kan oppleve utfordringer som det andre kjønnet ikke har i like stor grad. Så er gjerne det kanskje slik at de aller færreste menn er farlige, og de færreste kvinner har et så stort behov ons? Ikke vet jeg Anonymkode: 67b90...40f Jeg syns det å kreve sex av noen, uten å bry seg om dem er spesielt kravstore. Det er noens kjønnsorgan, jeg vet ikke om dere forstår det. Det er noe svært personlig og sårbart. Det er noen mennekser, ofte berus mennekser, som ikke har hemninger. Men et menneske, som andre dyr har helst lyst til å beskytte seg fra noe som kan skade dem, fysisk eller mentalt. Og også egoet. Følelsene. Dere krever så innmari mye, det å ikke få se noen naken uten en relajson, ta på kroppen deres å stappe stabelen inn, beklager for grafiske detaljer..det er så groteske å be om. Dere tror dere skal få det for samme innsats som å bestille en burger, bare at burgeren kommer til dere uten at dere går til kassa en gang. Kvinner er ingen burger, måtte finne noe lett i livet å sammenligne det med. Så tafatt. Anonymkode: 2bb22...2ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #107 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg syns det å kreve sex av noen, uten å bry seg om dem er spesielt kravstore. Det er noens kjønnsorgan, jeg vet ikke om dere forstår det. Det er noe svært personlig og sårbart. Det er noen mennekser, ofte berus mennekser, som ikke har hemninger. Men et menneske, som andre dyr har helst lyst til å beskytte seg fra noe som kan skade dem, fysisk eller mentalt. Og også egoet. Følelsene. Dere krever så innmari mye, det å ikke få se noen naken uten en relajson, ta på kroppen deres å stappe stabelen inn, beklager for grafiske detaljer..det er så groteske å be om. Dere tror dere skal få det for samme innsats som å bestille en burger, bare at burgeren kommer til dere uten at dere går til kassa en gang. Kvinner er ingen burger, måtte finne noe lett i livet å sammenligne det med. Så tafatt. Anonymkode: 2bb22...2ef Å ha sex med noen uten noe mer, det er rart. De fleste kjenner dem de har sex med. Anonymkode: 2bb22...2ef 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 19. desember 2024 #108 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er ikke så ofte ute på byen, men jeg har ikke sett så mye sex der. Hvor mange ons det blir i løpet av en kveld må jeg i så fall bruke fantasien for å komme frem til et tall. Og den fantasien får ikke alltid opp noe fint når jeg har fått med meg at 1 av 5 kvinner har blitt voldtatt. Jeg får heller ikke med meg hvor mange som drar hjem alene eller ikke, og om det stadig er de samme damene ute på jakt. Osv osv. Anonymkode: 67b90...40f Vi trenger flere yngre brukere på KG. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #109 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg syns det å kreve sex av noen, uten å bry seg om dem er spesielt kravstore. Det er noens kjønnsorgan, jeg vet ikke om dere forstår det. Det er noe svært personlig og sårbart. Det er noen mennekser, ofte berus mennekser, som ikke har hemninger. Men et menneske, som andre dyr har helst lyst til å beskytte seg fra noe som kan skade dem, fysisk eller mentalt. Og også egoet. Følelsene. Dere krever så innmari mye, det å ikke få se noen naken uten en relajson, ta på kroppen deres å stappe stabelen inn, beklager for grafiske detaljer..det er så groteske å be om. Dere tror dere skal få det for samme innsats som å bestille en burger, bare at burgeren kommer til dere uten at dere går til kassa en gang. Kvinner er ingen burger, måtte finne noe lett i livet å sammenligne det med. Så tafatt. Anonymkode: 2bb22...2ef Jeg ser på sex som noe fint da, ikke noe slikt du beskriver det. Og det tror jeg også de fleste menn tenker også. Og det er jo noe man gjerne vil oppleve en gang i livet? En løsning kunne jo vært at de fikk kjøpe sex, men det er ulovlig. Og med et moralsk kompass som er stilt riktig inn, så er det jo uaktuelt. Virker som du har et annet syn på sex? Anonymkode: 67b90...40f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #110 Del Skrevet 19. desember 2024 askjiir skrev (3 minutter siden): Vi trenger flere yngre brukere på KG. Hvor gammel er du? Anonymkode: 2bb22...2ef 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #111 Del Skrevet 19. desember 2024 askjiir skrev (4 minutter siden): Vi trenger flere yngre brukere på KG. OK. Du som er ung og liker ONS: hva er bra med ONS - ligge med noen du aldri ser igjen? Anonymkode: d99c9...720 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 19. desember 2024 #112 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor gammel er du? Anonymkode: 2bb22...2ef Jeg er ikke ung, i tredve årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #113 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ser på sex som noe fint da, ikke noe slikt du beskriver det. Og det tror jeg også de fleste menn tenker også. Og det er jo noe man gjerne vil oppleve en gang i livet? En løsning kunne jo vært at de fikk kjøpe sex, men det er ulovlig. Og med et moralsk kompass som er stilt riktig inn, så er det jo uaktuelt. Virker som du har et annet syn på sex? Anonymkode: 67b90...40f Jeg beskrev ons. Ikke sex jeg liker. Trodde det var fullstendig åpenbart. Anonymkode: 2bb22...2ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #114 Del Skrevet 19. desember 2024 Liker hvordan dere bruker drit mye tid på å tenke på sex, men aldri slår tanken å faktisk finne seg ei å være glad i å ha sex med.. dere driter I kvinner, tenker bare på sex. Da er det ikke rart det ikke blir noe vi merker det på dere. Anonymkode: 2bb22...2ef 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #115 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Liker hvordan dere bruker drit mye tid på å tenke på sex, men aldri slår tanken å faktisk finne seg ei å være glad i å ha sex med.. dere driter I kvinner, tenker bare på sex. Da er det ikke rart det ikke blir noe vi merker det på dere. Anonymkode: 2bb22...2ef Vil heller kjøpe sex fra noen, enn å ha kjæreste. Anonymkode: 2bb22...2ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 19. desember 2024 #116 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vil heller kjøpe sex fra noen, enn å ha kjæreste. Anonymkode: 2bb22...2ef Hvis en mann klarer å få ons har han bevist at han ihvertfall er litt attraktiv siden damer er mye mer kresne når det kommer til ons. Det er en selvtillit boost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #117 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg beskrev ons. Ikke sex jeg liker. Trodde det var fullstendig åpenbart. Anonymkode: 2bb22...2ef Men du ser at det finnes andre perspektiver? Veldig mange synes sex er fint både forpliktende og uforpliktende. Men det ville være dumt å forplikte seg bare for sex, men det er jo dette mange velger å gjøre. Og for dem som ikke gjør det blir jo ikke sex noe mindre fint bare fordi de ikke har lyst å villede noen. Jeg sier ikke at noen skal måtte ha sex med en de ikke vil ha sex med. Jeg sier bare at det er fullt mulig å forstå, ganske så enkelt faktisk om man er villig. Jeg tror også at man er mer åpen for å møte noen med forståelse om man selv opplever å bli møtt med det samme. Anonymkode: 67b90...40f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #118 Del Skrevet 19. desember 2024 askjiir skrev (7 minutter siden): Hvis en mann klarer å få ons har han bevist at han ihvertfall er litt attraktiv siden damer er mye mer kresne når det kommer til ons. Det er en selvtillit boost. Så ONS er bare selvtillitsboost? Stjerne i boka? Tror de fleste damer skjønner de har draget før de kommer så langt, det hilder lenge å få oppmerksomheten på byen. Anonymkode: d99c9...720 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 19. desember 2024 #119 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så ONS er bare selvtillitsboost? Stjerne i boka? Anonymkode: d99c9...720 Nei det er ikke bare det, men så klart er det en bragd hvis du ikke er en klassisk kjekk mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #120 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men du ser at det finnes andre perspektiver? Veldig mange synes sex er fint både forpliktende og uforpliktende. Men det ville være dumt å forplikte seg bare for sex, men det er jo dette mange velger å gjøre. Og for dem som ikke gjør det blir jo ikke sex noe mindre fint bare fordi de ikke har lyst å villede noen. Jeg sier ikke at noen skal måtte ha sex med en de ikke vil ha sex med. Jeg sier bare at det er fullt mulig å forstå, ganske så enkelt faktisk om man er villig. Jeg tror også at man er mer åpen for å møte noen med forståelse om man selv opplever å bli møtt med det samme. Anonymkode: 67b90...40f Å mange syns det er mindre fint, derfor sitter dere her å sutrer. Men dere krever alt for mye. Å ikke ha mat i magen det er noe å være trist over. Å tenke livet er over fordi noen ikke vil ha sex med deg, når du ikke engang bryr deg om navnet deres så vidt, ikke noe dere er i en posisjon å klage på. Det er høyst usannsynlig fra starten av at noen skal gidde. De fleste ganger jeg vet av noen hadde ons, var det fordi de ble voldtatt og Blacka ut. Eller fordi de konkurrerte med veninner om å være finest. Dere bryr dere ikke om sex, det handler om noe annet. Ellers har dere søkt sex som er bedre enn bare ons, som er kjennt for å være dårlig da det kan ta tid å kjenne hverandres kropper. Jeg er ikke her for å forstå, men for å få dere til å skjønne at det å offentlig surere etter sex aldri vil føre til sex, men heller ferre kvinner å date for alle menn. Anonymkode: 2bb22...2ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå