Gå til innhold

Forhold vs. tilfeldig sex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

askjiir skrev (Akkurat nå):

Dette er kjernen i problemet hos menn som bare vil ha sex og ikke er konvensjonelt kjekke . De blir ekskludert fra begge standardene. Mitt råd til disse mennene er å gå til damer som har et alminnelig utseende.

Høres ut som du kun tenker på pene damer, om de alminnelige kvinnene(kvinner flest) ikke engang er med i ons og forholds logistikken.

De har jo ikke selv noe annet enn et alminnelig utsendet?? Så hva er greia? 

Anonymkode: 2bb22...2ef

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

askjiir skrev (2 minutter siden):

Dette er kjernen i problemet hos menn som bare vil ha sex og ikke er konvensjonelt kjekke. De blir ekskludert fra begge standardene. Mitt råd til disse mennene er å gå til damer med alminnelig utseende.

Helt enig. 

Det er ett fåtall av kvinner som ønsker tilfeldig sex og hele horder av menn. Det er klart damene kan velge og vrake utseende messig da om de ønsker det. Tilbud og etterspørsel funker sånn på kjøttmarkedet.

Så blir det surr når kvinner igjen leter etter forhold på samme plass som de ser etter ons, for der ønsker jo mennene noe helt annet. 

Er ikke det at vi vil fundementalt forskjellige ting eller er så urolig ulike. Det bare skjærer seg litt når man er på feil plass til feil tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (13 minutter siden):

Ikke så logisk likevel. Om dere menn bare gidder å lytte til kvinner er jo ikke de Chad eller alfa og beta- teorier særlig riktige. Men hvorfor lytte til kvinner? Er jo mye artigere å lage egne teorier. 🤪

Dere innrømmer selv at til utelukkende ons vil dere ha en konvensjonell kjekkas, men til forhold er dere åpen for andre kvaliteter.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (16 minutter siden):

Nei det er jo så feil som det kan bli. Vi kvinner leter jo til vi finner den vi virkelig vil ha som regel, og da er det ikke den vi tok til takke med, men den vi endelig fant. Den vi føler er the one. 

Hvordan menn klarer å vende dette helt om kan kun komme av at de ikke lytter til kvinner. Altså hjelper det egentlig ikke å svare i tråder som dette. 

Dessuten tar jo tydeligvis menn til takke med kvinner innimellom, men det er mest et mannefenomen.  Mulig de tenker at på seg selv kjenner man andre, men for oss kvinner er det å føle ekte kjærlighet den gralen vi leter etter, og ikke gir oss før vi finner. Så den vi leter etter i årevis og endelig finner, vår store kjærlighet, kaller så en del menn "mann som ble tatt til takke med". 

Det er hull i hodet! Helt bakvendtland. 

De kvinner som tar til takke med noe føler de ikke har valgmuligheter. Det finnes, men er ikke det vanlige. 

Å ta til takke med er et uttrykk jeg ikke liker i det hele tatt merker jeg. Alle mennesker er unike på sin spesielle måte. 

Om det er slik at noen er redde for å være alene så er ikke det bra...Slik kan det være for noen. Både menn og kvinner. 

Så tenker jeg. Hvorfor skal man velge å være alene om det er noen man liker og trives med. Er det å ta til takke? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trek skrev (7 minutter siden):

Jeg vet ikke hvorfor det er ett problem at man har større krav til barnas far enn en mann man skal se en natt? 

Menn er jo helt like. Hvor mange damer er ikke på tinder og klager på at menn bare vil ligge og ikke ha ett fast forhold? 

Same but different lissom.

Rundt eggløsning trekkes kvinner mot mer maskuline trekk, dominans og selvsikkerhet. I lutealfasen trekkes kvinner mer mot omsorgsfulle egenskaper. 

Anonymkode: 67b90...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (2 minutter siden):

Dere innrømmer selv at til utelukkende ons vil dere ha en konvensjonell kjekkas, men til forhold er dere åpen for andre kvaliteter.

Jeg gjør hvertfall det. 

Men du må ikke tro det er så enkelt. Kjæresten min skal være kjekk han også. Han må ha alle de kriteriene ett eventuelt ons skulle hatt pluss alt det andre. Ja jeg vet jeg er kravstor.

Ingen av de må være konvensjonelle kjekkaser, attraktiv i mine øyne er det jeg mener. De Chad bildene folk poster her inne er jaggu ikke mye attraktivte etter min mening. Som karikaturer er de.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trek skrev (Akkurat nå):

Jeg gjør hvertfall det. 

Men du må ikke tro det er så enkelt. Kjæresten min skal være kjekk han også. Han må ha alle de kriteriene ett eventuelt ons skulle hatt pluss alt det andre. Ja jeg vet jeg er kravstor.

Ingen av de må være konvensjonelle kjekkaser, attraktiv i mine øyne er det jeg mener. De Chad bildene folk poster her inne er jaggu ikke mye attraktivte etter min mening. Som karikaturer er de.

Ja, jeg ser også etter en kjæreste jeg finner kjekk. Å håper han finner meg fin, ellers har jeg trukket meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Rundt eggløsning trekkes kvinner mot mer maskuline trekk, dominans og selvsikkerhet. I lutealfasen trekkes kvinner mer mot omsorgsfulle egenskaper. 

Som kvinne kan jeg si at jeg tiltrekkes mot alle disse trekkene i en og samme mann hele syklusen. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trek skrev (12 minutter siden):

Er ikke det at vi vil fundementalt forskjellige ting eller er så urolig ulike. Det bare skjærer seg litt når man er på feil plass til feil tid.

Menn har ikke en av og på bryter slik kvinner har. Når kvinner er i forholds modus kan de se forbi det uperfekte utseende, men når kvinner er i ons modus skal mannen være skikkelig pen. Dette er vanskelig for mange menn å bli klok på, menn har ikke to helt motsatte preferanser på samme tid.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er ikke så lenge til eggløsningen min tror jeg, skal sjekke mer nøye hva jeg egentlig tiltrekkes av her. 

Dater eller ligger ikke med noen, så det blir kun avstands kjenning, men skal se om noe faktisk endrer seg for har aldri tenkt over eller opplevd det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (6 minutter siden):

Menn har ikke en av og på bryter slik kvinner har. Når kvinner er i forholds modus kan de se forbi det uperfekte utseende, men når kvinner er i ons modus skal mannen være skikkelig pen. Dette er vanskelig for mange menn å bli klok på, menn har ikke to helt motsatte preferanser på samme tid.

Så her er det chad teorien stemmer. Er du ikke chad og bare vil ha ons (som gjelder mange menn), gå etter alminnelige damer. De pene damene vil bare ha chads til ons 99% av gangene.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (5 minutter siden):

Tviler på at det stemmer. Tenker det ikke er noen bryter hos noen, men at de bare blir glade i hverandre.

Kan du ikke bli glad i ei om hun har en annen nese enn det du syns er penest? Eller en annen frisyre? Eller annen form på puppene?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (6 minutter siden):

Så her er det chad teorien stemmer. Er du ikke chad og bare vil ha ons (som gjelder mange menn), gå etter alminnelige damer. De pene damene vil bare ha chads til ons 99% av gangene.

Skjønner ikke hva som er problemet her? Eller hva du sliter med å forstå? Du sier det som dette er en stor oppdagelse, som du kommer med noen fantastiske nyheter og alle blir takknemlige. 

De fleste damer er alminnelige, helt alminnelige, nøytrale damer. 
Og selvfølgelig så kan de mest attraktive damene, dersom de er interessert i ons, velge og vrake blant menn. Hadde jeg tatt i mot alle tilbudene jeg fikk i 20-årene så hadde jeg vært oppi et fem-sifret antall når jeg ble 30, men istedenfor så er jeg på to stykker og veldig fornøyd med det.  

Anonymkode: 02896...85d

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

askjiir skrev (19 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hva du mener her. Mener du at alle menn, uansett, hvem de ligger med på en ons så  ønsker han et forhold med henne? Det er en overfladisk relasjon der man ser forbi mye. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at noen er sur for at ei drit pen dame, vil ha en drit pen mann. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (31 minutter siden):

Selvfølgelig så vurderer man andre kvaliteter for kjærlighet, få barn og bli sammen til døden skiller oss av vs et ligg for en kveld som man aldri skal se igjen. Selvfølgelig så har de forskjellige standarder - det er da åpenbart for alle. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Rart, har aldri diskutert dette her inne. Lurer oppriktig på hvorfor kvinner velger veldig forskjellige menn for forhold og tilfeldig sex.

Anonymkode: 2595e...5db

Som om ikke menn gjør akkurat det samme   🙄

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (40 minutter siden):

Derfor er det vanskelig å forstå kvinner siden menn ikke har slike drastiske motsetninger. Det er disse "ons mennene" damene først gikk etter i ung alder, mens de som senere ble kjærester sto i bakgrunnen. Det er klart det blir mye forvirring og antagelser fra menn 🤷‍♂️ "Liker hun meg egentlig"? "Vil hun egentlig være med noen bedre"?

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (48 minutter siden):

👆Dette er kjernen i problemet hos menn som bare vil ha sex og ikke er konvensjonelt kjekke. De blir ekskludert fra begge standardene. Mitt råd til disse mennene er å gå til damer med alminnelig utseende.

Man kan ikke få alt som man ønsker seg her i livet. Hvor behagelig hadde det ikke vært å vokse opp i en rik familie og aldri bekymre seg for penger? Sånn var det da dessverre ikke. Hvor behagelig hadde det ikke vært å vokse opp i en familie som ikke heiet på at jeg skulle falle om dø? Sånn var det da dessverre ikke. Enten så må man jobbe for å få det som man ønsker eller så må man tilpasse seg. Man blir bare bitter, sur og grinete av å tenke på hva, hvis, om, at. Du lager din egen skjebne og man må bare akseptere det som man har fått for det kan man faktisk ikke endre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (1 minutt siden):

Derfor er det vanskelig å forstå kvinner siden menn ikke har slike drastiske motsetninger. 

Nå får du gi deg. Så virkelighetsfjern kan du da virkelig ikke være?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...