AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #21 Del Skrevet 5 timer siden Pawn Hearts skrev (3 timer siden): Ja? Det er mange som holder villsau her omkring, så jeg vet godt hva det er. Trodde du at jeg trodde at de faktisk var ville? Poenget til AB var vel at pinnekjøttet du har kjøpt kommer fra villsauLAM. Du vil ha lammekjøtt til pinnekjøtt, ikke en voksen/gammel sau for det smaker saue-ull. Så du blir nok sikkert veldig fornøyd med pinnekjøtt av lam av villsau - slik som det skal være. Anonymkode: b1322...675 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #22 Del Skrevet 5 timer siden Har prøvd både villsau og reinsdyr før, kan ikke si at det var noe spesielt med det. I år blir det pinnekjøtt av kje, som vel er ansett for å være det beste. Hører alltid om en eller annen skrulling som gir terningkast 6 til billigkjøtt, det er jo komisk. Er vel de samme som hadde gitt terningkast 6 til en pappvin over en flaske til 2k Anonymkode: 679ec...ed7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 5 timer siden #23 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Poenget til AB var vel at pinnekjøttet du har kjøpt kommer fra villsauLAM. Du vil ha lammekjøtt til pinnekjøtt, ikke en voksen/gammel sau for det smaker saue-ull. Så du blir nok sikkert veldig fornøyd med pinnekjøtt av lam av villsau - slik som det skal være. Anonymkode: b1322...675 Mens mitt poeng var at det ikke står villsau på posen, og derfor er jeg litt i tvil om hva det er jeg har kjøpt. Samtidig tror jeg det var sauebonden sjøl som solgte meg pakken, og han burde jo vite hva slags lam det var. Og du har sikkert rett i at kjøttet er bra, så jeg dropper pølsa.🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #24 Del Skrevet 5 timer siden Jacobs. Husker ikke ommdet var ned eller ut røyk. Liker begge deler. Håper det er godt, fir det kostet meg 2400kr Anonymkode: 56052...70a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå