Gå til innhold

Dere som skal ha pinnekjøtt, hvilket kjøper dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Pawn Hearts skrev (3 timer siden):

Ja? Det er mange som holder villsau her omkring, så jeg vet godt hva det er. Trodde du at jeg trodde at de faktisk var ville?

Poenget til AB var vel at pinnekjøttet du har kjøpt kommer fra villsauLAM. Du vil ha lammekjøtt til pinnekjøtt, ikke en voksen/gammel sau for det smaker saue-ull. Så du blir nok sikkert veldig fornøyd med pinnekjøtt av lam av villsau - slik som det skal være. 

Anonymkode: b1322...675

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har prøvd både villsau og reinsdyr før, kan ikke si at det var noe spesielt med det. I år blir det pinnekjøtt av kje, som vel er ansett for å være det beste. Hører alltid om en eller annen skrulling som gir terningkast 6 til billigkjøtt, det er jo komisk. Er vel de samme som hadde gitt terningkast 6 til en pappvin over en flaske til 2k

Anonymkode: 679ec...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Poenget til AB var vel at pinnekjøttet du har kjøpt kommer fra villsauLAM. Du vil ha lammekjøtt til pinnekjøtt, ikke en voksen/gammel sau for det smaker saue-ull. Så du blir nok sikkert veldig fornøyd med pinnekjøtt av lam av villsau - slik som det skal være. 

Anonymkode: b1322...675

Mens mitt poeng var at det ikke står villsau på posen, og derfor er jeg litt i tvil om hva det er jeg har kjøpt. Samtidig tror jeg det var sauebonden sjøl som solgte meg pakken, og han burde jo vite hva slags lam det var. Og du har sikkert rett i at kjøttet er bra, så jeg dropper pølsa.🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jacobs. Husker ikke ommdet var ned eller ut røyk. Liker begge deler. Håper det er godt, fir det kostet meg 2400kr

Anonymkode: 56052...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...