AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #21 Del Skrevet 8 timer siden 🧌 Anonymkode: 8c045...579 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 8 timer siden #22 Del Skrevet 8 timer siden Hadde aldri spurt mine foreldre om dette når babyen bare var syv uker. Syv mnd kunne jeg skjønt det men syv uker er altfor tidlig spør du meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zondaar Skrevet 8 timer siden #23 Del Skrevet 8 timer siden Jeg skjønner dere har behov for litt tid sammen, bare dere to. Kanskje det holder at 4 åringen sover borte og at dere henter babyen etter 2-3 timer? Da får dere i alle fall litt tid sammen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #24 Del Skrevet 8 timer siden Det er en baby som får flaske, så det må da gå helt fint. Regner med barnet kjenner besteforeldrene i den grad det er i stand til det. Anonymkode: 197cc...108 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #25 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): jeg har to unger på 4år og 7 uker. Har supre besteforeldre som stiller opp mye. Mamma har til og med tatt en våkenatt hos oss. Er det innenfor å be om barnefri fra fredag kl.1900 til lørdag formiddag. Da vil jeg levere begge barna hos mine foreldre. Jeg og mannen ønsker å ha en rolig kveld hjemme med god mat og drikke. Jeg ammer ikke. Det er yngste jeg er mest bekymra for eldste har en fast overnatting hos besteforeldre en gang i måneden siden han var 2 år. Hva tenker dere? Anonymkode: 94e51...9f9 Sønnen vår ble passet en natt av foreldrene mine når han var bare noen uker, det gikk fint. Han var ikke noe mer urolig der heller, heller Ikke fått noe varig mén🤭😅 Anonymkode: 04447...72a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #26 Del Skrevet 8 timer siden Jeg hadde nekta som bestemor å passe en 7 uker gammel baby over natten, noen timer derimot er bare kos. Anonymkode: 08efb...04b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #27 Del Skrevet 8 timer siden Jeg har gjort det med mine. Mormor bodde vegg i vegg og traff baby hver dag. Hun var ikke fremmed. Anonymkode: 02cd0...e82 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #28 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg er selv enig i at det er for tidlig nå, men her er det også viktig å huske på at man ikke kan ta vare på andre om man ikke tar vare på seg selv først. Anonymkode: e721f...8ee Datekveld/natt med mannen er luksus. Ikke noe du må ha. Anonymkode: b2029...b82 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #29 Del Skrevet 8 timer siden Ikke en på 7 uker nei. Men kanskje om ett par måneder Jeg ble innlagt på sykehuset i 4 uker når min gutt var 3 måneder. Mamma passet han da imens far tok seg av storebror Gutten fikk ett spesielt bånd til mormor og det har de ennå nå som han er 16 år. Anonymkode: 50fb2...ef2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #30 Del Skrevet 8 timer siden 7 uker? Nei, du er gal! Anonymkode: 5a382...cbf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 8 timer siden #31 Del Skrevet 8 timer siden Oi, det var tidlig! Trenger du virkelig fri fra babyen din allerede? Jaja, vi er forskjellige. Jeg hadde aldri gjort det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #32 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): jeg har to unger på 4år og 7 uker. Har supre besteforeldre som stiller opp mye. Mamma har til og med tatt en våkenatt hos oss. Er det innenfor å be om barnefri fra fredag kl.1900 til lørdag formiddag. Da vil jeg levere begge barna hos mine foreldre. Jeg og mannen ønsker å ha en rolig kveld hjemme med god mat og drikke. Jeg ammer ikke. Det er yngste jeg er mest bekymra for eldste har en fast overnatting hos besteforeldre en gang i måneden siden han var 2 år. Hva tenker dere? Anonymkode: 94e51...9f9 så lenge han bare ta flaske ser jeg ikke noe problemer med det nei, alle har rett på litt fri selv som småbarnsforeldre Anonymkode: 58ca3...6e6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #33 Del Skrevet 7 timer siden Dere som familie har åpenbart ett nært forhold til dine foreldre og barnet ammes ikke. Dere ønsker en dag hvor dere kan bare slappe av, ser ikke problemet med å skulle la dine foreldre passe. Har selv hatt en sønn som ble passet over natten av mine foreldre når han var noen uker, ingen skade skjedd. At andre ikke kunne tenke seg at det er en mulighet for de trenger ikke legge føringer for hva dere velger. Anonymkode: 04447...72a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #34 Del Skrevet 7 timer siden Egentlig litt trist å lese. Hadde vært noe annet om du ville i bryllupet til søstera di, men du vil bare ha den lille babyen ut av hus for å ha huset for deg selv med mannen din? Hvorfor ikke sende 4 åringen på koselig overnatting og så ha tid med mannen mens baby sover? Anonymkode: f7191...a9e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #35 Del Skrevet 7 timer siden Det ville vært helt utenkelig for meg. Og jeg hadde nok tenkt det var veldig underlig om noen jeg kjente gjorde det. Behov for barnefri etter 7 med ny baby, hvordan blir det fremover tro. M Anonymkode: 3accd...646 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #36 Del Skrevet 7 timer siden Kan dere ikke ta noen timer? Må det være en hel dag? Anonymkode: 4e80f...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #37 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Sønnen vår ble passet en natt av foreldrene mine når han var bare noen uker, det gikk fint. Han var ikke noe mer urolig der heller, heller Ikke fått noe varig mén🤭😅 Anonymkode: 04447...72a AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dere som familie har åpenbart ett nært forhold til dine foreldre og barnet ammes ikke. Dere ønsker en dag hvor dere kan bare slappe av, ser ikke problemet med å skulle la dine foreldre passe. Har selv hatt en sønn som ble passet over natten av mine foreldre når han var noen uker, ingen skade skjedd. At andre ikke kunne tenke seg at det er en mulighet for de trenger ikke legge føringer for hva dere velger. Anonymkode: 04447...72a hvor gamle er barna deres nå? og hvor ofte var de borte fra dere når de var alt for små? og hvordan vet dere at de ikke tok skade av det, har dere full oversikt over psyken til barna og hvordan de knytter relasjoner? TS jeg ville aldri gjort det. Alt for tidlig for overnatting, helt unødvendig. Anonymkode: c7a24...b14 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #38 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det ville vært helt utenkelig for meg. Og jeg hadde nok tenkt det var veldig underlig om noen jeg kjente gjorde det. Behov for barnefri etter 7 med ny baby, hvordan blir det fremover tro. M Anonymkode: 3accd...646 De har nå en på 4 år, så det går nok helt fint. Jeg tenker det er helt innafor å trenge ro og hvile, og det er dømmende innlegg som i denne tråden som gjør at mødre og fedre ikke tør å be om hjelp. Anonymkode: 4e80f...54e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #39 Del Skrevet 7 timer siden Stor pike skrev (20 minutter siden): Oi, det var tidlig! Trenger du virkelig fri fra babyen din allerede? Jaja, vi er forskjellige. Jeg hadde aldri gjort det. «Virkelig». Ja, noen trenger fri etter til og med første uka etter fødsel og det bør også være helt greit uten at andre skal fordømme en som forelder. Anonymkode: 4e80f...54e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #40 Del Skrevet 7 timer siden Ett par timer der dere kan gå på shopping, tur, sove, spise ute e.l. er kanskje passende fir alke parter. Kveld, natt og formiddag syns jeg er for lenge, så lenge det ikke er en krisesituasjon. Men kjenner du et veldig stort behov, skak ikke jeg dømme deg. Anonymkode: 68aec...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå