AnonymBruker Skrevet i går, 04:11 #21 Del Skrevet i går, 04:11 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Saltkokte poteter. Billig. Anonymkode: 65a72...081 Det blir lagt merke til og folk tenker du er kjip. Anonymkode: d7ba8...f9f 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:36 #22 Del Skrevet i går, 04:36 Har jeg ikke tid å lage til noe og selskapet starter kort tid etter jobb, så blir det gjerne foccacia (kjøpt) og aioli, diverse ost og kjeks eller frukt/bær. Har jeg litt tid blir det gjerne lefseruller. Varierer pålegg etter sesong. Hjemmelaget potetsalat, godt brød med ramsløk smør el., pastasalat, eggerøre og røkelaks eller spekemat, hjemmelaget rekesalat. Anonymkode: 90eb9...ad7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:26 #23 Del Skrevet i går, 08:26 Hater slikt da jeg er utrolig dårlig til å lage mat. Så er det ikke noe viktig så melder jeg avbud. Blir heller med på å spleise på catering, så det er ikke det at jeg ikke vil betale noe. Men den ene gangen jeg måtte ta med noe ble det eggerøre og røkelaks, det er det umulig å mislykkes med. Anonymkode: a3a41...091 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:33 #24 Del Skrevet i går, 09:33 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hater slikt da jeg er utrolig dårlig til å lage mat. Så er det ikke noe viktig så melder jeg avbud. Blir heller med på å spleise på catering, så det er ikke det at jeg ikke vil betale noe. Men den ene gangen jeg måtte ta med noe ble det eggerøre og røkelaks, det er det umulig å mislykkes med. Anonymkode: a3a41...091 Tipset jeg ga ei venninne som føler det slikt er; kjeks, ost, skinke. På meny vil de faktisk hjelpe deg om du spør i ferskvaredisken. Eller de vil hjelpe deg med andre retter fra ferskvaredisken. Anonymkode: 5366b...d2b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:42 #25 Del Skrevet i går, 09:42 Små kjøttboller i tomatsaus, focaccia med hummus og aioli, salat med mye godt, marinerte kyllingvinger, spyd med kylling og grønnsaker, fruktfat. Det kommer an på hva andre tar med. Anonymkode: 1addc...ff1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:42 #26 Del Skrevet i går, 09:42 Bacondadler eller stekte ruller av spekeskinke og mozzarella Anonymkode: b6214...4d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet i går, 13:40 #27 Del Skrevet i går, 13:40 (endret) Focaccia (på Fibramel), tomatsuppe (ofte etterspurt, er hjemmelaget), lefseruller, røde linselus fra Veganmisjonen, salat med eller uten pasta (gjerne linse/bønnepasta som er naturlig glutenfri), ovnsbakte båtpoteter med rosmarin, oliven, ovnsbakte cherrytomater. Folk forventer at jeg kommer med noe allergivennlig og «sunt», så blir ofte det. Mye grønnsaker, og ikke så mye olje. Jeg føler at er det med mange av de samme igjen og igjen så faller en lett inn i et mønster der Hilde er kjent for bacondadler, Turid for nydelig brød, osv osv. Er mye det samme jeg blir spurt om, eller folk savner om jeg tar med annet. Endret i går, 13:41 av Daisy-love 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 23 timer siden #28 Del Skrevet 23 timer siden Jeg spør selvføgelig vertsskapet om det passer, og hvis ja, så tar jeg med hjemmebakt focaccia og hjemmelaget aioli. I tillegg pleier jeg å ta med litt forskjellig spekeskinke og jeg tilbyr meg som regel å lage en dessert, gjerne karamellpudding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #29 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det blir lagt merke til og folk tenker du er kjip. Anonymkode: d7ba8...f9f Nå vet ikke jeg i hvilke kretser du omgås i, men jeg vet i hvert fall at de jeg har rundt meg ville ikke tenkt noe over det. Men med det er sagt om jeg hadde forstått at noen gjorde det fordi det var billig så hadde jeg da ikke tenkt at personen var kjip av den grunn. Anonymkode: c82eb...7f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22 timer siden #30 Del Skrevet 22 timer siden Focaccia har jeg laget noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #31 Del Skrevet 22 timer siden Varierer litt så her er noe av det jeg lager lefseruller ned spekeskinke, stenger av butterdeig med pesto og parmesan, vårruller eller foccacia og aioli feks Anonymkode: c3ba2...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 22 timer siden #32 Del Skrevet 22 timer siden (endret) Tar ofte med fylte lefser; kremost, løk, laks og ruccula. Og selvfølgelig en kake. Endret 22 timer siden av Helene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #33 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nå vet ikke jeg i hvilke kretser du omgås i, men jeg vet i hvert fall at de jeg har rundt meg ville ikke tenkt noe over det. Men med det er sagt om jeg hadde forstått at noen gjorde det fordi det var billig så hadde jeg da ikke tenkt at personen var kjip av den grunn. Anonymkode: c82eb...7f0 Mange forskjellige typer mennesker. Altså, kanskje ikke første gangen det skjer nei, e jo ikke sånn at det dokumenteres så nøye. Men er man en gjeng som møtes litt, og samme personen alltid tar med de billigste mens andre spytter inn opp til flere hundre kroner så vil det bli lagt merke til. Har selv to jeg kjenner som folk legger merke til "alltid" er sånn. Jeg sidestiller det litt med folk som aldri legger ut for taxi (og gjerne "glemmer" å vippse), eller de som alltid "ikke er trøst" når det er deres tur å spandere en runde, eller den vennen som alltid "glemmer" å stikke innom butikken hver dag de ble bedt om å kjøpe med noe. Eller venner som alltid tar å serverer first price grillpølse i lompe eller tomatsuppe når de er på hyttetur og det er deres dag å stå for maten, eller som alltid skal bomme en snus men hver dag de blir spurt sier de "sorry har bare er par igjen" Ingen merker det gang nr 1, kanskje ikke 2. gang heller men etter hver gjør det det. Det er ikke nødvendigvis at selve maten eller de få kronene det stod om er så kjipt, men det fremstår veldig grådig og smålig over tid. Spesielt hvis begrunnelsen er at det er "billig" har man sikkert andre "lure sparsommelige" ideer som skissert. Jeg personlig hadde blitt flau av å kun ta med salte poteter, men der er nå meg Anonymkode: d7ba8...f9f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #34 Del Skrevet 16 timer siden Focaccia er enkelt og billig og blir mye av Anonymkode: bdffd...b65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #35 Del Skrevet 16 timer siden Pizzasnurrer, hjemmelagde karbonader, eggesalat, djevelegg, nachos, kyllingsuppe, asparges med spekeskinke, eller brødpinner med pesto og parmesan. Anonymkode: dc210...f27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #36 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Nå vet ikke jeg i hvilke kretser du omgås i, men jeg vet i hvert fall at de jeg har rundt meg ville ikke tenkt noe over det. Men med det er sagt om jeg hadde forstått at noen gjorde det fordi det var billig så hadde jeg da ikke tenkt at personen var kjip av den grunn. Anonymkode: c82eb...7f0 Men om man har ok råd så snylter man jo på de som kommer med mer fullstendige retter, kyllingvinger, ostebrett,med mer. Er det ok å gjøre som venn? Anonymkode: 5366b...d2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #37 Del Skrevet 9 timer siden Ovnsbakt brie med honning og nøtter, papayasalat, dumplings med en digg saus, surdeigsbrød med aioli Anonymkode: 6c3fb...08f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #38 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Mange forskjellige typer mennesker. Altså, kanskje ikke første gangen det skjer nei, e jo ikke sånn at det dokumenteres så nøye. Men er man en gjeng som møtes litt, og samme personen alltid tar med de billigste mens andre spytter inn opp til flere hundre kroner så vil det bli lagt merke til. Har selv to jeg kjenner som folk legger merke til "alltid" er sånn. Jeg sidestiller det litt med folk som aldri legger ut for taxi (og gjerne "glemmer" å vippse), eller de som alltid "ikke er trøst" når det er deres tur å spandere en runde, eller den vennen som alltid "glemmer" å stikke innom butikken hver dag de ble bedt om å kjøpe med noe. Eller venner som alltid tar å serverer first price grillpølse i lompe eller tomatsuppe når de er på hyttetur og det er deres dag å stå for maten, eller som alltid skal bomme en snus men hver dag de blir spurt sier de "sorry har bare er par igjen" Ingen merker det gang nr 1, kanskje ikke 2. gang heller men etter hver gjør det det. Det er ikke nødvendigvis at selve maten eller de få kronene det stod om er så kjipt, men det fremstår veldig grådig og smålig over tid. Spesielt hvis begrunnelsen er at det er "billig" har man sikkert andre "lure sparsommelige" ideer som skissert. Jeg personlig hadde blitt flau av å kun ta med salte poteter, men der er nå meg Anonymkode: d7ba8...f9f Herregud, hvordan klarer man seg i voksenlivet ellers, hvis man er for hjelpeløs til å fikse et så føkkings simpelt problem som dette? Anonymkode: 2e6d7...c2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #39 Del Skrevet 5 timer siden Kjøttboller i tomatsaus Focaccia og aioli Kyllingspyd og en god dipp Kyllingsalat med karridressing Anonymkode: f8e12...04c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå