AnonymBruker Skrevet i går, 20:57 #1 Del Skrevet i går, 20:57 Så en podcast hvor influencer Amalie Olsen sier uten et snev av skam at hun har vært den andre kvinnen som har skapt uro/brudd i et annet forhold. Misforstå meg rett, den utro dusten er en drittsekk. Det sier seg selv. Likevel er det ikke sosialt akseptert. Derimot ser jeg nå at skammen assosiert med å være den andre parten i tangoen har blitt borte. Hun går stødig og urørt, selvom hun han vært med på å ødelegge et forhold og dyrke tillitsproblemer for kjæresten hans som kan vare et helt liv. Hvorfor har det blitt sånn? Det burde jo ikke være sånn? Anonymkode: 7ffca...025 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:02 #2 Del Skrevet i går, 21:02 Jeg kjenner ingen som synes at det er greit. Jeg har flere venninner som hadde rett ut blitt voldelige om noen hadde ligget med eller kysset kjæresten deres. Anonymkode: 337dd...55a 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:03 #3 Del Skrevet i går, 21:03 Influencer lever jo av gjøre ting som Ikke er sosial korrekt. Anonymkode: 5a334...09b 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:04 #4 Del Skrevet i går, 21:04 Det er ikke sosialt akseptert. Anonymkode: 4906c...731 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:04 #5 Del Skrevet i går, 21:04 Overhode ikke akseptert i min omgangskrets. Finnes det noe verre enn det ? 🤮🤢 sånne blir snakket om, lenge… Anonymkode: 16956...718 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:08 #6 Del Skrevet i går, 21:08 Hun slipper unna fordi hun er populær. Veldig få kvinner som tørr å gjøre noe når en annen kvinne har høy sosial status. Anonymkode: 12d2c...f3f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:08 #7 Del Skrevet i går, 21:08 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så en podcast hvor influencer Amalie Olsen sier uten et snev av skam at hun har vært den andre kvinnen som har skapt uro/brudd i et annet forhold. Misforstå meg rett, den utro dusten er en drittsekk. Det sier seg selv. Likevel er det ikke sosialt akseptert. Derimot ser jeg nå at skammen assosiert med å være den andre parten i tangoen har blitt borte. Hun går stødig og urørt, selvom hun han vært med på å ødelegge et forhold og dyrke tillitsproblemer for kjæresten hans som kan vare et helt liv. Hvorfor har det blitt sånn? Det burde jo ikke være sånn? Anonymkode: 7ffca...025 Så fordi èn person sier det, er det slik at alle føler det? Jeg ville ikke hatt tillitt til et slikt menneske, og kjenner ingen som ville skrytt av det og kommet unna med det i omgangskretsen min.. Anonymkode: cd350...6f1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:08 #8 Del Skrevet i går, 21:08 Det er bare mer åpenhet rundt flere personligheter og mange lever av oppmerksomhet. Spesielt de med lav moral. Fordi vi ergerlig oss så tjener de penger av klikk. Anonymkode: ebaaf...8ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet i går, 21:09 #9 Del Skrevet i går, 21:09 (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Så en podcast hvor influencer Amalie Olsen sier uten et snev av skam at hun har vært den andre kvinnen som har skapt uro/brudd i et annet forhold. Misforstå meg rett, den utro dusten er en drittsekk. Det sier seg selv. Likevel er det ikke sosialt akseptert. Derimot ser jeg nå at skammen assosiert med å være den andre parten i tangoen har blitt borte. Hun går stødig og urørt, selvom hun han vært med på å ødelegge et forhold og dyrke tillitsproblemer for kjæresten hans som kan vare et helt liv. Hvorfor har det blitt sånn? Det burde jo ikke være sånn? Anonymkode: 7ffca...025 Om forholdet er solid så blir det ikke brudd. Og ja det er den personen som er i et forhold sitt ansvar. Skyldfordeling er noe annet, for her er begge like skyldige tenker jeg. Det må to personer til for å danse tango 💃 Endret i går, 21:09 av Irak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:10 #10 Del Skrevet i går, 21:10 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så fordi èn person sier det, er det slik at alle føler det? Jeg ville ikke hatt tillitt til et slikt menneske, og kjenner ingen som ville skrytt av det og kommet unna med det i omgangskretsen min.. Anonymkode: cd350...6f1 Du sier det, men AO har aldri vært mer populær enn det hun er nå. Anonymkode: 12d2c...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:10 #11 Del Skrevet i går, 21:10 Typisk at mennekser som så lett skader andre tar en offer rolle. Rart å se bilder av henne hvor hun er så lei seg å det står fitte og diverse, tar et oppgjør med netttroll. Så står oppførselen faktisk til kritikken. .. Anonymkode: ebaaf...8ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:11 #12 Del Skrevet i går, 21:11 Jeg kjenner ingen som synes det er greit eller at det er sosialt akseptert på noen måte. Her ser man fortsatt mer ned på den andre kvinnen enn mannen som var utro. Jeg synes ikke det er riktig, men her blir man også sett litt ned på om man kommer til å påpeke dette da alle tar det som om man støtter den andre kvinnen. Bygdedyret lever i beste velgående Anonymkode: fc477...ae1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet i går, 21:11 #13 Del Skrevet i går, 21:11 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg kjenner ingen som synes at det er greit. Jeg har flere venninner som hadde rett ut blitt voldelige om noen hadde ligget med eller kysset kjæresten deres. Anonymkode: 337dd...55a Make Love Not War ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:12 #14 Del Skrevet i går, 21:12 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kjenner ingen som synes det er greit eller at det er sosialt akseptert på noen måte. Her ser man fortsatt mer ned på den andre kvinnen enn mannen som var utro. Jeg synes ikke det er riktig, men her blir man også sett litt ned på om man kommer til å påpeke dette da alle tar det som om man støtter den andre kvinnen. Bygdedyret lever i beste velgående Anonymkode: fc477...ae1 Jeg vil presisere at jeg helt klart ser mer ned på mannen som er utro. Anonymkode: 7ffca...025 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:15 #15 Del Skrevet i går, 21:15 Det har ikke blitt sosialt akseptert selv om en random influencer ikke har moral og etikk. Anonymkode: 5a91b...149 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:17 #16 Del Skrevet i går, 21:17 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg kjenner ingen som synes at det er greit. Jeg har flere venninner som hadde rett ut blitt voldelige om noen hadde ligget med eller kysset kjæresten deres. Anonymkode: 337dd...55a Wow, rett i fengsel på de! Har opplevd utroskap selv, men heldigvis klarte jeg å beholde min verdighet og kontroll over meg selv. Anonymkode: 32c81...ea3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:19 #17 Del Skrevet i går, 21:19 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Wow, rett i fengsel på de! Har opplevd utroskap selv, men heldigvis klarte jeg å beholde min verdighet og kontroll over meg selv. Anonymkode: 32c81...ea3 Godt at du føler deg truffet. Anonymkode: 12d2c...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:23 #18 Del Skrevet i går, 21:23 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Godt at du føler deg truffet. Anonymkode: 12d2c...f3f Å? Truffet? Oki... Hvorfor er det bra da? Anonymkode: 32c81...ea3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:40 #19 Del Skrevet i går, 21:40 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Du sier det, men AO har aldri vært mer populær enn det hun er nå. Anonymkode: 12d2c...f3f Men folk (inkl TS) må slutte å følge med på hva hun driver med, da. Det høres ut som det er på nivå med rompe-innleggene til Sofie Elise! Anonymkode: 42d3e...b58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:41 #20 Del Skrevet i går, 21:41 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Å? Truffet? Oki... Hvorfor er det bra da? Anonymkode: 32c81...ea3 Vold er ikke greit, men mange hadde tatt en liten bot i bytte mot å gi en lærepenge. Anonymkode: 12d2c...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå