AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #21 Del Skrevet 16 timer siden Ivfreisen skrev (8 timer siden): Hvis jeg nevner det tar han hu i forsvar med en gang og blir fly forbanna på meg Da er det jo like mye hans skyld. Vil du virkelig være sammen med den duoen resten av livet? Anonymkode: 17371...a2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #22 Del Skrevet 12 timer siden Ivfreisen skrev (På 18.12.2024 den 21.12): Min manns mor ringer opptil 7 ganger daglig. Hun gråter i telefonen men sier hun ikke vet hva hun gråter for. Kan ikke se en film sammen uten at hun ringer 3 ganger i filmen. Så fort hun ringer hopper han. Har vi en samtale pr tlf og hun ringer så legger han på med meg uten å formidle det. dette tar veldig på meg. Føler vi aldri får fred og at hun er en 3 part i vårt forhold. Får ofte meldinger der det står han er MIN GUTT!. Noe jeg synes er merkelig. Er det bare meg eller er det fler enn meg som synes dette er merkelig. Altså, du får meldinger der hun skriver at han er hennes gutt?🙄 Hvordan er forholdet mellom deg og moren? Hvor lenge har dere vært sammen? Dette er langt ifra normalt, og hun må slite med diverse. Er han yngst? Hvor lenge har dere vært sammen? Hva sier han ang dette med at han legger på når han snakker med deg, for å svare moren? Og hva sier han generelt ang dette, hva ser han for seg at det skal være? Har han ikke selvinnsikt til å se hvordan dette tærer på forholdet deres? Og har dere satt dere ned i fredstid der du forteller hvordan det er for deg og at han viser så tydelig at moren er viktigere enn deg, og at du ikke kan leve slik? Om han ikke klarer å se det fra din side, og tilogmed blir fly forbanna på deg, så har han en lang vei å gå med å klippe navlestrengen og å sette grenser for moren sin. Men jeg får inntrykk av at han ikke kommer til å lytte til deg, og han kommer til å komme med mange unnskyldninger for å fortsette på samme måte. Du må fortelle han at dette ikke er normalt, det forholdet mellom dem virker nesten sykelig og er absolutt ikke sunt. Og du må fortelle at du ikke kan leve slik, som en annenprioritert for han. Har dere barn? Om ikke, har dere tenkt på å få barn? Hva tenker han da om det, skal mor komme før dem også? Skal mor få siste ordet når det gjelder dem? Jeg har mer på hjertet om dette, men jeg skal gi meg nå. Jeg må bare poengterer enda en gang at du må være helt tydelig på hvordan det er for deg, og at du forteller han at det faktisk er bare dere to i det forholdet, at du føler at dere er 3, der du kommer på siste plass. Er han villig til å miste deg? Fortjener du å bli satt etter moren hans? Anonymkode: f03a5...ad5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå