Ivfreisen Skrevet onsdag kl 20:12 #1 Del Skrevet onsdag kl 20:12 Min manns mor ringer opptil 7 ganger daglig. Hun gråter i telefonen men sier hun ikke vet hva hun gråter for. Kan ikke se en film sammen uten at hun ringer 3 ganger i filmen. Så fort hun ringer hopper han. Har vi en samtale pr tlf og hun ringer så legger han på med meg uten å formidle det. dette tar veldig på meg. Føler vi aldri får fred og at hun er en 3 part i vårt forhold. Får ofte meldinger der det står han er MIN GUTT!. Noe jeg synes er merkelig. Er det bare meg eller er det fler enn meg som synes dette er merkelig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goodbeforelong Skrevet onsdag kl 20:38 #2 Del Skrevet onsdag kl 20:38 Nei, dette er ikke normalt. Med mindre her ligger en spesiell diagnose til grunn så kan forklare dette. Det er uansett ikke en løsning at mannen din skal ha så mye kontakt med moren sin. Så lenge hun presierer til deg at det er hennes gutt, tror jeg en diagnose er klar. Spørsmålet er hvor mange! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:43 #3 Del Skrevet onsdag kl 20:43 Og han er mammas gutt som ikke har blitt voksen, selvom han leker voksenlivet med deg. Anonymkode: 4c4ba...811 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet onsdag kl 20:44 #4 Del Skrevet onsdag kl 20:44 Ikke normalt. Høres ut som svigermor fra helvete. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:44 #5 Del Skrevet onsdag kl 20:44 Jeg hadde bedt henne om å få hjelp av psykolog til det hun åpenbart sliter med, og sagt at sønnen hennes må be om at hun slutter å plage dere. Ingen kan puste fritt sånn som det. Anonymkode: a8867...2eb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goodbeforelong Skrevet onsdag kl 20:51 #6 Del Skrevet onsdag kl 20:51 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Og han er mammas gutt som ikke har blitt voksen, selvom han leker voksenlivet med deg. Anonymkode: 4c4ba...811 Det har du ikke belegg for å si basert på det hun skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #7 Del Skrevet 20 timer siden Ivfreisen skrev (11 timer siden): Min manns mor ringer opptil 7 ganger daglig. Hun gråter i telefonen men sier hun ikke vet hva hun gråter for. Kan ikke se en film sammen uten at hun ringer 3 ganger i filmen. Så fort hun ringer hopper han. Har vi en samtale pr tlf og hun ringer så legger han på med meg uten å formidle det. dette tar veldig på meg. Føler vi aldri får fred og at hun er en 3 part i vårt forhold. Får ofte meldinger der det står han er MIN GUTT!. Noe jeg synes er merkelig. Er det bare meg eller er det fler enn meg som synes dette er merkelig. Ingen friske, normale voksne mennesker oppfører seg slik. Anonymkode: 39d05...23d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #8 Del Skrevet 20 timer siden Hun er tydeligvis psykisk syk. Anonymkode: 1780d...5b5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #9 Del Skrevet 19 timer siden Ivfreisen skrev (11 timer siden): Min manns mor ringer opptil 7 ganger daglig. Hun gråter i telefonen men sier hun ikke vet hva hun gråter for. Kan ikke se en film sammen uten at hun ringer 3 ganger i filmen. Så fort hun ringer hopper han. Har vi en samtale pr tlf og hun ringer så legger han på med meg uten å formidle det. dette tar veldig på meg. Føler vi aldri får fred og at hun er en 3 part i vårt forhold. Får ofte meldinger der det står han er MIN GUTT!. Noe jeg synes er merkelig. Er det bare meg eller er det fler enn meg som synes dette er merkelig. Har hun ingen andre? ❤️ Anonymkode: c7eb3...975 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #10 Del Skrevet 19 timer siden Hun sliter psykisk, og mannen din må sette grenser. Han kan ha en avtale med henne om at han ringer henne hver dag innen ett gitt tidspunkt f.eks mellom 18 og 18.30, når det passer for han. Er det noe akutt kan hun sende en melding, så vil det bli besvart om det er nei dom absolutt ikke kan vente til ringetida. Anonymkode: 9cb24...fc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivfreisen Skrevet 17 timer siden Forfatter #11 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har hun ingen andre? ❤️ Anonymkode: c7eb3...975 Joda d har hun. Men hun er helt enorm. Med et stort oppmerksomhets behov. Tar knekken på meg snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivfreisen Skrevet 17 timer siden Forfatter #12 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Og han er mammas gutt som ikke har blitt voksen, selvom han leker voksenlivet med deg. Anonymkode: 4c4ba...811 Ja han er mammas gutt. Bare veldig spesielt når de er fler barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivfreisen Skrevet 17 timer siden Forfatter #13 Del Skrevet 17 timer siden Ivfreisen skrev (32 minutter siden): Ja han er mammas gutt. Bare veldig spesielt når de er fler barn. La meg omformulere meg. Voksne barn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #14 Del Skrevet 16 timer siden Hun høres syk ut. Dette er veldig langt utenfor normalen. Tror du og mannen bør jobbe med grensesetting og hjelp til svigermor. Anonymkode: 17371...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivfreisen Skrevet 16 timer siden Forfatter #15 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hun høres syk ut. Dette er veldig langt utenfor normalen. Tror du og mannen bør jobbe med grensesetting og hjelp til svigermor. Anonymkode: 17371...a2e Hvis jeg nevner det tar han hu i forsvar med en gang og blir fly forbanna på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #16 Del Skrevet 16 timer siden Mannen din MÅ sette grenser. Ved å tillate dette sørger han for at hun kan fortsette med denne uakseptable oppførselen. Det er ikke bra hverken for henne eller dere. Det blir som å kjøpe alkohol til en alkoholiker fordi han griner og maser. Anonymkode: 7aa40...818 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivfreisen Skrevet 16 timer siden Forfatter #17 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mannen din MÅ sette grenser. Ved å tillate dette sørger han for at hun kan fortsette med denne uakseptable oppførselen. Det er ikke bra hverken for henne eller dere. Det blir som å kjøpe alkohol til en alkoholiker fordi han griner og maser. Anonymkode: 7aa40...818 Jeg gir opp snart. Føler jeg er 3person i mitt eget forhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivfreisen Skrevet 16 timer siden Forfatter #18 Del Skrevet 16 timer siden Snakker med mine foreldre 1 Max 2 ganger i uken. Skjønner folk har ulike behov. Men dette er vilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #19 Del Skrevet 8 timer siden Ivfreisen skrev (7 timer siden): Snakker med mine foreldre 1 Max 2 ganger i uken. Skjønner folk har ulike behov. Men dette er vilt Jeg hadde ikke orket. Tror neppe det blir forandringer uten at helvete bryter løs. Hadde heller vært single enn å leve i et sånt forhold med mann og svigermor. Anonymkode: bf888...e57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #20 Del Skrevet 8 timer siden Ivfreisen skrev (22 timer siden): Så fort hun ringer hopper han. Har vi en samtale pr tlf og hun ringer så legger han på med meg uten å formidle det. dette tar veldig på meg. Eneste måten å få stanset dette er at gutten setter grense for sin egen mor. Og hvis gutten ikke vil dette så må du nesten vurdere om dette er noe du ønsker å være del av. Anonymkode: 31328...4dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå