Gå til innhold

Er det mulig å hente andre sine pakker på butikken fra postnord?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er bortreist og i morgen kommer min nye pulsklokke til post i butikk, og jeg ønsker at min venninne henter ut pakken for meg.

Er det mulig?

Anonymkode: 90942...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Venninna mi bare gikk ned på coopen og viste meldinga med hentekoden så fikk hun pakka mi

Anonymkode: 81f8b...6e6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I utgangspunktet må hun da ha med tillatelse fra deg og kopi av din legitimasjon, men veldig mange er veldig slappe på dette. Fy så mye kjeft jeg har fått når jeg har holdt meg til regel og krevd mottakers id, men jeg gidder ikke være den som leverer ut pakke til feil person.

Anonymkode: 1c541...97a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har aldri forstått når det kreves legitimasjon og ikke når man henter pakker. Det pleier å stå at man må ha, men stort sett må jeg bare skrive under på de håpløse platene. De signaturene blir knapt nok lesbare, men ville ikke anbefale å forfalske noens signatur uansett. Så sørge for fullmakt tenker jeg er det beste. 

Anonymkode: c0511...066

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kan legge til at nå i jula er det så fullt på posten her at mange pakker står stablet utenfor disken. I praksis bare å forsyne seg, synes ikke man burde få drive post i butikk når man ikke har plass til det ekstra som kommer i julen. Men er nok spesielt nå, med alt rasket som kommer fra Temu. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan ordne det selv i appen, du trykker på «hva vil du gjøre med pakken» inne på pakken du skal hente, og så «del pakke», så skriver du inn venninnen din der. Da kan hun hente den for deg. 

Anonymkode: 44de0...29b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kan legge til at nå i jula er det så fullt på posten her at mange pakker står stablet utenfor disken. I praksis bare å forsyne seg, synes ikke man burde få drive post i butikk når man ikke har plass til det ekstra som kommer i julen. Men er nok spesielt nå, med alt rasket som kommer fra Temu. 

Temu pakker kommer hengende på postkassen. Levert fra helthjem. De leverer ikke til nærmeste post i butikk. Aldri gjort.

Anonymkode: 9dd40...ce0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Temu pakker kommer hengende på postkassen. Levert fra helthjem. De leverer ikke til nærmeste post i butikk. Aldri gjort.

Ikke alle leveres av helt hjem nei.

Anonymkode: 44de0...29b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg får alle pakker fra Temu med Helthjem levert til hentested.

Anonymkode: 87b5a...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...